Vă mulțumesc pentru aprecieri și pentru share-urile de rigoare care, sper, ajută la popularizarea hobby-ului nostru printre novici sau al comunității noastre printre pasionați.
CMC nu a lăsat garda jos și nici nu cred că o va lăsa prea curând. Are în obiectiv 2-3 apariții noi pe an (dacă ignorăm variațiunile pe aceeași temă), are o clientelă relativ restrânsă, formată din cunoscători, prețuri foarte mari.
Între timp, am început să privesc cu mai multă atenție cocenii ăștia, e o parte foarte foarte interesantă a istoriei Formulei 1, cu tot felul de răsturnări de situație, accidente tragice, pasiuni și orgolii aruncate în joc la turație maximă. Trebuie să și auziți puțin un Ferrari D50, ca să înțelegeți mai mult din atmosferă:
https://www.youtube.com/watch?v=Gx9ViF1cJT8Despre machetă în detaliu am scris în articol, nu prea sunt chestii de reproșat, cu excepția articulațiilor, în special cele de pe puntea față, care afectează puțin poziția normală a roților. Dar asta e o problemă la CMC dintotdeauna (întâlnită și la Bugatti Atlantic, SSKL ș.a.m.d), cauzată probabil de construcția complicată - prea multe bielete, șuruburi etc, în fine, nu-mi dau seama dacă detaliul ăsta poate fi îmbunătățit sau s-a atins o limită care ține de scară.
În perspectivă, văzând cum arată Lancia D50 și Ferrari D50, capătă și mai multă valoare machetele CMC mai vechi din Scuderie - Sharknose, 500 F2 - cam greu de găsit azi la prețuri decente. Nu mai zic de Bartoletti, combinația cu coceni e perfectă: