Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home3/rmin0017/public_html/forum/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
BMW M635 CSi [1983][AUTOart]

Autor Subiect: BMW M635 CSi [1983][AUTOart]  (Citit de 5980 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline justady2002

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 4.302
  • Gen: Bărbat
Rãspuns: BMW M 635 CSI Coupe [1983][AUTOart]
« Răspuns #15 : 11/23/09*, 13 »
exact ala il am si eu. e versiunea normala si am si prezentat-o. o macheta foarte buna intr-adevar la un pret jenant de mic ;D

Imi place atat de mult masina asta, incat cred ca o sa iau si versiunea normala! Numai ca vreau sa gasesc una cu interiorul deschis la culoare! Vor arata frumos side-by-side !  ;)

Offline Ciprian

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 5.197
  • Gen: Bărbat
Rãspuns: BMW M 635 CSI Coupe [1983][AUTOart]
« Răspuns #16 : 11/23/09*, 13 »
Imi place atat de mult masina asta, incat cred ca o sa iau si versiunea normala! Numai ca vreau sa gasesc una cu interiorul deschis la culoare! Vor arata frumos side-by-side !  ;)


pt versiunea normala ai doua optiuni la ce iti dorest tu, "bronz" (champagne, cum ii zice de fapt) si verde metalizat. vezi aici prezentari ;D : http://miniauto.ro/forum/index.php?topic=2378.0

Offline mtc

  • Junior Member
  • **
  • Mesaje postate: 160
  • "CHIRIAS IN TARA MEA!" Victor Ciutacu
Rãspuns: BMW M635 CSi [1983][AUTOart]
« Răspuns #17 : 11/24/09*, 14 »
La 30e chiar ca merita.
Forma putea fii mai buna,dar de unde alta...

Offline justady2002

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 4.302
  • Gen: Bărbat
Rãspuns: BMW M635 CSi [1983][AUTOart]
« Răspuns #18 : 11/24/09*, 14 »
La 30e chiar ca merita.
Forma putea fii mai buna,dar de unde alta...

Acum e 50 euro, si parerea mea e ca si la pretul asta se merita!

Offline cipilica

  • Rookie / Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 57
Rãspuns: BMW M 635 CSI Coupe [1983][AUTOart]
« Răspuns #19 : 11/27/09*, 22 »
In portbagaj e trusa cu scule, bateria e in fata (pe partea soferului, aproape de far).

Am avut modelul in mana, foarte bine lucrat, vopseaua aplicata excelent, e o macheta foarte reusita.

Bateria este in portbagaj, ceea ce ai vazut tu in fata in spatele farurilor este carcasa filtrului de aer. Am vazut si eu macheta si este intr-adevar reusita, insa uitandu-ma cu un ochi critic am gasit si ceva defecte, dar se poate trece peste. Personal as acorda o merituoasa nota 9.

Offline justady2002

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 4.302
  • Gen: Bărbat
Rãspuns: BMW M 635 CSI Coupe [1983][AUTOart]
« Răspuns #20 : 11/28/09*, 11 »
Bateria este in portbagaj, ceea ce ai vazut tu in fata in spatele farurilor este carcasa filtrului de aer. Am vazut si eu macheta si este intr-adevar reusita, insa uitandu-ma cu un ochi critic am gasit si ceva defecte, dar se poate trece peste. Personal as acorda o merituoasa nota 9.

In legatura cu bateria, cred ca ai dreptate! Dar spune-ne care sunt acele defecte care le-ai observat? ???

Offline cipilica

  • Rookie / Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 57
Rãspuns: BMW M635 CSi [1983][AUTOart]
« Răspuns #21 : 11/28/09*, 13 »
Voi enumera ceea ce am abservat la macheta mea, deci asta poate sa difere de la un exemplar la altul.
1) faptul ca nu se ridica la maxim capota fata, atingand in radiator;
2) bara spate in dreptul evacuarii are putin curatat nichelul;
3) bancheta spate nu este lipita de polita intrezarindu-se o fanta destul de inestetica;
4) manerul sustinerii cotului de pe usa stanga nu este prins fix, se misca si acest lucru nu-mi place;
5) bascula dreapta fata are o chestie ciudata, probabil din turnare, nu stiu... arata de parca ar fi fost rupta si lipita cu pistolul de lipit;
6) la motor, linia galeriei de admisie nu este aliniata cu motorul, se observa un mic "v" in loc de 2 linii paralele (adica sa arate asa II);
7) la capota portbagajului, coltul din dreapta de la luneta are o neregularitate a vopselei, parca nu ar fi fost curatata bine inainte de vopsire.
Dar cum am zis, toate acestea se poate sa apara doar la exemplarul meu si sunt doar pentru un ochi critic. Altfel nu mai acordam nota 9.

bmwh548

  • Vizitator
Rãspuns: BMW M635 CSi [1983][AUTOart]
« Răspuns #22 : 11/28/09*, 14 »
Ok...o mica dilema...la macheta modelului normal (635CSi) in partea stanga fata langa far este bateria, in partea dreapta este filtrul de aer. La macheta versiunii M se pare ca in stanga este carcasa filtrului de aer. Pe internet circula niste poze cu motoare in contradictie cu macheta fiind denumite gresit si pe care eu nu le-am studiat suficient de atent, mea culpa, imi cer scuze pentru inducerea in eroare. Greseala mea e cu atat mai mare cu cat am avut macheta in mana si nu am sesizat diferentele fata de pozele de pe net.

Offline justady2002

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 4.302
  • Gen: Bărbat
Rãspuns: BMW M635 CSi [1983][AUTOart]
« Răspuns #23 : 11/28/09*, 14 »
Voi enumera ceea ce am abservat la macheta mea, deci asta poate sa difere de la un exemplar la altul.
1) faptul ca nu se ridica la maxim capota fata, atingand in radiator;
2) bara spate in dreptul evacuarii are putin curatat nichelul;
3) bancheta spate nu este lipita de polita intrezarindu-se o fanta destul de inestetica;
4) manerul sustinerii cotului de pe usa stanga nu este prins fix, se misca si acest lucru nu-mi place;
5) bascula dreapta fata are o chestie ciudata, probabil din turnare, nu stiu... arata de parca ar fi fost rupta si lipita cu pistolul de lipit;
6) la motor, linia galeriei de admisie nu este aliniata cu motorul, se observa un mic "v" in loc de 2 linii paralele (adica sa arate asa II);
7) la capota portbagajului, coltul din dreapta de la luneta are o neregularitate a vopselei, parca nu ar fi fost curatata bine inainte de vopsire.
Dar cum am zis, toate acestea se poate sa apara doar la exemplarul meu si sunt doar pentru un ochi critic. Altfel nu mai acordam nota 9.

La modelul meu, doar cu punctele 1 si 3 sunt de acord cu tine.
Poate modelul tau a trecut prin vremuri mai grele si a avut de suferit!  :'(

Offline mtc

  • Junior Member
  • **
  • Mesaje postate: 160
  • "CHIRIAS IN TARA MEA!" Victor Ciutacu
Rãspuns: BMW M635 CSi [1983][AUTOart]
« Răspuns #24 : 11/28/09*, 17 »
Eu am avut doua,eu zic ca principala problema e forma,prea ingusta plus unghiul botului din profil ar putea fii mai ascutit.
Legat de problemele de finisare si eu am avut majoritatea enumerate,avind in vedere sursa nu ma mira.
Trebuie mentionat ca sistemul de prindere al capotei nu e tocmai la fel cu al masinii.
Legat de unele diferente la motor eu zic ca sint tolerabile,mai ales ca materialele sint bune,plasticul chiar arata a metal.
Trebuie luat in calcul ca vorbim de a doua varianta produsa din '82 in colo,din cite vad din foto de mai sus masinile aratate sint din ultima serie introdusa in '87 parca,probabil si detaliile la motor variaza.
Nu e un model rau,dar isi arata virsta din 2002 e cam mult,iar altul mai bun nu cred ca vom mai vedea...

Offline justady2002

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 4.302
  • Gen: Bărbat
Rãspuns: BMW M635 CSi [1983][AUTOart]
« Răspuns #25 : 11/30/09*, 14 »
Eu am avut doua,eu zic ca principala problema e forma,prea ingusta plus unghiul botului din profil ar putea fii mai ascutit.
Legat de problemele de finisare si eu am avut majoritatea enumerate,avind in vedere sursa nu ma mira.
Trebuie mentionat ca sistemul de prindere al capotei nu e tocmai la fel cu al masinii.
Legat de unele diferente la motor eu zic ca sint tolerabile,mai ales ca materialele sint bune,plasticul chiar arata a metal.
Trebuie luat in calcul ca vorbim de a doua varianta produsa din '82 in colo,din cite vad din foto de mai sus masinile aratate sint din ultima serie introdusa in '87 parca,probabil si detaliile la motor variaza.
Nu e un model rau,dar isi arata virsta din 2002 e cam mult,iar altul mai bun nu cred ca vom mai vedea...

In ceea ce priveste unghiul botului, nu este "conform cu originalul"? Mie mi se pare ca este ok!
Iar dimensiunile, cand ajung acasa o voi masura si voi compara cu datele tehnice originale!
Si la ce sursa te referi cand ai zis ca avea probleme macheta? E ceva ce trebuie sa stim? :P

Offline mtc

  • Junior Member
  • **
  • Mesaje postate: 160
  • "CHIRIAS IN TARA MEA!" Victor Ciutacu
Rãspuns: BMW M635 CSi [1983][AUTOart]
« Răspuns #26 : 11/30/09*, 20 »
Nu e chestie de masuratori,arata oarecum nefiresc.De fiecare data cind am ocazia,cam rar,pierd mult timp in jurul masinii fiind BMWul meu favorit.www.sharknose.de este o sursa buna,la galerie sint foto cu toate variantele.Oricum macheta e un must pt.fani.

Offline justady2002

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 4.302
  • Gen: Bărbat
Rãspuns: BMW M635 CSi [1983][AUTOart]
« Răspuns #27 : 12/03/09*, 16 »
Nu e chestie de masuratori,arata oarecum nefiresc.De fiecare data cind am ocazia,cam rar,pierd mult timp in jurul masinii fiind BMWul meu favorit.www.sharknose.de este o sursa buna,la galerie sint foto cu toate variantele.Oricum macheta e un must pt.fani.

     Mda, daca stau si ma uit cu un ochi mai critic asupra masinii, imi da impresia ca este mai lunga si mai ingusta decat ar trebui sa fie un M635 CSi in realitate! Acum, nu stiu ce sa zic!

Offline Wheels

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 1.830
  • Gen: Bărbat
Rãspuns: BMW M635 CSi [1983][AUTOart]
« Răspuns #28 : 12/03/09*, 16 »
    Mda, daca stau si ma uit cu un ochi mai critic asupra masinii, imi da impresia ca este mai lunga si mai ingusta decat ar trebui sa fie un M635 CSi in realitate! Acum, nu stiu ce sa zic!
 Sfatul meu : bucura-te de macheta, alta mai buna nu exista !
  Eu ce sa mai spun de macheta de la Minichamps (1/43) care a costat 33 de euro si arata cum arata.
  PS : Am si eu aceasta macheta la 1/18, nefiind fan al acestei scari si o apreciez foarte mult.
« Ultima Modificare: 12/03/09*, 16 de Wheels »

Offline justady2002

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 4.302
  • Gen: Bărbat
Rãspuns: BMW M635 CSi [1983][AUTOart]
« Răspuns #29 : 12/03/09*, 16 »
 Sfatul meu : bucura-te de macheta, alta mai buna nu exista !

Dl. mtc spunea si el un lucru foarte inteligent : sa nu stai sa analizezi atat de tare machetele care le ai, pentru ca vei ajunge sa gasesti mult mai multe defecte, si iti va sari in ochi fiecare mm nealiniat si nu o vei mai vedea cu aceeasi ochi! De aceea nu stau calare cu lupa pe machetele mele !!!

Deci dle. Wheels, poti sa fi convins ca ma bucur de fiecare macheta a mea ! ;)