Macheta este o frumusețe. Provine din perioada în care Neo era Neo și nu dintr-un timp de dată relativ recentă în care, așa cum spune unul din colecționarii versați, cu ștate vechi pe forum, producătorul ne oferă calitate Bos la preț de Neo.
Beneficiază de numeroase piese fotodecupate, toate foarte bine conturate și impecabil încadrate în corp. Este cazul cadrului nichelat al celor două părți ale parbrizului, precum și de la triunghiurile mici ale ferestrelor spate
Liniile care traversează capota pe pasajul plecând de sub parbriz și până jos, la bara de protecție, nichelate și ele, sunt fără cusur, atât ca formă, cât și ca poziționare.
Emblema, amplasată pe capotaă și pe portbagaj, arată, la rândul ei foarte bine.
Ștergătoarele sunt piese de rezistență, alcătuie din două brațe de dimensiuni diferite, cu locașul de fixare de deasupra parbrizului, perfect vizibil.
Cele două balamale de prindere a capacului portbagajului sunt reprezentate prin piese fotodecupate, dar cu un grad ridicat de realism.
Incredibil pentru aceste dimensiuni, grila frontală este perforată. Și, da, știind asta, perfect logic, țeava de eșapament este găurită la cap.
Componentele mari ale caroseriei, cum ar fi capota motorului, trapa sau capacul porbagajului, sunt conturate prin matrițare, dar liniile sunt trasate cu finețe și de o manieră care te fac să încerci să le acționezi, creând senzația de piese separate.
Deși nu oferă acces la interior, atenția producătorului pentru elementele acestui compartiment este evidentă. Echipamentele de bord sunt redate în relief și nu prin decal, așa cum se întâmpă în cazul multor rășini de azi la scara 1:18 cu pretenții. Oglida retrovizoare centrală este la locul ei.
Concluzie: merită un loc în orice colecție cu modele interbelice.