Buick Model B

Buick Model B

Sunstar | 1904

Model B este primul automobil cu fabricație de serie al Buick, cea mai longevivă marcă auto a Statelor Unite.

Austro-Daimler 28/32 Maja

Austro-Daimler 28/32 Maja

Masterpiece Industrial (HK)/fahr(T)raum | 1908

Plastic is fantastic? Pentru natură, nu. Dar atunci când este folosit pentru fabricarea machetelor?

Dacia 1300

Dacia 1300

Norev | 1:18

Dacia 1300, cel mai longeviv și popular automobil românesc, într-o variantă 1/18 realizată într-o ediție limitată de 1002 exemplare.

Oltcit Club

Oltcit Club

Triple9/Hyro | 1992

A doua mașină românească de mare serie, Oltcit s-a fabricat în paralel cu Citroen Axel la Craiova.

Dacia 1310

Dacia 1310

Triple9/Hyro | 1991

Dacia 1310, un model la 1/18 realizat de Hyro în colaborare cu Autoart.ro, într-o nuanță de culoare ce a definit pentru o perioadă marca autohtonă Dacia.

Dacia 1310

Dacia 1310

Triple9 / Hyro | 1991

Celebra Dacia cu „ochelari” la scara 1/18, un model care aduce în prim-plan nostalgia anilor ’90.

Steyr-Puch Haflinger

Steyr-Puch Haflinger

Schuco | 1959

Design inedit, nume preluat de la o rasă de cai, versatilă și excelentă pe drumuri montane: Haflinger, mașina, deși exportată în 110 țări, un reper de marcă în istoria armatelor austriacă și elvețiană.

Dacia și Oltcit la scara 1:18

Dacia și Oltcit la scara 1:18

Triple9

Machete de mașini românești: Dacia 1310/1410 și Oltcit, în premieră la scara 1:18, o inițiativă românească Auto Art / Hyro.

Duesenberg SJN

Duesenberg SJN

Minichamps | 1936

O reușită de excepție marca Minichamps care pune în evidență avantajele oferite de rășină, folosită ca material constructiv de bază pentru machete.

Mercedes Benz SSK Trossi

Mercedes Benz SSK Trossi

CMC | 1932

O mașină de excepție comprimată într-o replică de excepție redusă la scară: mașina contelui-pilot Felice Trossi, un Mercedes SSK cu o caroserie unică, imaginată și desenată probabil chiar de proprietar.

Dacia 1100

Dacia 1100

Solido | 1968

O apariție inedită, macheta primului autoturism românesc de mare serie, o ediție specială pentru colecționarii din România.

Rolls Royce Silver Shadow Mulliner Park Ward

Rolls Royce Silver Shadow Mulliner Park Ward

Paragon | 1968

A fost primul Rolls Royce într-adevăr modern, care beneficia de o caroserie autoportantă, frâne cu disc, suspensie hidropneumatică și punte spate cu roți independente.

Metropolitan 1500

Metropolitan 1500

Highway 61 | 1959

Metropolitan se încadrează în categoria economy car, un concept consacrat încă din 1908, prin apariția Ford T, și este, totodată, un precursor al clasei subcompact car, denumire adoptată în anii ’60 și intrată deplin în uz anii ’70.

Land Rover Defender

Land Rover Defender

Almost Real | 2020

Noul Defender, urmaș al celebrului automobil cu același nume fabricat între 1983 și 2016, un model a cărui poveste de-abia acum începe.

Toyota Land Cruiser 60

Toyota Land Cruiser 60

Kyosho | 1980

Land Cruiser 60 este modelul de referință al constructorului japonez pentru toate generațiile Land Cruiser care i-au succedat.

Aston Martin V8 Vantage

Aston Martin V8 Vantage

AUTOart | 1985

Lansat în 1977, a fost considerat primul „supercar” britanic și a adus Aston Martin în cercul select al producătorilor de mașini supersport.

Bugatti 57G Tank

Bugatti 57G Tank

Spark | 1937

57G Tank a obținut în 1937 prima din cele două victorii ale Bugatti în celebra cursă de anduranță de la Le Mans. Au fost construite doar patru exemplare, din care azi a rămas în viață unul singur.

Rolls-Royce Phantom I Jonckheere Coupe

Rolls-Royce Phantom I Jonckheere Coupe

CMF | 1935

Cu un corp extravagant carosat de casa Jonckheere din Flandra de Vest în 1935, Rolls-Royce Phantom I este simbolul unei epoci aflată în plin elan Art Deco.

GAZ M-21 Volga

GAZ M-21 Volga

IXO | 1962

Mașina-simbol a Uniunii Sovietice din perioada post-stalinistă, un automobil care a devenit sinonim cu performanțele tehnologice ale comunismului anilor 1960.

De Tomaso Pantera L

De Tomaso Pantera L

Kyosho | 1972

Un nume exotic în lumea mașinilor supersport, hibridul Pantera avea o caroserie realizată Ghia și un propulsor american marca Ford.

Ford 999

Ford 999

Exoto | 1902

O mașină bizară realizată de Henry Ford la începuturile istoriei sporturilor cu motor.

Jaguar C-Type

Jaguar C-Type

CMC | 1952

Primul Jaguar din istoria mărcii destinat exclusiv competițiilor, C-Type a fost câștigător absolut la Le Mans în 1951 și 1953.

Mercedes Benz SSKL #8

Mercedes Benz SSKL #8

CMC | 1931

Rudolf Caracciola a câștigat, la volanul acestei mașini, Marele Premiu al Germaniei din 1931 de la Nürburgring.

Ferrari D50

Ferrari D50

CMC | 1956

Urmașul monopostului Lancia D50 pe circuitele de Formula 1, câștigător al sezonului 1956.

Range Rover

Range Rover

Almost Real | 1970

Prototipul SUV-urilor de lux contemporane este prima generație Range Rover, o combinație de stil și tracțiune integrală.

Lancia D50

Lancia D50

CMC | 1955

Singurul monopost de Formula 1 din istoria mărcii Lancia, o replică de excepție marca CMC.

Maserati 300S

Maserati 300S

CMC | 1955

Maserati 300S, modelul care a contribuit din plin la crearea imaginii sportive a prestigioasei mărci italiene.

Panoz Esperante GTR-1

Panoz Esperante GTR-1

AUTOart | 1997

Revenirea pe circuit a conceptului de mașină de curse cu motor frontal, după o lungă perioadă de absență.

Mercedes Benz LO 2750

Mercedes Benz LO 2750

CMC | 1934

Primul camion interbelic la scara 1/18, transportorul legendarelor săgeți argintii din anii ’30.

Ferrari 250 GTO

Ferrari 250 GTO

CMC | 1962

Unica supermașină Ferrari cu motor în față, 250 GTO, o sportivă legendară recreată în miniatură de CMC la cele mai înalte standarde, specifice machetelor premium.

Alfa Romeo 8C 2900B Touring

Alfa Romeo 8C 2900B Touring

Minichamps | 1938

Legendara 8C 2900B, o mașină de curse cu o caroserie de stradă realizată de Carozzeria Touring. O interpretare la scara 1/18 marca Minichamps.

Ferrari 125S

Ferrari 125S

Hotwheels Elite | 1947

Primul Ferrari oficial din istoria mărcii, apărut în 1947 și învingător în Marele Premiu al Romei.

Bugatti Atlantic

Bugatti Atlantic

CMC | 1938

O scurtă istorie a poveștii Bugatti Atlantic și câteva poze de excepție pentru un automobil unic, redus la scara 1/18.

                    ultimele articole


Buick Model B

Sunstar | 1904

Model B este primul automobil cu fabricație de serie al Buick, cea mai longevivă marcă auto a Statelor Unite.

Austro-Daimler 28/32 Maja

Masterpiece Industrial (HK)/fahr(T)raum | 1908

Plastic is fantastic? Pentru natură, nu. Dar atunci când este folosit pentru fabricarea machetelor?

Rolls-Royce Silver Ghost

Franklin Mint | 1907

Silver Ghost: Best Car in The World sau un model fantastic pentru ceea ce înseamnă cultul pentru excelență.

Dacia 1300

Norev | 1:18

Dacia 1300, cel mai longeviv și popular automobil românesc, într-o variantă 1/18 realizată într-o ediție limitată de 1002 exemplare.

Pin It on Pinterest