Buick Model B
Sunstar | 1904
Model B este primul automobil cu fabricație de serie al Buick, cea mai longevivă marcă auto a Statelor Unite.
Austro-Daimler 28/32 Maja
Masterpiece Industrial (HK)/fahr(T)raum | 1908
Plastic is fantastic? Pentru natură, nu. Dar atunci când este folosit pentru fabricarea machetelor?
Dacia 1300
Norev | 1:18
Dacia 1300, cel mai longeviv și popular automobil românesc, într-o variantă 1/18 realizată într-o ediție limitată de 1002 exemplare.
Oltcit Club
Triple9/Hyro | 1992
A doua mașină românească de mare serie, Oltcit s-a fabricat în paralel cu Citroen Axel la Craiova.
Dacia 1310
Triple9/Hyro | 1991
Dacia 1310, un model la 1/18 realizat de Hyro în colaborare cu Autoart.ro, într-o nuanță de culoare ce a definit pentru o perioadă marca autohtonă Dacia.
Dacia 1310
Triple9 / Hyro | 1991
Celebra Dacia cu „ochelari” la scara 1/18, un model care aduce în prim-plan nostalgia anilor ’90.
Steyr-Puch Haflinger
Schuco | 1959
Design inedit, nume preluat de la o rasă de cai, versatilă și excelentă pe drumuri montane: Haflinger, mașina, deși exportată în 110 țări, un reper de marcă în istoria armatelor austriacă și elvețiană.
Dacia și Oltcit la scara 1:18
Triple9
Machete de mașini românești: Dacia 1310/1410 și Oltcit, în premieră la scara 1:18, o inițiativă românească Auto Art / Hyro.
Duesenberg SJN
Minichamps | 1936
O reușită de excepție marca Minichamps care pune în evidență avantajele oferite de rășină, folosită ca material constructiv de bază pentru machete.
Mercedes Benz SSK Trossi
CMC | 1932
O mașină de excepție comprimată într-o replică de excepție redusă la scară: mașina contelui-pilot Felice Trossi, un Mercedes SSK cu o caroserie unică, imaginată și desenată probabil chiar de proprietar.
Dacia 1100
Solido | 1968
O apariție inedită, macheta primului autoturism românesc de mare serie, o ediție specială pentru colecționarii din România.
Rolls Royce Silver Shadow Mulliner Park Ward
Paragon | 1968
A fost primul Rolls Royce într-adevăr modern, care beneficia de o caroserie autoportantă, frâne cu disc, suspensie hidropneumatică și punte spate cu roți independente.
Metropolitan 1500
Highway 61 | 1959
Metropolitan se încadrează în categoria economy car, un concept consacrat încă din 1908, prin apariția Ford T, și este, totodată, un precursor al clasei subcompact car, denumire adoptată în anii ’60 și intrată deplin în uz anii ’70.
Land Rover Defender
Almost Real | 2020
Noul Defender, urmaș al celebrului automobil cu același nume fabricat între 1983 și 2016, un model a cărui poveste de-abia acum începe.
Toyota Land Cruiser 60
Kyosho | 1980
Land Cruiser 60 este modelul de referință al constructorului japonez pentru toate generațiile Land Cruiser care i-au succedat.
Aston Martin V8 Vantage
AUTOart | 1985
Lansat în 1977, a fost considerat primul „supercar” britanic și a adus Aston Martin în cercul select al producătorilor de mașini supersport.
Bugatti 57G Tank
Spark | 1937
57G Tank a obținut în 1937 prima din cele două victorii ale Bugatti în celebra cursă de anduranță de la Le Mans. Au fost construite doar patru exemplare, din care azi a rămas în viață unul singur.
Rolls-Royce Phantom I Jonckheere Coupe
CMF | 1935
Cu un corp extravagant carosat de casa Jonckheere din Flandra de Vest în 1935, Rolls-Royce Phantom I este simbolul unei epoci aflată în plin elan Art Deco.
GAZ M-21 Volga
IXO | 1962
Mașina-simbol a Uniunii Sovietice din perioada post-stalinistă, un automobil care a devenit sinonim cu performanțele tehnologice ale comunismului anilor 1960.
De Tomaso Pantera L
Kyosho | 1972
Un nume exotic în lumea mașinilor supersport, hibridul Pantera avea o caroserie realizată Ghia și un propulsor american marca Ford.
Ford 999
Exoto | 1902
O mașină bizară realizată de Henry Ford la începuturile istoriei sporturilor cu motor.
Jaguar C-Type
CMC | 1952
Primul Jaguar din istoria mărcii destinat exclusiv competițiilor, C-Type a fost câștigător absolut la Le Mans în 1951 și 1953.
Mercedes Benz SSKL #8
CMC | 1931
Rudolf Caracciola a câștigat, la volanul acestei mașini, Marele Premiu al Germaniei din 1931 de la Nürburgring.
Ferrari D50
CMC | 1956
Urmașul monopostului Lancia D50 pe circuitele de Formula 1, câștigător al sezonului 1956.
Range Rover
Almost Real | 1970
Prototipul SUV-urilor de lux contemporane este prima generație Range Rover, o combinație de stil și tracțiune integrală.
Lancia D50
CMC | 1955
Singurul monopost de Formula 1 din istoria mărcii Lancia, o replică de excepție marca CMC.
Maserati 300S
CMC | 1955
Maserati 300S, modelul care a contribuit din plin la crearea imaginii sportive a prestigioasei mărci italiene.
Talbot Lago T150 C-SS Coupe Figoni & Falaschi
CMC | 1937
Încă o capodoperă CMC la scara 1/18, unul dintre cele mai frumoase automobile ale secolului XX.
Mercedes Benz 710 SSK Count Trossi
KK Scale | 1930
Una dintre celebritățile anilor ’30, un unic Mercedes Benz SSK creat de contele Trossi.
Panoz Esperante GTR-1
AUTOart | 1997
Revenirea pe circuit a conceptului de mașină de curse cu motor frontal, după o lungă perioadă de absență.
Mercedes Benz The Blue Wonder
CMC | 1954
Reeditarea machetei transportorului de mașini de curse Mercedes Benz „The Blue Wonder”.
Mercedes Benz LO 2750
CMC | 1934
Primul camion interbelic la scara 1/18, transportorul legendarelor săgeți argintii din anii ’30.
Alfa Romeo 1300 Giulietta Spider
AUTOart | 1957
Prima decapotabilă Alfa Romeo după război, Giulietta Spider, o machetă excelentă marca AUTOart.
Ferrari 250 GTO
CMC | 1962
Unica supermașină Ferrari cu motor în față, 250 GTO, o sportivă legendară recreată în miniatură de CMC la cele mai înalte standarde, specifice machetelor premium.
Alfa Romeo 8C 2900B Touring
Minichamps | 1938
Legendara 8C 2900B, o mașină de curse cu o caroserie de stradă realizată de Carozzeria Touring. O interpretare la scara 1/18 marca Minichamps.
Ferrari 125S
Hotwheels Elite | 1947
Primul Ferrari oficial din istoria mărcii, apărut în 1947 și învingător în Marele Premiu al Romei.
Bugatti Atlantic
CMC | 1938
O scurtă istorie a poveștii Bugatti Atlantic și câteva poze de excepție pentru un automobil unic, redus la scara 1/18.
ultimele articole
Buick Model B
Sunstar | 1904
Model B este primul automobil cu fabricație de serie al Buick, cea mai longevivă marcă auto a Statelor Unite.
Austro-Daimler 28/32 Maja
Masterpiece Industrial (HK)/fahr(T)raum | 1908
Plastic is fantastic? Pentru natură, nu. Dar atunci când este folosit pentru fabricarea machetelor?
Rolls-Royce Silver Ghost
Franklin Mint | 1907
Silver Ghost: Best Car in The World sau un model fantastic pentru ceea ce înseamnă cultul pentru excelență.
Dacia 1300
Norev | 1:18
Dacia 1300, cel mai longeviv și popular automobil românesc, într-o variantă 1/18 realizată într-o ediție limitată de 1002 exemplare.