Autor Subiect: Lamborghini Countach LP500S "Walter Wolf"Edition [1976][Kyosho]  (Citit de 1463 ori)

0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline M3d1an

  • FINANȚATORI 2022-2024
  • *****
  • Mesaje postate: 1.255
  • Gen: Bărbat
  • Arriving somewhere, but not here...
    • Reflection in Scale
Supercarurile sunt la mare cautare printre colectionarii de machete, indiferent de scara sau de producator, iar Lamborghini este una din marcile ce se inscriu cu succes in acest demers.

Lamborghini este o marca destinata sa uimeasca prin forme si performante, un bun exemplu fiind modelele denumite Countach care, ce sa vezi, in dialectul piemontez s-ar traduce  "exclamatie de uimire".

Countach-ul a fost conceput de casa de design Bertone, care promova in deceniul 70 a secolului trecut conceptul de "Italian Wedge", un model de design auto marcat de forme cu unghiuri ascutite.  Una dintre cele mai notabile ediții ale Countach în perioada de producție a fost varianta Walter Wolf.

Walter Wolf este un bogat om de afaceri canadian cu origini ausstriece și a fost proprietarul echipei de formula 1 Wolf în anii '70, iar in istoria de fata poate fi considerat cel care a salvat Lamborghini de la faliment. Fiind atras de masinile Lamborghini, Wolf a achizitionat mai multe masini printre care si 3 exemplare din modelul Countach. Nemultumit de performantel, Walter Wolf a apelat la Gianpaolo Dallara, inginerul șef al Lamborghini, pentru a veni cu o versiune modificata semificativ din punct de vedere al performantelor dar si al aspectului. Noul "look" agresiv dat de masiva aripa spate controlata electronic din interior, o adevarata inovatie tehnica pentru acea ,dar si puterea data de cei 500 cai putere lansati din mototul de 5 litri au ridicat masina la statutul de vedeta. Insa nimic din aceste realizari nu ar fi fost posibile fara contributia financiara si dorinta de reusita a lui Walter Wolf caruia Lamborghini ii datoreaza supravietuirea si continuitatea.

Editia in miniatura a Countach-ului Walter Wolf este realizata de Kyosho in maniera clasica diecast "full-open".  Dupa unele site-uri ce incearca sa tina evidenta machetelor realizate, macheta a fost produsa prin 2009 si a existat o reeditare prin 2012-2013. Gradul de detaliere pentru standardele acelor vremuri si chiar si pentru prezent este unul mare. Desi cu o oarecare etate, macheta nu sufera la capitolul vopsea, inca nu prezinta deja renumitul paint-rash prezent pe multe productii Kyosho motiv pentru a fi prezenta in colectie.

Pe partea de  exterior avem acces la blocul motor si de asemenea mai sunt accesibile doua compartimente de depozitare, unul sub aripa spate mochetat si celalalt in fata unde gasim roata de rezerva. Motorul este din plastic cu cateva elemente conturate prin turnare precum si o serie de cabluri. Si la interior sunt cateva piese de remarcat, cum ar fi plansa de bord si centurile de siguranta din material textil.

Sunt imitate conform cu realitatea rotile aurii cu discurile de frana vizibile, si de asemenea in nuanta aurie si oglinzile retrovizoare. Farurile sunt escamotabile si nu lipsesc din acest ansamblu si decalurile reprezentind steagul canadian.
Lipseste din partea frontala suportul pentru placuta de inmatriculare iar luminile de ceata au acel inestetic punct de asamblare din interior.

Per ansamblu e un model reusit si reprezentind o masina cu o istorie speciala in spate nu doar un proto-supercar oarecare e un plus pentru o colectie de clasice.

Las si cateva imagini care sa ilustreze plusurile si minusurile machetei.















----































----











Offline malachi

  • FINANȚATORI 2022-2024
  • *****
  • Mesaje postate: 1.341
  • Gen: Bărbat
  • Ne-am adunat aici ca sa fim mai multi
Un exemplar superb, inca mai sper sa aduc in colectie varianta Autoart. Cate Lamborghini ai?

Offline mavrodin118

  • FINANȚATORI 2022-2024
  • *****
  • Mesaje postate: 6.655
  • Gen: Bărbat
(...) unele site-uri ce incearca sa tina evidenta machetelor realizate (...)

ce? unde?

macheta arată bine, bine de tot; și nici modelul nu-i tocmai nou...
”Dacă am realiza toți că nu trăim veșnic, am fi cu toții mai amabili. Sunt sigur.” (Juan Manuel Fangio, cvintuplu campion mondial)

Offline Panait

  • FINANȚATORI 2022-2024
  • *****
  • Mesaje postate: 2.935
  • Ne-am adunat aici ca sa fim mai multi
Marcello Gandini si Bertone au facut un model superb , personal o consider cea mai frumoasa caroserie din lume
Macheta are un singur defect ,garda la sol e prea mare in comparatie cu modelul real ................... restul excelent    sal'tare
« Ultima Modificare: 11/01/19*, 00 de panait »

Offline M3d1an

  • FINANȚATORI 2022-2024
  • *****
  • Mesaje postate: 1.255
  • Gen: Bărbat
  • Arriving somewhere, but not here...
    • Reflection in Scale
Un exemplar superb, inca mai sper sa aduc in colectie varianta Autoart. Cate Lamborghini ai?

Am ajuns la cifra 3  0\

ce? unde?

macheta arată bine, bine de tot; și nici modelul nu-i tocmai nou...

Mai arunc cate o privire pe diecast.org, ca hobbydb.com e cam greoi.

Marcello Gandini si Bertone au facut un model superb , personal o consider cea mai frumoasa caroserie din lume
Macheta are un singur defect ,garda la sol e prea mare in comparatie cu modelul real ................... restul excelent    sal'tare

Se prea poate treaba cu garda la sol. Sper sa pot sa o masor candva pe un model real   :)

Offline Ionuț

  • FINANȚATORI 2022-2024
  • *****
  • Mesaje postate: 4.033
Bună machetă, cum făceau Kyosho pe vremuri (acum nu știu cum/ce mai fac).