Autor Subiect: Colectia de machete 1:18&UP - BMD77  (Citit de 17405 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline BMD77

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 346
  • Gen: Bărbat
  • Muad'Dib
Re: Colectia de machete 1:18&UP - BMD77
« Răspuns #60 : 01/14/17*, 17 »
Au venit mecanicii   ;D:







































Mecanicul, bicicleta si masina   dance:





















"Nu ne oprim din joaca atunci cand imbatranim, ci imbatranim atunci cand incetam sa ne mai jucam" - George Bernard Shaw.

Offline BMD77

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 346
  • Gen: Bărbat
  • Muad'Dib
Re: Colectia de machete 1:18&UP - BMD77
« Răspuns #61 : 01/16/17*, 12 »
Poze "de epoca", Rudolf Uhlenhaut pe portiera coupe-ului sau vs mecanic si sef echipa service  dance:





Rudolf Uhlenhaut, date biografice suplimentare:

https://en.wikipedia.org/wiki/Rudolf_Uhlenhaut
"Nu ne oprim din joaca atunci cand imbatranim, ci imbatranim atunci cand incetam sa ne mai jucam" - George Bernard Shaw.

Offline BMD77

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 346
  • Gen: Bărbat
  • Muad'Dib
Re: Colectia de machete 1:18&UP - BMD77
« Răspuns #62 : 01/17/17*, 11 »
Ultimele poze cu Uhlenhaut Coupe, de data asta la lumina naturala    ;D:































"Nu ne oprim din joaca atunci cand imbatranim, ci imbatranim atunci cand incetam sa ne mai jucam" - George Bernard Shaw.

Offline johann.nunweiller

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 20.496
Re: Colectia de machete 1:18&UP - BMD77
« Răspuns #63 : 01/17/17*, 13 »
Arata bine, dar mie imi sta inima in loc cand vad cum sta pe balustrada...

Offline M3d1an

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 883
  • Gen: Bărbat
  • Arriving somewhere, but not here...
    • Reflection in Scale
Re: Colectia de machete 1:18&UP - BMD77
« Răspuns #64 : 01/17/17*, 13 »
Arata bine, dar mie imi sta inima in loc cand vad cum sta pe balustrada...
Arata excelent macheta.

Are aripile deschise nu cred ca e in pericol.  ;D

Offline BMD77

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 346
  • Gen: Bărbat
  • Muad'Dib
Re: Colectia de machete 1:18&UP - BMD77
« Răspuns #65 : 01/17/17*, 14 »
Am ales o zi nu foarte senina dar fara vant  ;D, m-am asigurat inainte de fiecare poza ca am pus macheta in pozitie sigura si in final m-am gandit ca... aripile ii pot asigura o planare lina  :/()?!?.
Redevenind seriosi, multumesc pentru aprecieri Johann si M3d1an sal'tare!
"Nu ne oprim din joaca atunci cand imbatranim, ci imbatranim atunci cand incetam sa ne mai jucam" - George Bernard Shaw.

Offline BMD77

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 346
  • Gen: Bărbat
  • Muad'Dib
Re: Colectia de machete 1:18&UP - BMD77
« Răspuns #66 : 01/17/17*, 15 »
No. 6:  Mercedes-Benz 18/80 PS Typ Nürburg 460 (W 08) - 1928-1933:



Ultima piatră de hotar a retehnologizării post-fuziune a gamei de autoturisme Mercedes-Benz a fost un vehicul cu opt cilindri de 4,6 litri, care a fost dezvoltat sub Ferdinand Porsche și care a fost numit Nürburg 460. Acest model datorează numele său nu unei anumite sportivitati, ci faptului că a fost supus unor teste de anduranță pe circuitul de la Nürburgring, unde modelul 460 a acoperit 20.000 de kilometri în 13 zile de pilotaj.



Lansat in anul 1928, la Expozitia Auto de la Paris din Octombrie-Noiembrie, Nürburg 460 a servit ca succesor modelului 15/70/100 PS (Typ 400), cu sase cilindri supraalimentat, care a fost lansat cu patru ani in urma și care a rămas în producție până în februarie 1929. Nürburg a fost primul automobil de serie lansat de producătorii de automobile consacrati dotat cu un motor cu opt cilindri. Din acest motiv, a fost menționat în unele publicații ca "Nürburg 8", iar coperta primelor brosuri ale producatorului a fost împodobita cu un 8 aurit format din romburi în relief.



La lansare noul Mercedes-Benz din clasa de lux, cu sasiul sau cu structura inalta, arata similar cu circuitul omonim, Nürburg, destul de vechi și depășit. La un preț de vânzare de 20.000 de marci pentru sedanul Pullman, modelul nu a aratat în mod necesar ca o poveste de succes. Succesorul lui Ferdinand Porsche, Dr. Hans Nibel, care a devenit designerul sef de la Daimler-Benz AG începând cu 1 ianuarie 1929, a revizuit Nürburg-ul in al doilea an de la lansare. În consecință, încă din toamna anului 1929, iarasi la Paris Motor Show, publicului i-a fost prezentat un vehicul mult mai dezirabil. Dr. Nibel a înlocuit șasiul cu structura inalta cu o versiune cu structura joasa. Înălțimea redusă a dat un aspect mai elongat și mai elegant, vehiculul fiind acum egalul concurenților săi în ceea ce privește aspectul exterior.



Pe lângă varianta cu ampatament standard a existat, de asemenea, o versiune scurtă a primului model Nürburg, care a primit in denumire, suplimentar, litera "K". În acest caz insa "K", care nu era acronimul pentru "Kompressor" (turbocompresor), ci pentru "Kurz" (scurt). Varianta 460 K a avut un ampatament cu 240 mm mai scurt si o structura cu 50 de kg mai usoara. Ambele variante au fost echipate cu aceasi motoare de 80 CP, cu opt cilindri în linie și transmisie cu patru trepte.



Sasiul scurt a fost utilizat pentru modelele de patru / cinci locuri, care au fost disponibile în variantele: sedan, tourer deschis și cabriolet D. Varianta cu structura joasa a lui 460 K putea fi comandata suplimentar sub forma unui decapotabil special tip C denumit "St. Moritz". Numele melodios al stațiunii de sporturi de iarnă din Engadin a fost conferit acestui model, la începutul anului 1930, după ce a modelul a primit cel mai bun rating dintre toate masinile intrate într-o competiție de frumusețe auto ce a avut loc în acest oraș. O singură versiune specială a Nürburg 460 pe șasiu scurt nu figurează în nici o broșură sau lista de preturi: roadster-ul sport cu doua locuri, două exemplare de acest tip participand la evenimentele sportive cu motor din anul 1929. Rudolf Caracciola și Otto Merz au fost la volanul acestor mașini sport neobișnuite în Raliul Alpin International, desfasurat pe o distanta de 2660 km și în cursa pe distanțe lungi ADAC de 8 ore pentru turisme non-supraalimentare de pe circuitul de la Nürburgring.



Modelul  cu ampatament  standard al lui Nürburg 460 a fost disponibil ca tourer deschis și ca sedan Pullman, fiecare cu șase pana la șapte locuri. Spre sfârșitul anului 1931, gama de modele a fost marita cu un cabriolet tip F cu șase sau șapte locuri, cu toate că acest model nu a primit o caroserie a fabricii de la Sindelfingen, ci caroserii construite de firmele terțe părți Neuss, Erdmann & Rossi, Voll & Ruhrbeck , Papler și Gläser. Caroseriile construite in fabricile firmei Mercedes-Benz pentru celelalte variante s-au produs nu doar in uzina din Mannheim, care a construit toate variantele de modele ale Nürburg-ului, dar, în unele cazuri, de asemenea, în Sindelfingen. Pentru o serie de clienți VIP, cum ar fi Papa Pius al XI, Nürburg a fost, de asemenea, echipat cu caroseria tip Pullman "Grand Mercedes". Așa cum era obiceiul in acea perioada, clienții puteau de asemenea achiziționa un șasiu fara caroserie pentru a putea echipa masina la comanda de la un carosier extern de prestigiu. În acest scop, șasiul a fost disponibil în ambele lungimi de ampatament.









O variantă foarte specială a Nürburg-ului a fost construită în februarie 1931 - un sedan Pullman blindat, care a fost imortalizat intr-o serie de fotografii de arhivă. Blindajului a constat din plăci de oțel mobile cu care ferestrele puteau fi protejate din interior. Nu este clar din fotografii dacă acoperișul și ușile au fost, de asemenea, blindate. Parbrizul a fost protejat de o placă de oțel pliabila, care, atunci când se desfășura, lăsa doar o mică fantă pentru a permite șoferului sa vada inainte. În ceea ce privește pasagerii, un periscop montat pe acoperiș le permitea sa supravegheze împrejurimile, atunci când erau montate plăcile de protecție. Din păcate nu mai este posibil să se stabilească în ce condiții sau pentru care client a fost produs vehiculul prezentat în fotografii. Cu toate acestea, faptul că aceasta este o versiune cu volan pe dreapta ar putea indica faptul că acest vehicul a fost livrat în Japonia – asemanator altor două modele sedan Pullman "Grand Mercedes" blindate exportate in august 1932 si ianuarie 1935.



Din februarie 1931, Nürburg 460 a fost disponibil optional cu transmisia tip overdrive. Acest pachet presupunea un cost suplimentar opțional de 2000 marci si includea faruri Zeiss, precum și un motor cu o capacitate cilindrica mai mare. In lista de prețuri din februarie 1931 era specificat: "Acest pachet include instalarea unui motor ceva mai puternic, cu o capacitate cilindrică de aproximativ cinci litri [...] Va subliniem în mod expres faptul că această opțiune trebuie să fie comandata simultan cu vehiculul, deoarece instalarea ulterioară a motorului mai puternic nu este posibila." Aceasta a fost de fapt nașterea modelului Nürburg 500, chiar dacă acest nume nu a fost folosit inițial. Abia după un an de la lansarea variantei cu transmisie overdrive si motor de cinci litri acesta a devenit un model separat. In lista de prețuri din decembrie 1931 apar urmatoarele: "Deoarece cererea pentru modelul nostru "Nürburg" cu transmisie overdrive și treapta de viteza economica a crescut tot mai mult, avem văzut că este necesara trecerea in producția de serie a acestui model. Acest vehicul este un exemplu de excelență de inginerie pură, echipat cu toate realizările tehnologiei auto moderne. Dotat cu un motor cu capacitate cilindrica de aproximativ cinci litri, acest model ofera un elan deosebit respectabilului nostru model Nürburg. Echipat cu transmisie overdrive și treapta de viteza economica, precum și cu sistemul de frânare Bosch-Dewandre, acest model atinge acum cea mai înaltă desăvârșire. Acesta este un vehicul de primă clasă cu caracteristici de manevrabilitate rutiera incomparabile. "



In cuvinte mai putin pompoase, s-ar putea la fel de bine spune că presiunea exercitată de piață a dus la aparitia unui model mai puternic in gama existenta. De aceea inginerii Mercedes-Benz au marit alezajul pistoanelor la 82,5 mm, crescand astfel capacitatea cilindrica a motoarelor existente pana la 4,9 litri. În combinație cu utilizarea unui carburator dublu corp Solex, puterea a fost crescută de la 80 CP la 100 CP. Sistemul de transmisie Overdrive instalat standard putea fi combinat cu oricare dintre cele patru trepte de viteză de mers înainte. In exterior nu a existat nici o diferență între modelul de cilindree mai mare si Nürburg 460. Modele de caroserie au fost identice pentru ambele variante, în afară de faptul că modelul decapotabil F de șase / șapte locuri a fost inițial indisponibil pentru Nürburg 500. Aceasta situatie s-a schimbat în septembrie 1932, când această versiune, de aceasta data cu o caroserie construita in-house, s-a adăugat la gama de modele. Modelul avand pretul de 21800 de marci, a fost cea mai scumpa varianta Nürburg. Incepand cu septembrie 1932 Nürburg 460 a fost, de asemenea, disponibil cu sistemul de transmisie overdrive la un preț suplimentar de 1400 de marci.



Producția modelului Nürburg 460 a incetat în decembrie 1933, în timp ce varianta cu motor de cinci litri a fost redenumit Nürburg 500 în februarie 1934. O confuzie a fost cauzată de faptul că doar o lună mai târziu a fost prezentat Mercedes-Benz 500 cu turbocompresor, mai bine cunoscut astăzi ca 500 K. Denumirile 500 K și 500 N au fost introduse în curând într-o incercare de a diferentia cele două modele de cinci litri. "N" poate fi interpretat ca o abreviere pentru "Nürburg" sau "Normal" (fără supraalimentare) și nu a fost utilizat în mod consecvent.



Pe partea tehnica au existat doar diferențe minore între Nürburg 500 și 500 N. Mult mai usor de observat a fost modernizarea caroseriilor, care a început ca un proces continuu în ultimul an de fabricatie al modelul Nürburg-ului 460. O inovație în mod clar vizibil, dar la fel de subtila a fost inclinarea ușoara spre spate a radiatorului  în formă de pană , care, în cazul lui 500 N, înlocuiește grila plată  a radiatorului predecesorului său. Caroseriile construite acum de fabrică au de asemenea parbrizul puțin inclinat, ceea ce fusese anterior apanajul modelului decapotabil "St. Moritz" și al constructorilor terță parte. In vara anului 1935 s-a lansat un model revizuit si mai mult, de data aceasta cu o inclinare mai accentuată atât a parbrizului cat și a grilei radiatorului. La mijlocul lui 1936 a fost introdusă o modificare tehnică suplimentară: compresia motorului a fost marită pentru a crește puterea la 110 CP. De-a lungul întregului interval de producție, modelul 500 a fost disponibil ca berlina Pullman sau ca tourer deschis. Desi inițial au fost disponibile, modelele decapotabile C, D și F au fost scoase din productie unul câte unul la începutul anilor 1937, 1938 și 1939.



În momentul în care ultimele șapte exemple ale modelului 500 au iesit de pe linia de producție în octombrie 1939, dintr-un ultim lot de 931 de vehicule, acest lucru a marcat un moment de cotitură semnificativ în mai multe privințe. După unsprezece ani de producție acesta a fost sfârșitul celei mai lungi perioade de asamblare pentru orice serie de autoturisme construit la Daimler-Benz în anii de dinainte de al Doilea război mondial. Mai mult decât atât, modelul 500 N a fost, de asemenea, ultimul autoturism de pasageri Mercedes-Benz care a fost echipat cu osie rigida si ultima masina de pasageri din întreaga lume care a fost livrata cu roti cu spițe din lemn. În cele din urmă modelul 500 N a pus capăt producției de autoturisme la uzina Daimler-Benz din Mannheim.



Articolul si o parte din poze sunt preluate de pe:

https://mercedes-benz-publicarchive.com/marsPublic/en/instance/ko/Nuerburg-460--500-Type-500-N-W-08-1929---1939.xhtml?oid=4229

Link Wikipedia:

https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W08

Macheta este diecast all sealed (din pacate) si este produsa de MCG (Model Car Group):








































"Nu ne oprim din joaca atunci cand imbatranim, ci imbatranim atunci cand incetam sa ne mai jucam" - George Bernard Shaw.

Offline johann.nunweiller

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 20.496
Re: Colectia de machete 1:18&UP - BMD77
« Răspuns #67 : 01/17/17*, 17 »
Continua prezentarile de Mertzane :)
Frumoasa prezentarea dar macheta ma dezamageste ca este all sealed.

Offline BMD77

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 346
  • Gen: Bărbat
  • Muad'Dib
Re: Colectia de machete 1:18&UP - BMD77
« Răspuns #68 : 01/17/17*, 17 »
Multumesc frumos Joahann sal'tare!
Si eu am avut aceeasi dezamagire legat de macheta, dar, dupa stiinta mea, este singurul producator al modelului  :bangheadonwall:.
Am fost insa placut surprins de macheta, ma gandeam ca o sa fie mult mai slab realizata, este decenta pentru un diecast.
"Nu ne oprim din joaca atunci cand imbatranim, ci imbatranim atunci cand incetam sa ne mai jucam" - George Bernard Shaw.

Offline CALIN 79

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 990
  • Gen: Bărbat
  • VW driver
Re: Colectia de machete 1:18&UP - BMD77
« Răspuns #69 : 01/17/17*, 22 »
Faina babeta!
Mai.............................in viata conteaza un singur lucru............................habar n-am care e ala.........

Offline BMD77

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 346
  • Gen: Bărbat
  • Muad'Dib
Re: Colectia de machete 1:18&UP - BMD77
« Răspuns #70 : 01/18/17*, 09 »
Multumesc Calin, ma bucur ca iti place  sal'tare!
"Nu ne oprim din joaca atunci cand imbatranim, ci imbatranim atunci cand incetam sa ne mai jucam" - George Bernard Shaw.

Offline malachi

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.226
  • Gen: Bărbat
  • Ne-am adunat aici ca sa fim mai multi
Re: Colectia de machete 1:18&UP - BMD77
« Răspuns #71 : 01/18/17*, 10 »
Ma bucur ca am ocazia sa o vad intr-un review detaliat, eram curios cum se prezinta. Pentru pretul ei are o calitate decenta.

Offline Ionuț

  • Senior Member
  • ****
  • Mesaje postate: 3.809
Re: Colectia de machete 1:18&UP - BMD77
« Răspuns #72 : 01/18/17*, 11 »
Felicitări pentru prezentare, mă bucur că ai adus în atenție un asemenea model și istoricul său. Mercedes Benz Nurburg este, probabil, ultimul supraviețuitor (în materie de stil) al perioadei belle epoque, era deja un dinozaur la încheierea producției.

Deși îmi place mult modelul prin ceea ce simbolizează, macheta mă dezamăgește complet. Nu pentru că este o rășină sigilată, ci din cauza detaliilor, care au fost tratate foarte prost. Clanțele și balamalele de uși, ornamentele laterale cromate sunt groaznice, nemaivorbind de jante (care trebuia să fie punctul forte al machetei). Nu știu cine e NCG, dar dacă s-ar fi ocupat BoS de această mașină, poate ar fi ieșit o machetă mai decentă.

Offline BMD77

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 346
  • Gen: Bărbat
  • Muad'Dib
Re: Colectia de machete 1:18&UP - BMD77
« Răspuns #73 : 01/18/17*, 18 »
Multumesc frumos Malachi si Ionut sal'tare!
Malachi exact asta mi-am zis si eu, calitate e pe masura pretului, ambele la limita de jos, dar totusi suportabile  :-:).
Ionut, macheta e diecast, orice macheta din rasina iese sigur mai bine. Intre altele asta a fost motivul pentru modelul 540K Autobahn-Kurier de la MB am optat clar pentru BoS in fata unui diecast KK Scale ;). Deci oricate bube in cap are BoS garantat iesea o macheta mult mai reusita.
"Nu ne oprim din joaca atunci cand imbatranim, ci imbatranim atunci cand incetam sa ne mai jucam" - George Bernard Shaw.

Offline BMD77

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 346
  • Gen: Bărbat
  • Muad'Dib
Re: Colectia de machete 1:18&UP - BMD77
« Răspuns #74 : 01/19/17*, 19 »
Ultimele detalii exterioare si poze ale interiorului   dance:













































"Nu ne oprim din joaca atunci cand imbatranim, ci imbatranim atunci cand incetam sa ne mai jucam" - George Bernard Shaw.