Autor Subiect: Scania R730 V8 [2010][ITALERI]  (Citit de 6639 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline sorinj

  • Junior Member
  • **
  • Mesaje postate: 214
Scania R730 V8 [2010][ITALERI]
« : 02/01/16*, 17 »
V8, 16,4 litri, 720 CP, 3500 Nm, Euro 6... 310 piese + "decaluri"













Offline johann.nunweiller

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 20.713
Re: Scania R730 V8 [2010][ITALERI]
« Răspuns #1 : 02/01/16*, 18 »
Felicitari!
Ma bucur sa vad ca mai avem un amchetist printre noi.

Ai inceput un kit interesant.
Ce vopsea folosesti?

Offline sorinj

  • Junior Member
  • **
  • Mesaje postate: 214
Re: Scania R730 V8 [2010][ITALERI]
« Răspuns #2 : 02/01/16*, 20 »
lucrarea e în desfășurare...

Ca și la celelalte lipituri folosesc vopsea acrilică de la Revell, și pentru pensulă și la spray. Pentru paleta ventilatorului, am folosit un galben acrilic de la Stamperia, dar cred că nu am reușit să o diluez corespunzător, că suprafața a ieșit cam brânzită...  :bangheadonwall: .... oricum la final trebuie să te întrebuințezi serios să vezi o bucată mică din paleta ventilatorului.

Offline johann.nunweiller

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 20.713
Re: Scania R730 V8 [2010][ITALERI]
« Răspuns #3 : 02/01/16*, 20 »
Am vazut ce minuni fac spre-urile de la Tamya.

Offline sorinj

  • Junior Member
  • **
  • Mesaje postate: 214
Re: Scania R730 V8 [2010][ITALERI]
« Răspuns #4 : 02/01/16*, 20 »
Nu am folosit vopsea de la Tamiya (încă) dar la ei e impresionantă acuratețea îmbinării, pe când la ITALERI îmbinările au jocuri, iar mai târziu constați că parcă era mai bine dacă lipeai mai la stânga, mai sus, mai adânc...

Offline benny30

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 736
Re: Scania R730 V8 [2010][ITALERI]
« Răspuns #5 : 02/01/16*, 21 »
La paleta ventilatorului , daca mai ai rabdare si pofta de munca , o poti decapa  in lichid de frana (dureaza 48,72 ore) si daca nu ai primer pentru plastic o poti da mai intai cu vopsea gri care prinde mai bine si apoi cu galben peste.Galben si alb sunt cele mai dificile culori  si fara baza este greu de prins mai ales pe negru.

Offline cypylix

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 281
  • Gen: Bărbat
  • Ne-am adunat aici ca sa fim mai multi
Re: Scania R730 V8 [2010][ITALERI]
« Răspuns #6 : 02/02/16*, 09 »
Superb kit si macheta. Ai inceput frumos si imi place. Si eu imi doresc un kit de camion.
O sa urmaresc cu interes acest kit. Te rog sa ne prezinti si noua fiecare etapa de lucru.  :)

Offline sorinj

  • Junior Member
  • **
  • Mesaje postate: 214
Re: Scania R730 V8 [2010][ITALERI]
« Răspuns #7 : 02/02/16*, 18 »
Cu paleta ventilatorului nu cred că mai îmi bat capul...

A venit rândul punților...










Offline johann.nunweiller

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 20.713
Re: Scania R730 V8 [2010][ITALERI]
« Răspuns #8 : 02/02/16*, 20 »
Directia este functionala?

Offline sorinj

  • Junior Member
  • **
  • Mesaje postate: 214
Re: Scania R730 V8 [2010][ITALERI]
« Răspuns #9 : 02/02/16*, 21 »
50% ... mecanic e ok... hidraulic nu.   :-:) :-:) :-:)  :/()?!? :/()?!? :/()?!?
Din câte am observat în schemele de montaj, volanul nu va fi legat de nici o piesă de pe punte, roțile virează în tandem antrenate de un mecanism cu bielă (100% funcțional) dintr-un servomotor amplasat pe stânga față a șasiului (adică o bucată de plastic).

Online brcosminp

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 1.315
  • Gen: Bărbat
Re: Scania R730 V8 [2010][ITALERI]
« Răspuns #10 : 02/02/16*, 22 »
Urmăresc subiectul cu interes și apreciez disponibilitatea de a ne prezenta fazele de montaj, m-ai stârnit rău cu servomotorul după care am citit explicația (o bucată de plastic) Conductele injectoarelor bănuiesc că sunt contribuția ta ... arată tare bine ! Ce părere ai, se pretează la R/C (servo/motorizare) ?
Felicitări și spor !

Offline sorinj

  • Junior Member
  • **
  • Mesaje postate: 214
Re: Scania R730 V8 [2010][ITALERI]
« Răspuns #11 : 02/02/16*, 22 »
Multumesc...
La scara asta se pretează la orice, dar eu construiesc o machetă statică. Șasiul permite montare motor electric și baterii, evident renunțând la multe piese inutile.
Conductele injectoarelor sunt băgate extra... deci kitul a fost suplimentat cu 8 piese. Am intentionat să montez și furtunele hidraulice, dar m-am lecuit după cele de combustibil. probabil mai târziu o să regret că nu am încercat.

Offline cypylix

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 281
  • Gen: Bărbat
  • Ne-am adunat aici ca sa fim mai multi
Re: Scania R730 V8 [2010][ITALERI]
« Răspuns #12 : 02/03/16*, 10 »
Daca poti, trage si niste conducte pe sasiu din fata pana in spate. Tot din sarma (neagra/cupru). Da un plus de realism cu ai facut si cu conductele la injectoare. Le poti intinde usor acum cand e sasiul gol. Poate esti tentat sa avansezi repede cu kitul si nu vrei sa mai adauci si alte elemente, dar o sa arate bine la sfarsit.

Offline Ionuț

  • Senior Member
  • ****
  • Mesaje postate: 3.880
Re: Scania R730 V8 [2010][ITALERI]
« Răspuns #13 : 02/03/16*, 10 »
Sunt fascinat de kit-urile astea la care structura reproduce îndeaproape structura mașinii reale - motorul se sprijină pe șasiu, caroseria se prinde pe șasiu etc. O chestie care de cele mai multe ori este tratată simplist la diecasturi.

Sper să ne delectezi în continuare cu detaliile de vopsire/asamblare.

Offline sorinj

  • Junior Member
  • **
  • Mesaje postate: 214
Re: Scania R730 V8 [2010][ITALERI]
« Răspuns #14 : 02/03/16*, 17 »
@cypylix    inițial am crezut și eu că o să pun toate conductele.... dar după cele de la injectoare m-am lecuit. Știu că nu e bine, dar mă abțin. Sârma de cupru nu ar fi foarte recomandată pentru că nu se racordează ”realist” ci rămâne cu ”gâlme”, sau poate o convingi să stea cum vrei, dar consumi prea multe înjurături în timpul procesului de prelucrare... iar după ce ai reușit perfecțiunea, racordul către ”buteliile” mobile de la puntea față va deveni imperfect la prima virare a roților.