Autor Subiect: materiale din care sunt confecționate machetele - opinii  (Citit de 6491 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Online Wheels

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 1.797
  • Gen: Bărbat
  N-am decat un Bos la 1/18 pe cutia caruia scrie destul de mare Made in China. Oricum ambalajul ordinar m-a dus cu gandul la Otto si la faptul ca am platit aproape dublu.

Offline the1

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 2.904
  • Mr. Anderson
De când cu rășinile astea la care nu se deschide nimic și nici roțile nu virează, am impresia că m-am apucat de colecționat modele la 1/43, doar că puțin mai mari.

Ai pus punctul pe "i". Curentul "sealed" rapeste tocmai bucuria de a descoperi ce se ascunde in spatele fiecarui element mobil, insasi "magia" cu care ne rasfatau cele mai bune reproduceri la aceasta scara.
« Ultima Modificare: 01/06/15*, 13 de the1 »

Offline the1

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 2.904
  • Mr. Anderson
Autoart, German??  0\
Bazele companiei (Gateway Global - n.r.) au fost puse in 1998, in California, Costa Mesa, mai precis. Acum, firma isi are sediul in Hong Kong. Singura legatura cu DE ar fi preluarea UT Models, la finele secolului trecut (ce bine suna).  sal'tare

Offline Ionuț

  • Senior Member
  • ****
  • Mesaje postate: 3.813
Pe Opel chiar nu scrie nimic, m-am uitat pe toate părțile.

klauze

  • Vizitator
in principiu sau ca regula, atunci cand nu scrie nimic sint tot made in china. cand sint facute in alta parte scrie tara respectiva(toti care mai pot se mandresc ca nu le fac in china) iar cand sint facute in state scrie "proudly made in the usa).
deci e chinezeasca, la fel cu toate machetele noastre...cu foarte mici exceptii.

Offline the1

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 2.904
  • Mr. Anderson
Pana si BBR sau Looksmart au pariat pe China, in ultima vreme, cu mici exceptii.

klauze

  • Vizitator
si astia sint in china? ? ? pai si pe ce mai cer atunci 120? credeam ca pe mana de lucru italiana...

Offline Ionuț

  • Senior Member
  • ****
  • Mesaje postate: 3.813
BBR o parte în Italia, o parte în China (gen Blue Moon).

klauze

  • Vizitator
asta este urat, ca daca ii intrebi de ce sint asa scumpe modelele lor iti vor spune ca sint facute de cei mai atenti si experimentati crafstmani din italia....imi amintesc ca prin 1995, a aparut sau am descoperit eu la etajul 1 la magazinul Unirea un loc cu machete bburago...erau 65 000 de lei si salivam de 4 ori pe saptamana la ele si mai ales la dodge viper rt10 1/18. vizavi, era diaconescu cred, care avea chestii mai de marca si mai fine gen minichamps, schuco. erau mici, 1/43 si costau cam 100 000-110 000 una. le-am remercat detaliile si lucratura dar in mintea mea proaspat iesita din comunism, masinutele de fier "calumea" trebuiau sa fie made in germany, asa ca nu am luat de la el ci am luat bburago....vreo 3.
ma intreb de multe ori ce s-ar fi intamplat daca ma lua microbul cu 1/43 de atunci....

Offline ksm

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 6.332
asta este urat, ca daca ii intrebi de ce sint asa scumpe modelele lor iti vor spune ca sint facute de cei mai atenti si experimentati crafstmani din italia....imi amintesc ca prin 1995, a aparut sau am descoperit eu la etajul 1 la magazinul Unirea un loc cu machete bburago...erau 65 000 de lei si salivam de 4 ori pe saptamana la ele si mai ales la dodge viper rt10 1/18. vizavi, era diaconescu cred, care avea chestii mai de marca si mai fine gen minichamps, schuco. erau mici, 1/43 si costau cam 100 000-110 000 una. le-am remercat detaliile si lucratura dar in mintea mea proaspat iesita din comunism, masinutele de fier "calumea" trebuiau sa fie made in germany, asa ca nu am luat de la el ci am luat bburago....vreo 3.
ma intreb de multe ori ce s-ar fi intamplat daca ma lua microbul cu 1/43 de atunci....
misto povestea, eu prin anii '90 salivam la aceleasi Burago (defapt imi amintes de un Mercedes alb, cred ca SSK), insa locatia era diferita, mai exact magazinul Obor, la parter

Ai pus punctul pe "i". Curentul "sealed" rapeste tocmai bucuria de a descoperi ce se ascunde in spatele fiecarui element mobil, insasi "magia" cu care ne rasfatau cele mai bune reproduceri la aceasta scara.
nu-ti plac, nu cumperi, asta trebuie sa fie regula. eu de exemplu am cumparat o singura (1) macheta sealed, nu mi-a placut, adio si-un praz verde
cumpar masinute cu cheita

Offline the1

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 2.904
  • Mr. Anderson
da, dar vezi tu, draga ksm, curentul "sealed" tinde sa eclipseze din in ce ce mai mult modelele clasice, de tip "open all", tendinta ce ma face sa cred ca nu mai va trece mult timp pana cand nisa 1:18 va fi acaparata aproape in totalitate de rasini. Cu mici exceptii, din ce in ce mai costisitoare, apropo de vechile bareme de pret practicate de AA sau CMC.

Offline ksm

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 6.332
partea proasta e ca vor creste preturile la seriile vechi, gen BMW Autoart sau Enzo BBR
cumpar masinute cu cheita

Offline the1

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 2.904
  • Mr. Anderson
Bingo! Si la cele noi. Vezi cat costa orice Signature mai acatarii, in prezent (185-200-225), "scoruri" de CMC, odinioara.  sal'tare

Online Wheels

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 1.797
  • Gen: Bărbat
partea proasta e ca vor creste preturile la seriile vechi, gen BMW Autoart sau Enzo BBR
Depinde din ce parte te uiti... eu gasesc ca e una din putinele satisfactii pe care le ai fiind colectionar. De obicei, pretul machetelor e in scadere...

Offline Ionuț

  • Senior Member
  • ****
  • Mesaje postate: 3.813
Depinde din ce parte te uiti... eu gasesc ca e una din putinele satisfactii pe care le ai fiind colectionar.

Asta, da. Și cele mai mari insatisfacții când reiau producția la câte un model dispărut între timp de pe piață (pe care, bineînțeles, tu îl aveai deja).