Autor Subiect: Alfa Romeo 33 1/24 Bburago - Reconditionat  (Citit de 1469 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Reme

  • Junior Member
  • **
  • Mesaje postate: 221
  • Gen: Bărbat
Buna seara dragii mei!

Pentru astazi avem pe tava ultimul proiect finalizat. Este vorba dupa cum v-ati dat seama de o Alfa Romeo 33, produsa de Bburago. Mentionez ca face parte din generatia veche de machete produse de Bburago, asadar nu prea are detalii cine stie ce.

Istoric:

Am achiztionat macheta acu circa 2ani, de la un baiat care a dat-o spre donatie pe internet. Macheta am luat-o sub forma de malder de piese si am inceput a-l asambla, insa am constatat mai multe lipsuri precum: roti, faruri, stopuri, bord, volan, roti.

Nu am poze cu starea in care se afla cand am luat-o...


Intamplarea a facut sa am niste piese, pe care nu stiam la momentul respectiv la ce sa le folosesc si am inceput procesul de tuning al acestei machete. Timp de 2 ani macheta a stat in starea urmatoare:

Caroserie vopsita in negru mat, insa cu defecte.
Roti confectionate din 4 doape si furtun de gradina vopsit si 4 capace gasite intre rotile desperecheate pe care le am.
Roll cage spate cromat.
Lipsa bord si volan
Parbriz fisurat.
Faruri si stopuri confectionate din carcasa de CD.
Tips toba.
Autocolant carbon capota.
Oglinda laterala de Jaguar E-Type 1/18.

Poze cu starea in care se afla pana cum doua zile.




Urmarea a fost sa o dezasamblez in bucatele.

Am demontat toate elemente si am desfacut in bucati si caroseria.
Am indepartat autocolantul.
Am indepartat vopseaua neagra.
Am indepartat si vopseaua de sub cea neagra.
Am aplicat filler fin si am matuit-o.
Am aplicat vopsea 1K si ulteerior lac.

Rezultatul este uimitor...



Dupa uscare...am aplicat bandourile pe usi.
Initial am vrut sa fac si bandourile si parte de jos a barilor tot in culoarea alb, insa din motive obiective vopseaua nu a prins pe portiunile de plastic.



Asamblarea a continuat...

Am inceput montajul altui parbriz pe care l-am cumparat acu cateva zile alaturi de alte piese pt ea.



Urmatoarea etapa a fost cea a reasablarii interiorului. Interiorul a fost inlocuit cu altul, care avea si bord si volan, eu fiind nevoit sa il distrug pe primul cand am montat roll-cage-ul.



Dupa cum se observa am montat deja si rotile si stopurile, tot cumparate pentru ca erau lipsa.

Ultima etapa a fost cea in care am asamblat inapoi macheta, proaspat restaurata. Sper sa va placa rezultatul final...pe mine ma bucura ca am salvat o macheta cat de cat rara de la distrugere.



in realitate arata muult mai bine decat in poze...veti vedea prezentarea ei...macheta efectiv acum luceste...