Autor Subiect: Ferrari 348 tb [1989][herpa]  (Citit de 101584 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline sorinj

  • Junior Member
  • **
  • Mesaje postate: 209
Ferrari 348 tb [1989][herpa]
« : 12/23/16*, 21 »
348 tb  - un nume sec dar care spune esențialul despre un model dezvoltat de însuși Enzo, dar pe care nu a apucat să-l vadă lansat pe piață - 3,4 litri, 8 cilindri în V, t(ransversale) b(erlinetta) - culmea, motorul fiind montat longitudinal în spate, dar cutia manuală de viteze - transversal. Printre altele, modelul se lăuda cu  300 CP, 323 Nm pe la 4200 rot/min. Viteza maximă de 275 km/h era acompaniată de un consum de cca. 19,6 l/100 km, sau dacă te limitai la o viteză ”normală” de autostradă ”calul”  înghițea numai 8,4 l/100 km, asta după ce ieșeai din traficul urban cu o medie de Dacie 1300, adică vreo 9,5 l/100 km. Bucuria de a conduce neîntrerupt berlinetta - singur, sau maxim în doi, putea să ajungă pe la 1100km (dacă aveai pașaport, sau dacă țara avea măcar 1100 km de autostradă) pentru că rezervorul putea înmagazina vreo 95 l de benzină. În caz de urgență, cu șoferul potrivit, atingea suta în 5,6 s. S-au produs 8844 de exemplare - 2895 tb-uri (1395 kg ) și 4230 ts-uri restul fiind distribuit la alte variante, din 1989 (pe când noi îl împușcam de Crăciun pe EL) până în 1995 (când în România se năștea PRO TV-ul și Dacia Nova).















Online collectionar

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 2.499
  • Gen: Bărbat
Re: Ferrari 348 tb [1989][herpa]
« Răspuns #1 : 12/23/16*, 21 »
Excelenta prezentarea! sal'tare

Online andor88

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 740
  • Gen: Bărbat
  • Be a Voice not an Echo
Re: Ferrari 348 tb [1989][herpa]
« Răspuns #2 : 12/23/16*, 21 »
Luca di Montezemolo a devenit șeful cel mare le Ferrari după lansarea acestui model. Conform spuselor lui într-un interviu dintr-o revistă Top Gear din 2007, 348 era o cărămidă pe roți. Oribil de condus și relativ lent, Montezemolo relata că a fost "făcut" la semafor de o Honda NSX. A urmat genialul F355, iar restul e istorie, Ferrari e astăzi cea mai șmecheră marcă de lux datorită acelui model. 348 era calea spre pierzanie.
Heaven is where the police are British, the cooks are French, the mechanics are German, the lovers are Italian and it is all organized by the Swiss.

Hell is where the police are German, the cooks are English, the mechanics are French, the lovers are Swiss, and it is all organized by the Italians.

Offline CALIN 79

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 926
  • Gen: Bărbat
  • VW driver
Re: Ferrari 348 tb [1989][herpa]
« Răspuns #3 : 12/23/16*, 22 »
Foarte faina macheta.
Mai.............................in viata conteaza un singur lucru............................habar n-am care e ala.........

Offline johann.nunweiller

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 20.487
Re: Ferrari 348 tb [1989][herpa]
« Răspuns #4 : 12/23/16*, 22 »
O realizare frumoasa a celor de la Herpa.

Online adycoke2

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 2.026
  • Gen: Bărbat
  • Bonum vinum laetificat cor hominis!
Re: Ferrari 348 tb [1989][herpa]
« Răspuns #5 : 12/23/16*, 22 »
buna prezentarea, sal'tare
o curiozitate,este plastic sau diecast?

Offline bezz

  • Fool member
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 2.159
  • Gen: Bărbat
Re: Ferrari 348 tb [1989][herpa]
« Răspuns #6 : 12/23/16*, 23 »
buna prezentarea, sal'tare
o curiozitate,este plastic sau diecast?
Plastic
Parti ale motorului - zamac
« Ultima Modificare: 12/23/16*, 23 de bezz »

Offline sorinj

  • Junior Member
  • **
  • Mesaje postate: 209
Re: Ferrari 348 tb [1989][herpa]
« Răspuns #7 : 12/25/16*, 00 »
Mulțumesc!

Da! plastic la exterior și câteva elemente metalice la interior - inclusiv suspensia funcțională (se observă în poza cu capota motorului ridicată).