Autor Subiect: Colectia mea - malachi  (Citit de 23222 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline malachi

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.262
  • Gen: Bărbat
  • Ne-am adunat aici ca sa fim mai multi
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #75 : 08/20/14*, 23 »
Recunosc ca acest model a fost pentru mine un gust dobandit, avand un aspect ciudat chiar si pentru amatorul de masini americane ale anilor 50-60. Am ezitat sa iau varianta decapotabila si bine am facut, deoarece versiunea hardtop domina prin infatisare mica mea vitrina de americane (plus una bucata Mercedes si un Jaguar). Avem un Sunstar Platinum bine finisat, cu elemente cromate de bun gust, fara a pacatui prin stridenta, emblemele sunt bine fixate de capota (deocamdata). Farurile sunt fara nituri, macheta are placuta de inmatriculare de Illinois, nu binecunoscuta placuta cu numele modelului si anul fabricatiei. Atrag pozitiv atentia: luneta imensa, aripile spate proeminente, combinatia superba de culori si volanul dreptunghiular, fabricat dintr-un plastic transparent. Nu atrag prea mult atentia (sunt decent reprezentate, dar atat): motorul, sasiul si portbagajul, iar la probleme as mentiona inscriptia de pe botul masinii aplicata stramb, arcurile de la capota care sunt prea tari si permit cu dificultate inchiderea acesteia si....cam atat. Chiar e o macheta reusita. Enjoy!
























Offline malachi

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.262
  • Gen: Bărbat
  • Ne-am adunat aici ca sa fim mai multi
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #76 : 08/20/14*, 23 »

















Offline mavrodin118

  • colecționar machete auto
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 9.787
  • Gen: Bărbat
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #77 : 08/20/14*, 23 »
are o alură ușor ciudată, care dă senzația că lungimea din bară în bară e mai mică decât cea reală (5,3 metri);
interesantă forma volanului;

am eu varianta convertible; poate realizăm o sesiune cu ambele versiuni în carol  ;)

Offline malachi

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.262
  • Gen: Bărbat
  • Ne-am adunat aici ca sa fim mai multi
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #78 : 08/20/14*, 23 »
Suna bine ;)

Offline johann.nunweiller

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 20.646
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #79 : 08/20/14*, 23 »
Interesant modelul, ca orice americana din perioada asta.

Offline malachi

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.262
  • Gen: Bărbat
  • Ne-am adunat aici ca sa fim mai multi
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #80 : 08/21/14*, 10 »
Am adaugat un index pe prima pagina cu link-uri catre prezentari. Sper sa nu se supere Dilo ca m-am inspirat din topicul lui. Daca se supara nu e nicio problema, sterg si ma inspir de la Mavrodin ;D

Offline johann.nunweiller

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 20.646
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #81 : 08/21/14*, 10 »
Ma mir ca nu v ati intersectat cu Mavrodin prin Carol..:)

Offline malachi

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.262
  • Gen: Bărbat
  • Ne-am adunat aici ca sa fim mai multi
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #82 : 08/21/14*, 10 »
De obicei imi fac veacul prin Parcul Tineretului, am fost o singura data in Carol. Dar ne sincronizam noi pana la urma.

Offline DannySS

  • "Don't fight a battle if you don't gain anything by winning"- Erwin Rommel
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 5.549
  • Gen: Bărbat
  • I'm not perfect but I'm LIMITED EDITION ;-)
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #83 : 08/21/14*, 12 »
Prezentarea este foarte bine realizata cu elemente de umor strecurate la momentul potrivit.  ;)
Totusi, nu am vazut eu sau... Despre ce model discutam?
1:24- American Dream Cars

Offline malachi

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.262
  • Gen: Bărbat
  • Ne-am adunat aici ca sa fim mai multi
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #84 : 08/21/14*, 13 »
1960 PLYMOUTH FURY HARDTOP – SUNSTAR PLATINUM

Scrie pe pagina anterioara ;).

Offline DannySS

  • "Don't fight a battle if you don't gain anything by winning"- Erwin Rommel
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 5.549
  • Gen: Bărbat
  • I'm not perfect but I'm LIMITED EDITION ;-)
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #85 : 08/21/14*, 14 »
Scrie pe pagina anterioara ;).
Ooopss...Sorry, nu vazusem.
1:24- American Dream Cars

Offline malachi

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.262
  • Gen: Bărbat
  • Ne-am adunat aici ca sa fim mai multi
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #86 : 08/24/14*, 17 »
1958 FORD FAIRLANE 500 – SUNSTAR PLATINUM

Ford Fairlane a fost un model fabricat în perioada  1955-1970 de către Ford Motor Company în America de Nord. Numele a fost inspirat de proprietatea lui Henry Ford, Fair Lane, situata lângă Dearborn, Michigan.
Modelul anilor 1957-1958, Ford Fairlane 500 a reprezentat varful de gama al seriei. Acesta era mai lung, mai jos si mai lat decat versiunile anterioare, in stilul anilor 50.
În 1958 bara de protecție față și grila au fost reproiectate,stilul fiind asemanator cu cel al Thunderbird-ului acelui an. Au fost utilizate faruri duble rotunde în partea din față și ovoidale in partea din spate a vehiculului, înlocuind modelul anterior cu un singur far pe fiecare parte. Alte modificări exterioare au inclus actualizari la partea de sus (nervuri pe capota) și laterala (ornamente aurii) a vehiculului. Un motor nou V8 "Big Block", avand 332/352 inchi cubi a  înlocuit motoarele  V8 de 292 și 312 inchi cubi ai anilor anteriori.







Offline malachi

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.262
  • Gen: Bărbat
  • Ne-am adunat aici ca sa fim mai multi
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #87 : 08/24/14*, 17 »
Uneori am facut compromisuri in achizitionarea machetelor. Nu de calitate, nu am ales niciodata un Bburago, Maisto, Yat Ming in defavoarea unui Autoart, Gmp sau Sunstar Platinum. Daca modelul in culoarea dorita costa dublu fata de unul intr-o culoare care ma lasa indiferent, alegeam ultima varianta. La fel , daca nu gaseam deloc modelul in culoarea dorita ma multumeam cu o alta varianta de culoare. Desi prefer aproape in toate cazurile varianta hardtop am ales pentru una din machete varianta closed convertible, fiind la promotie . In ultima vreme insa am inceput sa merg pe ideea: „Astept pana gasesc varianta perfecta”. Asa am procedat si in cazul acestui Ford. Variantele decapotabile se gaseau peste tot la preturi reduse, dar am preferat sa dau dublu pe ebay pentru aceasta varianta „White/Seaspray Green” si nu regret deloc aceasta decizie. Macheta e o incantare pentru ochi in aceasta combinatie de culori, cu ornamentele laterale aurii completand impresia generala favorabila. Voi enumera mai jos plusurile si minusurile machetei.

Plusuri:

-   Cele doua grile photoetched, cea mare de pe botul masinii si, ca o surpriza placuta, o a doua grila pe capota motorului pe care e aplicata emblema Ford.
-   Ornamentele cromate: bara fata, bara spate, marginile parbrizului.
-   Farurile duble fata, fara nituri de prindere vizibile, precum si cele spate, de un rosu inchis si foarte proeminente.
-   Antena subtire.
-   S-a renuntat la stergatoarele mobile si cu arcuri supradimensionate in favoarea unora imobile si fara arcuri.
-   Interiorul cu volan subtire, fara bavuri, scaune fata rabatabile si bord bord cromat cu ceasuri lizibile.
-   Sasiul mai detaliat decat la alte modele Sunstar, cu suspensii active.

Minusuri

-   Emblemele photoetched stau sa se desprinda, vesnica problema a modelelor din gama Platinum.
-   O problema cu lipiciul, a trebuit deja sa reatasez unul din farurile spate si probabil va trebui sa fac acelasi lucru cu bara spate.
-   Mici probleme de finisare la imbinarea ornamentelor aurii laterale cu restul caroseriei.
-   Lipsa unor balamale realiste la capota motor. Recunosc, nu am gasit poze cu cele aflate pe masina reala, dar acestea sunt niste doglegs-uri vopsite cam neglijent.



In concluzie, o macheta foarte frumoasa  cu  o executie foarte buna, nu chiar perfecta.

















« Ultima Modificare: 08/24/14*, 17 de malachi »

Offline malachi

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.262
  • Gen: Bărbat
  • Ne-am adunat aici ca sa fim mai multi
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #88 : 08/24/14*, 17 »




















Offline malachi

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.262
  • Gen: Bărbat
  • Ne-am adunat aici ca sa fim mai multi
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #89 : 10/13/14*, 11 »
1970 PONTIAC GTO JUDGE – GMP

Începutul erei clasice a "muscle car"-ului american este adesea datat ca fiind  momentul în care  Pontiac GTO 1964 a fost pus in vanzare. E o data la fel de buna ca oricare alta, nu e ca și cum acest model, poreclit „Goat” (Capra) ar fi fost foarte original.Povestea de dragoste intre americani  si motoarele V8 era deja veche de cel puțin 32 de ani (din momentul în care primul V8 accesibil a fost introdus in 1932 de catre Ford), iar autoturismele dotate cu V8 erau fabricate de catre toti producatorii americani.

Dar ceea ce GTO avut a fost atitudine - un V8 mai mare, „hood scoopes” (false), zgomotul sistemului dublu de eșapament, un schimbator Hurst, o alura demna de o masina de curse și un nume furat de la Ferrari. Si nu orice fel de nume, cel al modelului pe care multi il considera cel mai mare Ferrari din istorie, 250 GTO.

Până în anul 1970 politica General Motors a fost de a restricționa toate vehiculele A-corp la motoarele cu capacitate mai mica sau egala cu 400 inchi cubi. Ridicarea acestei restricții va da nastere unor legende auto precum Buick GS 455 Stage 1, Chevrolet Chevelle SS 454 LS-6 și a ceea ce sunt în general considerate a fi cele mai bune Pontiac GTO fabricate în timpul erei clasice a muscle car-ului.

In 1970 GTO putea fi achizitionat in variantele cu motoare de pana la 455 inchi cubi. Desi 455-ul a fost evaluat la "doar" 360 CP, acesta avea un impresionant cuplu de 500 „pound/feet”, mai performant decât în oricare GTO anterior, fiind necesar ca unele elemente ale autoturismului sa fie consolidate pentru a rezista,  inclusiv adoptarea sistemului General Motors"12-bolt" pentru partea din spate. 455-ul a fost, de asemenea, disponibil cu Ram Air, deși aceasta nu făcea parte din familia Ram Air III și Ram Air IV (ambele fiind prezente în anii '70 pe GTO-urile dotate cu motoare de  400 inchi cubi, cu III evaluat la 366 de cai și IV la 370).

„Judge” a debutat în 1970 cu un facelift, inclusiv "sprâncene", de-a lungul aripilor, și ca alte autovehicule GTO, a fost disponibil cu motorul de 455 inchi cubi si in variantele coupe sau cabrio.