Autor Subiect: Colectia mea - malachi  (Citit de 22310 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline djmanianfs

  • Junior Member
  • **
  • Mesaje postate: 113
  • Gen: Bărbat
  • Ne-am adunat aici ca sa fim mai multi
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #45 : 11/21/13*, 11 »
WOW  :o

Offline malachi

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.209
  • Gen: Bărbat
  • Ne-am adunat aici ca sa fim mai multi
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #46 : 02/01/14*, 17 »
SHELBY MUSTANG GT500 1967 - AUTOART

Ford a introdus modelul Mustang din 1964, creând o noua clasificare, "Pony Car". Aceste masini erau sportive, dar in acelasi timp aveau o performanța echilibrata si un rafinament care le-a împiedicat sa fie considerate masini sport pure. La scurt timp după introducerea modelului Mustang, Ford a început să caute modalități de a face concurență directa deja celebrului model Chevrolet Corvette. Ford a semnat un acord cu fostul pilot de curse Carroll Shelby și compania sa auto pentru a modifica Mustang și produce modele de înaltă performanță, care ar putea concura cu Corvette. Începând cu 1968, Ford a preluat producția modelelor "Shelby Mustang", inclusiv Shelby GT 500.



Primele Mustang Shelby modificate au fost cunoscute sub denumirea de GT 350. În 1967, GT 500 a fost adaugat in gama Shelby, dispunand de un motor mai mare, V8 390-cubi-inch.GT 500 a fost ulterior oferit cu un motor V8 Police Interceptor 428 cmc, precum și un CobraJet V8 428 cmc. Clienții puteau comanda GT 500 cu o cutie automata cu trei trepte sau manuală cu patru trepte. Masina a fost, de asemenea, construit in varianta fastback cu două uși sau decapotabila precum Mustang-urile standard.


În 1969, contractul dintre Ford si Shelby expirat, iar Shelby a refuzat să il reînnoiască, preferând în schimb să duca compania sa într-o nouă direcție, spre proiectarea propriilor mașini și componente de înaltă performanță renuntand modificarea autoturismelor existente. Ford a continuat să producă GT 500 Mustang, adăugând revizuiri cosmetice pentru modelul anului 1969. In absenta lui Shelby, Ford a anunțat sfârșitul GT 500 (împreună cu GT 350). Modelele ramase, construite in 1969, au fost vândute pe parcursul anului 1970.
« Ultima Modificare: 02/26/14*, 13 de malachi »

Offline malachi

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.209
  • Gen: Bărbat
  • Ne-am adunat aici ca sa fim mai multi
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #47 : 02/01/14*, 17 »
Macheta de la Autoart este până în acest moment preferata mea din cele 16 ale colecţiei mele. Da, îi lipsesc componentele mobile regăsite in modelele SunStar Platinum (parasolare, scaune, ştergătoare) dar compenseaza printr-o mai mare fineţe a construcţiei, fără spaţii între caroserie si uşi, vopseaua şi cromul aplicate impecabil, emblemele bine fixate şi care nu riscă să se desprindă  ;D.

Modelul aflat în posesia mea este vopsit in albastru cu dungi albe, culori care in opinia mea pun mai bine în valoarea formele acestei maşini legendare decât varianta roşie, foarte frumoasă si ea. Cauciucurile sunt inscripţionate: „BFGoodrich Radial T/A” si au o textura foarte asemănătoare cauciucului. Jantele nu sunt cromate, prezoanele si discurile de frână (faţă)sunt prezente, iar in mijloc avem prezentă celebra emblemă a Cobrei, minusculă dar foarte detaliată.

In exterior mai merită mentionată grila faţă perforată, antena „la scară”, ceea ce se traduce prin „E atât de subţire încât nu ştiu cum a scăpat până acum fără sa o rup”, farurile fără nituri, emblemele frontale, laterale si spate (numai şerpi peste tot  :)), precum si rafinamentul suprem in materie de diecast, geamurile laterale prezente.

Despre motor nu prea am ce să spun, e prezent e ok din punctul meu de vedere (nu prea mă pricep) si atât. Sper ca balamaua care ţine capota să reziste cât mai mult si să nu încep să folosesc scobitori când vreau să fac poze motorului. Portbagajul e minuscul dar au reusit să îndese o muşama şi o roată de rezervă, iar doglegs-urile sunt foarte fine si bine făcute.

Sunt de părere că în ceea ce priveşte interioarele modelelor auto, cei de la Autoart exceleaza in reproducerea volanului. Şi în acest caz au făcut o treaba foarte bună, acesta fiind fără bavuri, din imitaţie de lemn, cu trei braţe metalice perforate si cu omniprezenta emblemă in mijloc. În dreptul scaunului pasagerului avem semnătura lui Caroll Shelby prezentă pe bord (bine ca nu avea caligrafie de doctor  ;D). Avem mochetă, avem şi centuri de siguranţă din material textil cu capete photoetch.

În concluzie o machetă de nota 10 pentru mine, sper ca pe măsură ce trece timpul şi capăt experienţă să nu descopăr defecte. Dar nu am fost niciodată adeptul expresiei: „Ignorance is bliss”

PS. Informaţiile au fost preluate de pe www.ehow.com. Dacă sunt incomplete sau incorecte vă rog să îmi spuneţi.












































« Ultima Modificare: 10/18/15*, 00 de malachi »

Offline malachi

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.209
  • Gen: Bărbat
  • Ne-am adunat aici ca sa fim mai multi
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #48 : 02/01/14*, 17 »











« Ultima Modificare: 02/24/14*, 23 de malachi »

Offline DannySS

  • "Don't fight a battle if you don't gain anything by winning"- Erwin Rommel
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 5.549
  • Gen: Bărbat
  • I'm not perfect but I'm LIMITED EDITION ;-)
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #49 : 02/01/14*, 17 »
  O prezentare PERFECTA. )0( )0( )0(
1:24- American Dream Cars

Offline mavrodin118

  • colecționar machete auto
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 9.472
  • Gen: Bărbat
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #50 : 02/01/14*, 17 »
macheta este o reușită; la fel și prezentarea;
segmentul 1:18, oarecum în suferință, cunoaște o tonifiere importantă  ;D

Offline malachi

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.209
  • Gen: Bărbat
  • Ne-am adunat aici ca sa fim mai multi
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #51 : 02/01/14*, 17 »
O fi inghetat sectiunea 1:18 de la vreme ;D. Multumesc pentru aprecieri. Sper sa lupt mai eficient cu lenea si sa apara mai multe prezentari aici.

Offline mavrodin118

  • colecționar machete auto
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 9.472
  • Gen: Bărbat
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #52 : 02/01/14*, 18 »
Sper sa lupt mai eficient cu lenea si sa apara mai multe prezentari aici.

suntem alături de tine!

ne simți?

Offline malachi

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.209
  • Gen: Bărbat
  • Ne-am adunat aici ca sa fim mai multi
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #53 : 02/01/14*, 18 »
My people ;D

Offline johann.nunweiller

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 20.482
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #54 : 02/01/14*, 19 »
Imi place poza in care soare lumineaza volanul prin luneta ;)

Offline malachi

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.209
  • Gen: Bărbat
  • Ne-am adunat aici ca sa fim mai multi
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #55 : 02/24/14*, 23 »
BUICK LIMITED HARD TOP 1958 - SUNSTAR PLATINUM


Probabil că nici o altă industrie nu reprezintă  mai bine epoca modernă  decât industria de automobile . Și în anii 50 , probabil nici o altă masină a fost mai reprezentativă pentru industria de automobile decât Buick-ul Limited 1958.
Vânzările Buick sufereau din cauza problemelor economiei și din cauza controlului intern al calității. Buick avea nevoie disperată de o schimbare de imagine iar modelul Limited a fost ales pentru a fi maşina care va reface imaginea firmei şi îi va creşte vânzarile. Limited a fost reintrodus in producţie în 1958 de către președintele GM , Harlo Curtice, dupa ce a fost abandonat în 1942 .
Buick știa că schimbări radicale vor trebui  să se facă pentru ca modelul 1958 sa aibă o șansă de a fi acceptat pe scară largă . Pentru că era mult prea târziu pentru a aduce o modificare majoră de design eforturile de restilizare a Buick-ului Limited au trebuit să graviteze în jurul unor schimbări superficiale de aspect. Limited a fost practic un Roadmaster modernizat , dar cu o punte spate extinsa decorata cu ornamente unghiulare cromate pe aripi.
Stilul scandalos era evident în fiecare aspect al modelului Limited . O noua grila " Fashion - Aire Dynastar " domina partea din faţă . Acesta era formată din 160 de pătrate cromate , fiecare proiectat să aibă patru suprafețe concave triunghiulare astfel construite pentru a reflecta o cantitate maximă de lumină. Cromul a fost aplicat din belșug . „Zeita Cromului" a avut mai mult crom și oţel inoxidabil decat oricare altă maşină produsă vreodată !
Ampatamentul măsoară 3.2 metri, la fel ca la Roadmaster , dar consola spate a fost prelungita cu 20 centimetri , aducând lungimea totală la putin sub 6 metri ! Cu prețuri de peste 5.000 dolari , acestea au fost mai scumpe decât cele mai multe modele Cadillac.
Puterea era dată de un  motor V8 de 5965 cmc, folosind un raport de compresie 10.1:1 și un carburator ce furniza 300 de cai putere , exact la fel ca la noul Ford Thunderbird cu patru  locuri.
Din păcate Buick-ul s-a vândut slab în 1958 , ocupand doar locul 5 ca volum de vânzări , o treaptă mai jos decât în anul precedent . Având în vedere toți factorii -starea economiei , prețul foarte mare , reputația şifonată ca urmare a review-urilor care reproşau performanţele sub aşteptări (deşi compania vroia să promoveze modelul Limited ca unul de lux şi nu de performanţă) si excesele de stil – nu e o surpriză faptul că Limited a fost produs numai un sezon .
Limited poate că nu a salvat imaginea pătată a Buick în 1958 , dar a fost cu siguranță considerat ca un simbol al luxului flamboaiant al timpului său.












« Ultima Modificare: 08/11/17*, 20 de malachi »

Offline malachi

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.209
  • Gen: Bărbat
  • Ne-am adunat aici ca sa fim mai multi
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #56 : 02/24/14*, 23 »
Macheta reprezintă bine mărimea şi luxul acestui model, dar cu mici scăpări de finisaj care nu sunt prezente la modelele mai noi. Pe de o parte nu avem emblemele photoetch care se desprind odată cu folia de protecţie, pe de altă parte mi-a lăsat impresia de grosier. A nu se inţelege greşit, nu vorbim de Maisto, Bburago. Ştergătoarele sunt foarte detaliate, puţin supradimensionate, cu arcuri care au tendinţa sa cedeze după doua-trei mişcari (am păţit asta la unul dintre ele). Geamurile laterale mari lipsesc, iar gemuleţele triunghiulare au tendinţa să se dezlipească de ramă în partea de sus (o problemă intâlnită la aproape toate modelele SunStar Platinum pe care le deţin). Ornamentele cromate laterale sunt puţin nefinisate pe margini (un exces de material în zonele de contact cu corpul maşinii).
Dar să fim optimişti şi să vedem partea plină a paharului, e o machetă frumoasă, grila faţă este reprodusă bine cu cele 160 pătrate, farurile nu au nituri, bara spate cu faruri încastrate e printre cele mai frumoase pe care le-am văzut. Culoarea roşie cu acoperiş alb e foarte estetică, are numere de inmatriculare, nu doar numele modelului si anul de fabricaţie. Nu mă pricep la motoare, dar acesta pare reprodus destul de amanunţit, capota motorului are balamale şi nu dog-legs.
Habitaclul are multe părţi mobile, parasolarele, scaunele faţă, torpedoul se deschide, direcţia funcţionează. Portbagajul e acoperit cu material textil si conţine roata de rezervă nedetaşabilă şi două valize dintr-un plastic cauciucat.
Şasiul nu iese în evidenţă prin nimic, traseul evacuării e reprezentat mulţumitor, dar un minus e dat de ţevile de eşapament care nu sunt găurite, nici măcar marcate cu un punct negru de vopsea.
În concluzie, o machetă impresionantă care parcă strigă din toţi rărunchii: „Fifties baby”. Enjoy!








































































































« Ultima Modificare: 08/11/17*, 20 de malachi »

Offline malachi

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.209
  • Gen: Bărbat
  • Ne-am adunat aici ca sa fim mai multi
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #57 : 02/24/14*, 23 »


















klauze

  • Vizitator
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #58 : 02/24/14*, 23 »
imi place masina enorm, o astept la 1/43 ca pe painea calda. Vad ca AA a facut o treaba frumoasa cel mult pot sa imi doresc de la ea o culoare mai fistichie la ea cum era in realitate daca ar fi sa ajunga vreodata la mine in colectie(nu exclud o mica colectie la 118 in viitor, inceputul l-am facut).

Offline mavrodin118

  • colecționar machete auto
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 9.472
  • Gen: Bărbat
Re: Colectia mea - malachi
« Răspuns #59 : 02/24/14*, 23 »
să trăiți! și bine că vă mai vedem!
macheta e ok (o cunosc bine); numai că e fabricată de sunstar;
îmi place descrierea pe care ai făcut-o modelului real;

ar mai fi ceva: unde găsiși bușteanul?