Autor Subiect: RENAULT  (Citit de 27727 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline mariconst

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 177
  • Gen: Bărbat
RENAULT
« Răspuns #30 : 02/26/13*, 21 »
1955 - RENAULT DAUPHINOISE

În 1948, pe platforma Juvaquatre a fost conceput un van, iar doi ani mai târziu, s-a alăturat gamei un break. Modelele ulterioare break-ului (incepând cu 1955) au fost cunoscute sub numele de Renault  Dauphinoise.
Atât 4CV cât și succesorul său, Renault Dauphine, au avut motorul în spate, nepotrivit pentru o adaptare usoară în break, acesta fiind motivul principal pentru care Juvaquatre "Dauphinoise" a rămas în producție până în 1960 când a fost înlocuit cu Renault 4.

Macheta este produsa de IXO/Altaya la scara 1/43
Mai multe informatii si poze: https://mariconst2003.wordpress.com/2013/10/29/1955-renault-dauphionise/


Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Juvaquatre
« Ultima Modificare: 03/31/15*, 14 de mariconst »

Offline johann.nunweiller

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 20.470
Re: RENAULT
« Răspuns #31 : 02/26/13*, 21 »
In fiecare seara o lectie de istorie a Renault  )0(

Offline mariconst

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 177
  • Gen: Bărbat
RENAULT
« Răspuns #32 : 02/27/13*, 21 »
1956 - RENAULT 4 CV

4CV a fost prezentat publicului și mass-media, la Salonul Auto de la Paris 1946, iar un an mai târziu a fost pusă în vânzare. Producția de serie se spune că ar fi început la uzina de la Billancourt cu câteva săptămâni înainte de Paris Motor Show-ul din octombrie 1947, deși livrările de mașini au fost foarte scăzute pentru anul următor. Publicitatea Renault a evidențiat sutele de utilaje instalate și procesele adoptate pentru asamblarea unui număr foarte mare de masini, lăudându-se cu mica masină care acum nu mai era un prototip ci o realitate.
La lansarea 4CV, acesta a fost poreclit "La Motte de beurre" (bucata de unt), datorită combinației de formă și culoare (primele modele livrate au folosit excedentul de vopsea rămas de la vehiculele armatei germane ale lui Rommel, Afrika Korps, care au avut o culoare galben-nisip). Mai târziu a fost poreclit cu afecțiune "quatre pattes" (patru labe). Inițial 4CV a fost propulsat de un motor de 760 cc montat în spate cu patru cilindri cuplat la o cutie de viteze manuală cu trei trepte. În 1950, motorul de 760 cc a fost inlocuit cu versiunea "Ventoux" de 747 cc, motor ce producea 17 CP.
În ciuda perioadei inițiale de incertitudine și de vânzări slabe datorate economiei devastate a statului francez, 4CV a vândut 37,000 de unități până la jumătatea anului 1949 si a fost cea mai populară masină in Franta. Masina a rămas în productie timp de mai mult de un deceniu.
La inceputul anului 1953, producătorul a lansat o varianta de 4 CV „dezbracata” de tot ceea ce putea duce cu gandul la lux, oferind-o doar in culoarea gri, obiectivul fiind obtinerea unui pret extrem de scazut.
Reactia pietei la "Renault 4CV Service" sau R 1062, trebuie să fi dezamăgit Renault deoarece această versiune a masinii a dispărut din showroom-urile Renault, după mai puțin de un an. Slaba performanță a vânzărilor a fost legată si de popularitatea în creștere a Citroen 2CV, deși în acest stadiu, propulsat de un motor de doar 375 cc, 2CV a fost mai mare decât Renault și în 1952 avand un pret mai mic decat R 1062.
Deși cele mai multe dintre mașini au fost asamblate la uzina Renault Île Seguin situata pe o insulă langa Billancourt, 4CV a fost asamblat în alte șapte țări.
Peste tot în lume 1.105.543 autovehicule au fost produse, astfel 4CV devenind prima masină franceză vandută în peste un milion de unități.

Macheta este produsa de Eligor la scara 1/43
Mai multe informatii si poze: https://mariconst2003.wordpress.com/2013/10/30/1956-renault-4cv-police-monegasque-r-1062/

Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_4CV
« Ultima Modificare: 03/31/15*, 14 de mariconst »

Offline NoMad

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 986
  • Gen: Bărbat
  • colectiile fac viata frumoasa :)
    • http://nomadcars.wordpress.com/
Re: RENAULT
« Răspuns #33 : 02/27/13*, 21 »
O prezentare vizuală elegantă, cu texte la subiect şi fără extensii inutile. Vă urmăresc şi aştept cu interes următoarele postări.
O experienţă vizuală plăcută :) pe http://nomadcars.wordpress.com/

Offline Renault 4

  • Junior Member
  • **
  • Mesaje postate: 104
  • Gen: Bărbat
Re: RENAULT
« Răspuns #34 : 02/27/13*, 21 »
Sunt foarte curios, oare ce urmeaza? Poate inca un renault 4. ;)

Offline mariconst

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 177
  • Gen: Bărbat
Re: RENAULT
« Răspuns #35 : 02/27/13*, 22 »
1956 - RENAULT FREGATE DOMAINE

Frégate a fost produsa in uzina de la Flins deschisa oficial in octombrie 1952. Modelul berlina a fost prezentat la Paris Motor Show in 1950. In 1956 a fost lansat un model popular, break, denumit Domaine. Acesta avea un motor Etendard de 2141 CC, care producea 77 CP. Din cauza vanzarilor scazute in 1960 productia a fost oprita.

Macheta este produsa de Norev la scara 1/43
Mai multe informatii si poze: https://mariconst2003.wordpress.com/2013/10/30/1956-renault-fregate-domaine/


Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Fr%C3%A9gate
« Ultima Modificare: 03/31/15*, 14 de mariconst »

remusro

  • Vizitator
Re: RENAULT
« Răspuns #36 : 02/27/13*, 22 »
Fregate este o masina foarte rara acum. Ruginea ca la balamuc si foarte putine au ramas in ziua de azi, din aceasta cauza actualmente se vand pe bani foarte buni.

Multumim pentru prezentarile interesante! )0(

TzucuNY

  • Vizitator
Re: RENAULT
« Răspuns #37 : 02/28/13*, 17 »
Urmaresc cu mare interes acest topic. Astept prezentariile la anii '60-'70. ;D

Offline mariconst

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 177
  • Gen: Bărbat
RENAULT
« Răspuns #38 : 02/28/13*, 22 »
1952 - RENAULT COLORALE PRAIRIE

Renault "Colorale" este un break voluminos produs de Renault în perioada1950 - 1958.
Pentru a extinde gama, oficiali ai tinerei Regii Naționale a Uzinelor Renault au decis să propună o masină functională, robustă și capabilă să răspundă nevoilor reale ale utilizatorilor, indiferent dacă aceștia locuiesc în orașe, în mediul rural sau în străinătate . Destinat pentru clienții din colonii și mediul rural, noul Renault si-a găsit cu ușurință numele - "Colorale" - împreunare a cuvintelor rural și colonial (COLOniale si ruRALE).
Caroseria a fost ambutisată și asamblată la Chausson în Gennevilliers, iar montajul final a fost făcut la Billancourt. Creat eminamente rațional, Colorale a avut cu caroseria sa mare și solidă, cu volumul său interior si tracțiunea integrală pe unele versiuni, caracteristici, care au dus câteva decenii mai târziu la succesul SUV.
Din nefericire pentru ea, clientela anilor 1950 astepta altceva de la o masină, mai ales la acest nivel de gamă, o caroserie mai plină de satisfacții, mai elegantă și mai strălucitoare. Deși volumele sale au fost armonioase și chiar asemanatoare, privita din fata, cu simpatica 4 CV, Colorale a rămas un break. Ea nu se putea impune prin performanțe strălucitoare.
Sub capotă, se găsea vechiul 4 cilindri "85" cu supape laterale care a apărut pe modelul Primaquatre in 1936, sigur si robust, dar lipsit de putere. Cu o cilindree de 2383 cmc, dezvolta 46 CP dar cu un consum foarte mare. Cu acest motor si o greutate de 1640 kg, Colorale deabia ajungea la 100 kilometri pe oră.
În 1953, a primit un motor nou creat pentru Fregate. Mai modern, a fost, de asemenea, un patru cilindri, de 1996 cmc care dezvolta 58 CP, dar cresterea de putere a fost însoțită de o scădere a cuplului, iar performanțele au fost îmbunătățite doar putin. Rezultatele nu au fost foarte măgulitoare.
Colorale a fost disponibil în cinci variante:
-   sedan cu patru uși numit "Prairie", care, prin forma sa, a fost mai apropiat de break;
-   în două uși numit "Savane";
-   furgonetă;
-   pick-up;
-   cabină șasiu.
Toate aceste vehicule puteau fi livrate în versiunea tot-teren cu tractiune integrală.

Macheta este produsa de Norev la scara 1/43
Mai multe informatii si poze: https://mariconst2003.wordpress.com/2013/10/26/1952-renault-colorale-prairie/


Sursa:
http://fr.wikipedia.org/wiki/Renault_Colorale
« Ultima Modificare: 03/31/15*, 14 de mariconst »

Offline NoMad

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 986
  • Gen: Bărbat
  • colectiile fac viata frumoasa :)
    • http://nomadcars.wordpress.com/
Re: RENAULT
« Răspuns #39 : 02/28/13*, 22 »
Interesante ultimele două. Colorale aminteşte un pic, ca linie, de Chevroletul Suburban model 1950, care cred că era ceva mai masiv în realitate. Povestea merge mai departe, abia aştept anii '60!
O experienţă vizuală plăcută :) pe http://nomadcars.wordpress.com/

Offline johann.nunweiller

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 20.470
Re: RENAULT
« Răspuns #40 : 02/28/13*, 22 »
Imi place trecerea asta prin istoria marcii )0(

Offline mariconst

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 177
  • Gen: Bărbat
RENAULT
« Răspuns #41 : 03/01/13*, 19 »
1958 - RENAULT FLORIDE

Renault Floride a intrat in fabricatie in anul 1958. Din anul 1962 a fost comercializat numai sub denumirea de Renault Caravelle, pana in 1968 cand productia modelului a incetat.
Cei de la Renault erau invidiosi pe succesul obtinut de Volkswagen in America cu modelul Beetle si au incercat obtinerea aceluiasi rezultat cu Renault Dauphine. La o convenție a distribuitorilor din America de Nord care a avut loc în Florida, dealerii Renault din SUA au solicitat crearea unui Dauphine coupé/cabrio, care ar îmbunătăți imaginea Renault pe piata din SUA. Presedintele Renault, Pierre Dreyfus, a fost de acord, iar conceptul născut la convenție, în Florida, a devenit cunoscut în cadrul companiei ca "Renault Floride". Numele "Floride" a fost insa considerat nepotrivit pentru 49 din 50 de state ale SUA. Din acest motiv, o denumire alternativă, "Caravelle", a fost de la început utilizata pentru America de Nord și pentru alte piețe majore (inclusiv Marea Britanie). Floride a fost prezentat la Salonul Auto de la Paris 1958 cu un design de Pietro Frua de la Carrozzeria Ghia bazat pe platforma si motorizarea de la Renault Dauphine. Acesta a fost oferit ca un coupe 2+2, un cabriolet 2+2 și ca o decapotabila, acesta din urmă fiind un cabrio cu un hardtop retractabil. Renault a comercializat o versiune mai performanta, proiectata de Amedee Gordini, care a produs 40 CP (30 kW), spre deosebire de modelul standard de 35 CP. Floride a fost lansat în Statele Unite și Canada la un an după introducerea sa în Europa sub denumirea de Caravelle.
În martie 1962, Caravelle a primit un motor nou "Sierra" de 956 cc. Puterea maximă a crescut la 48 CP (36 kW).. Masinile modernizate, au fost prezentate în premieră la Geneva Motor Show in 1962, Floride fiind prima masina frantuzeasca care a beneficiat de discuri de frâna pe toate cele patru roți, ceea ce a redus greutatea cu aproximativ 6 kg.
Din 1962 denumirea de „Floride” este înlocuita cu „Caravelle” pe toate piețele.

Macheta este produsa de Norev la scara 1/43
Mai multe informatii si poze: https://mariconst2003.wordpress.com/2013/10/30/1958-renault-floride/


Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Caravelle
« Ultima Modificare: 03/31/15*, 14 de mariconst »

Offline johann.nunweiller

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 20.470
Re: RENAULT
« Răspuns #42 : 03/01/13*, 19 »
Frumos model..

Offline sdm

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 794
  • Gen: Bărbat
Re: RENAULT
« Răspuns #43 : 03/01/13*, 19 »
frumoasa.
nu am vazut-o pana acum.
0768 663 242.

Offline NoMad

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 986
  • Gen: Bărbat
  • colectiile fac viata frumoasa :)
    • http://nomadcars.wordpress.com/
Re: RENAULT
« Răspuns #44 : 03/01/13*, 20 »
Cauciucurile în două culori îi dau o notă aparte de eleganţă, în stilul clasicelor americane. Prima dată mi s-a părut că seamănă cu o Simca Oceane din aceeaşi perioadă, apoi am văzut elementele cromate din spate, preluate pentru unele modele Alpine. În week-endul ăsta trecem în anii '60  )0(
O experienţă vizuală plăcută :) pe http://nomadcars.wordpress.com/