Autor Subiect: RENAULT  (Citit de 27731 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.


Offline mariconst

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 177
  • Gen: Bărbat
1974 RENAULT 17 GORDINI
« Răspuns #211 : 10/16/17*, 15 »
1974 RENAULT 17 GORDINI Rallye Press-on-Regardless

SCARA: 1/43
PRODUCATOR: ATLAS

Renault 15 și Renault 17 sunt două variante ale aceluiași coupe proiectat și construit de producătorul francez în perioada iulie 1971 – august 1979. Au fost efectiv versiuni ale coupé-ului Renault 12.

Motorul dezvoltat de Gordini, a avut două carburatoare duble Weber, cu un raport de compresie 11.5, supape mari și un sistem de evacuare tunat.

Caroseria a fost foarte ușoară, cu uși și capote din fibră de sticlă, cu geamuri din plastic și un interior spartan, reducând astfel greutatea mașinii cu mai mult de 25%.

Cea mai bună evoluție a mașinii a fost în „Press-on-Regardless” WRC în Michigan, Statele Unite, în 1974. Raliul era etapa americană a Campionatului Mondial de Raliuri. Mașina care a câștigat raliul a fost un Renault 17 Gordini condus de Jean-Luc Thérier și Christian Deiferrer. Locul al treilea a fost ocupat tot de o mașină Renault 17 Gordini.


Mai multe informații si poze: https://mariconst2003.wordpress.com/2017/10/16/1974-renault-17-gordini/

Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_15/17



« Ultima Modificare: 10/16/17*, 15 de mariconst »

Offline Ionuț

  • Senior Member
  • ****
  • Mesaje postate: 3.764
Re: RENAULT
« Răspuns #212 : 10/16/17*, 19 »
Deci așa ar fi trebuit să arate Dacia Sport, dacă zici că era un derivat al lui Renault 12.

Offline AdyAero

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 3.347
  • Gen: Bărbat
  • 1:72
Re: RENAULT
« Răspuns #213 : 10/19/17*, 18 »
Parerea mea este ca e o alta interpretare fastback a R12 fata de Dacia Sport care este un coupe.
Dacia Sport e mai simpla si sunt foarte multe elemente stilistice comune cu R12/1300 mai ales in partea din spate.
R17 insa e complet diferit de R12 privit din spate, de unde si denumirea diferita.

Offline mariconst

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 177
  • Gen: Bărbat
RENAULT
« Răspuns #214 : 08/05/18*, 11 »
1938 REINASTELLA masina presedintelui francez Albert Lebrun

SCARA: 1/43
PRODUCATOR: NOREV

Reinastella a fost primul Renault din seria Stella, automobil din clasa de lux creat pentru a concura cu marcile contemporane, cum ar fi Hispano Suiza, Rolls-Royce, Daimler, Packard și LaSalle. Modelele Stella sau Grand, au fost marcate cu o stea, nituita pe masca radiatorului, mai sus de celebrul romb Renault. Reinastella a fost fabricata între 1929 și 1933.

Din anul 1931 Reinastella devine masina oficiala a presedintilor Frantei, pana in anul 1938, cand a fost inlocuita cu alte modele Renault:

1938 : Renault Nerva Grand Sport, utilizata de Albert Lebrun
1941 : Renault Suprastella, utilizata de Vincent Auriol
Automobilul prezentat in acest articol a fost folosit de Paul Doumer, presedinte in perioada 13 iunie 1931 – 7 mai 1932 si de Albert François Lebrun, presedinte in perioada 10 mai 1932 – 11 iulie 1940.


Mai multe informații si poze: https://mariconst2003.wordpress.com/2018/08/05/1938-reinastella-masina-presedintelui-francez-albert-lebrun/

Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Reinastella
          https://fr.wikipedia.org/wiki/Liste_des_v%C3%A9hicules_officiels_du_pr%C3%A9sident_de_la_R%C3%A9publique_fran%C3%A7aise



Offline mariconst

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 177
  • Gen: Bărbat
RENAULT
« Răspuns #215 : 09/02/18*, 17 »
1956 RENAULT R4192

SCARA: 1/43
PRODUCATOR: HACHETTE

Gama Renault R4000 a dat naștere autobuzului cu cea mai lungă carieră înregistrată vreodată pe drumurile franceze. Acesta este modelul R 4190, prezentat în 1949, și apoi produs sub numele "S45" până în 1993.
Pe lângă faptul că a fost un vehicul bine conceput, Renault R 4192 a fost vândut la un preț foarte atractiv. Modern și confortabil, el dă naștere unei lungi serii de autobuze, dintre care ultimul, S45 RX, a aparut  în 1987. Din 1991, RX au fost înlocuite treptat de Renault Tracer, deși au rămas în producție până în 1993.
În configurație normală, R4192 oferă 45 de locuri, 10 rânduri cu 4 locuri separate printr-un coridor central și o bancheta de 5 locuri în spate.
Motorul este de tipul 572 de 6.23 l care dezvolta 120 CP la 2500 rpm.
Viteza maximă este de 74 km/h.


Mai multe informatii si poze: https://mariconst2003.wordpress.com/2018/09/02/1956-renault-r4192/

Sursa: Autocar et autobus du monde nr.44 – Editions Hachette





Offline Ionuț

  • Senior Member
  • ****
  • Mesaje postate: 3.764
Re: RENAULT
« Răspuns #216 : 09/02/18*, 17 »
Presupun că autobuzul din imagine era destinat rutelor interurbane (are o singură ușă de acces). Altfel, 6,23 litri și 120 CP pentru un autobuz... nu e rău deloc!

Offline mariconst

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 177
  • Gen: Bărbat
RENAULT
« Răspuns #217 : 09/22/18*, 14 »
2008 RENAULT LOGAN

SCARA: 1/43
PRODUCATOR: ELIGOR

Dacia Logan este o mașină mică de familie produsă în colaborare de Renault și filiala sa românească Dacia începând din 2004. În prezent, este la cea de-a doua generație și a fost produsă în mai multe variante : sedan, break, van sau pick-up. A fost fabricat la uzina de automobile Dacia din Mioveni, România și la fabricile Renault (sau partenerii săi) din Maroc, Brazilia, Argentina, Turcia, Rusia, Columbia, Iran și India. Pick-up-ul a fost produs și la uzina Nissan din Rosslyn, Africa de Sud.

De asemenea, a fost comercializat ca Renault Logan, Nissan Aprio, Mahindra Verito, Renault Tondar 90, Lada Largus (MCV), Nissan NP200 (pick-up) sau Renault Symbol (modelul III).

Din 2004 până în iulie 2015, s-au vândut în întreaga lume 1,5 milioane de unități Dacia Logan. Același număr a fost atins în 2014 de Renault Logan / Symbol. Astfel, Logan a fost vândut în mai mult de 3 milioane de unități până la mijlocul anului 2015.

A fost lansat oficial în iunie 2004, și a început comercializarea în septembrie 2004. Renault nu avea intenția de a vinde Loganul în Europa de Vest, dar în iunie 2005 a început să importe o versiune mai scumpă a automobilului, începând cu aproximativ 7.500 de euro. A fost un succes neașteptat.

Logan a fost lansat în India în aprilie 2007, ca o colaborare cu Mahindra, care a ajutat Renault să reducă costurile cu 15%. India a fost prima piață cu volan pe dreapta pentru Logan. Acesta a fost aproape un succes instantaneu, cu vânzări impresionante în primele câteva luni.

În România, Logan a fost inițial disponibil cu patru nivele de echipare: Ambiance, Preference, Laureate și Ambition.

La 1 iulie 2008, la aproape patru ani de la lansarea primului Logan, a fost prezentat un facelift numit Dacia New Logan. Noua versiune avea un design mai modern și un interior mai atractiv și mai confortabil. Acest facelift a fost adoptat și la break în luna octombrie a aceluiași an.


Mai multe informatii si poze: https://mariconst2003.wordpress.com/2018/09/22/2008-renault-logan/

Surse : https://wikivisually.com/wiki/Dacia_Logan

           https://ro.wikipedia.org/wiki/Dacia_Logan






Offline mariconst

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 177
  • Gen: Bărbat
RENAULT
« Răspuns #218 : 09/24/18*, 20 »
1939 RENAULT SUPRASTELLA

SCARA: 1/43
PRODUCATOR: AMERCOM

Renault Suprastella a fost prezentată de Renault în primăvara anului 1938 ca înlocuitor al Renault Nervastella, din care a moștenit elementele sale mecanice și multe alte caracteristici esențiale. O nouă caracteristică a fost o grilă față cu bandă orizontală. Prețurile în 1938 au variat de la 84.000 de franci pentru limuzina cu ampatament de 3210 mm la 102.000 de franci pentru versiunea mai lungă de opt locuri cu ampatament de 3720 mm. Acest lucru a plasat Suprastella spre partea superioară a topului prețurilor din acea vreme.
Suprastella a fost propulsată de un motor cu 8 cilindri în linie de 5448 cc care apăruse deja la Nervastella, spre sfârșitul producției sale. Puterea maximă a fost listată la 110 CP (82 kW) la 2800 rpm, iar viteza maximă între 135 km/h și 145 km/h, în funcție de lungimea șasiului și tipul de caroserie.


Mai multe informatii si poze: https://mariconst2003.wordpress.com/2018/09/24/1939-renault-suprastella/

Surse : http://retropassionleblog.com/index.php/2016/06/06/renault-de-prestige-de-40-cv-a-suprastella/

           https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Suprastella


« Ultima Modificare: 09/24/18*, 20 de mariconst »

Offline mariconst

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 177
  • Gen: Bărbat
RENAULT
« Răspuns #219 : 10/19/18*, 11 »
2007 RENAULT CLIO S1600

SCARA: 1/43
PRODUCATOR: EAGLEMOSS


Timp de peste o sută de ani, în ultimele zile ale lunii ianuarie, cei mai buni piloți și cele mai bune mașini de raliu pleacă din diferite orașe europene către Principatul Monaco, într-o cursă care pune presiune asupra mașinilor și echipajelor . Câștigarea acestui eveniment înseamnă intrarea într-un cerc restrâns de piloți excepționali.
Modelul are la bază Clio 1.6-litri 16V, dar noul model are un motor care și-a dublat puterea fiind capabil să producă 220 CP.
Macheta prezentată în imaginile de mai jos este a unui Renault Clio S1600 care a participat în 2007 la Raliul Monte Carlo cu un echipaj format din italienii L. Betti si G. Agnese, acestia încheind cursa pe locul 19.


Mai multe informatii si poze: https://mariconst2003.wordpress.com/2018/10/19/2007-renault-clio-s1600/

Sursa: http://www.auto-power-girl.com/specifications/renault/renault_clio_s1600_rally-597

           https://www.ewrc-results.com/final.php?e=17



Offline johann.nunweiller

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 20.470
Re: RENAULT
« Răspuns #220 : 11/11/18*, 21 »
Tare mi ar fi placut sa nu se opreasca prezentarile ...