Autor Subiect: RENAULT  (Citit de 27928 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline mariconst

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 177
  • Gen: Bărbat
RENAULT
« Răspuns #15 : 02/23/13*, 22 »
1927 - RENAULT TYPE NN

De la începutul anilor douăzeci, Louis Renault a început să realizeze potențialul de piata al automobilelor. Inspirându-se din modelul american, el a rationalizat sistemul de fabricatie Renault, astfel marind productia, deschizând calea pentru un mare succes - NN.
Referindu-se la Fiat și la producatorii din SUA, Louis Renault a remarcat că pe bună dreptate "În societatea de mâine, doar cele mai mari companii vor putea să faca fata gigantilor straini". Această observație l-a condus spre modernizarea sistemului de producție Renault de la fabrica din Billancourt, în scopul de a reduce costurile de producție.
Adresandu-se creșterii rapide a cererii în masă de mobilitate, producția 6CV a depasit 200.000 de unitati, cu Type KJ in 1922, urmat de MT și NN în 1924. NN a fost cea mai bine vânduta din aceasta serie populara 6CV. Publicitatea Renault a perioadei se baza în mare măsură pe recordurile sportive și alte realizari in domeniul  automobilistic. În 1925, un Renault cu șase roți a traversat deșertul algerian de la Colomb-Béchart la Gao. In 1927, anul zborului lui Charles Lindberg peste Atlantic, un 6CV Torpedo a parcurs distanta de 18,000 km în 36 zile fără sa necesite piese de schimb.
Succesul de piață pentru NN a fost câștigat prin specularea rezultatelor obtinute prin exploatare la cote maxime, a cererii în plină expansiune, a robustetii, a ingineriei avantgardiste, a simplitatii si a prețurilor accesibile.

Macheta este produsa de Universal Hobbies la scara 1/43
Mai multe informatii si poze: https://mariconst2003.wordpress.com/2013/10/08/1927-renault-type-nn/


Sursa: http://en.renaultclassic.com/the-renault-car-collection/industrialization/renault-type-nn1/
« Ultima Modificare: 03/31/15*, 14 de mariconst »

Offline johann.nunweiller

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 20.484
Re: RENAULT
« Răspuns #16 : 02/23/13*, 22 »
Superb!
Nu supara pe nimeni daca postati mai multe poze.
Sa se surprinda mai multe detalii, mai ales interiorul sau sasiul
 )0( )0(
« Ultima Modificare: 02/23/13*, 22 de johann.nunweiller »

Offline a_jsveron

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 573
  • Gen: Bărbat
Re: RENAULT
« Răspuns #17 : 02/23/13*, 22 »
Frumos...din ce in ce mai bine. )0(

Offline maxel1217

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 2.564
  • Gen: Bărbat
Re: RENAULT
« Răspuns #18 : 02/23/13*, 22 »
O colectie bine reprezentata si prezentata cronologic  )0( )0(
Pasiunea mea: Machetele Auto Anii '20 - '40, ce mai ani taica !!!  8)

Offline mariconst

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 177
  • Gen: Bărbat
RENAULT
« Răspuns #19 : 02/23/13*, 23 »
1932 - RENAULT TYPE RM 2 REINASTELLA - BERLINE TOURISME

Reinastella a fost primul Renault din seria Stella, automobil din clasa de lux creat pentru a concura cu marcile contemporane, cum ar fi Hispano Suiza, Rolls-Royce, Daimler, Packard și LaSalle. Modelele Stella sau Grand, au fost marcate cu o stea, nituita pe masca radiatorului, mai sus de celebrul romb Renault. Reinastella a fost fabricata între 1929 și 1933.
Reinastella avea 5,3 metri (17 picioare) lungime și 2 metri (6 picioare) latime, cea mai mare masina produsa vreodata de Renault la debutul său pe piață. Acesta cântărește aproximativ 2,5 tone si a fost primul model Renault ce a fost echipat cu un motor de 7,1 litri, cu 8 cilindri, oferind o viteza de top de 140 km/h. Acesta a fost, de asemenea, primul Renault ce avea radiatorul plasat în fata motorului.
În zilele sale, Reinastella a avut aceeași semnificatie distinctiva de lux, un privilegiu în lumea francofona, precum a avut Rolls-Royce in Marea Britanie și America. Ca rezultat, el poate fi uneori văzut în mass-media contemporana ca un simbol al bogăției.
Procentul mare de aluminiu utilizat în construcție, a făcut ca toate versiunile din gama Stella sa fie dorite pentru reciclare în timpul celui de al doilea război mondial. Doar câteva sute de exemplare au fost produse, iar cele mai multe dintre cele care supraviețuiesc sunt în colecții muzeale.

Macheta este produsa de Norev la scara 1/43
Mai multe informatii si poze: https://mariconst2003.wordpress.com/2013/10/08/1932-renault-type-rm-2-reinastella/

Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Reinastella
« Ultima Modificare: 03/31/15*, 14 de mariconst »

Offline johann.nunweiller

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 20.484
Re: RENAULT
« Răspuns #20 : 02/23/13*, 23 »
Wow.. o trecere prin istoria Renault..  )0(
Macheta de cine este produsa?

Offline ianus1874

  • Senior Member
  • ****
  • Mesaje postate: 3.202
  • Gen: Bărbat
Re: RENAULT
« Răspuns #21 : 02/23/13*, 23 »
O colectie foarte frumoasa. Macheta e din Colectia Renault-revista.

Offline Bisshoqp

  • 1:43 Collector
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 799
  • Gen: Bărbat
  • Urăsc oamenii care urăsc oameni.
    • Bisshoqp Exqpo
Re: RENAULT
« Răspuns #22 : 02/23/13*, 23 »
Până acum ai făcut senzaţie!  )0(
Ar fi util şi un INDEX, mai ales dacă ai multe.

P.S.Bine ai venit!
Colecţia mea - Bisshoqp Exqpo

„Un colecţionar respectă alt colecţionar, indiferent de numărul sau de calitatea machetelor.”

Offline mariconst

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 177
  • Gen: Bărbat
RENAULT
« Răspuns #23 : 02/24/13*, 20 »
1935 - RENAULT TYPE ACX 2 VIVA GRAND SPORT

Prezentat la Salonul de la Paris în 1934 impreuna cu Nervastella, Viva Grand Sport (numit Vivastella Grand Sport înainte de 1935) este un automobil care a fost fabricat de Renault între 1934 și 1939.
Acesta a fost proiectat de Marcel Riffard, care avea experienta in aeronautica, caroseria fiind un studiu de aerodinamica. Latimea de 1.72 m, permitea asezarea pe bancheta a 3 persoane simultan. A fost ales un motor cu 6 cilindri, de 4.1 litri, in linie, poziționat în față.
In 1934, in cursa de la La Baule, Renault a castigat Marele Premiu cu Viva Grand Sport.
Compania semneaza un contract cu pilotul Hélène Boucher, pentru a promova automobilul.
La Salonul auto din luna octombrie 1935, deja lansatele modele din seria Grand Sport, au revenit cu modificari putine.
Cu toate acestea, schimbarea numelui scurt este adoptata în mod oficial, Nerva Grand Sport pentru noul ABM5 care înlocuieste modelul ABM3 și Viva Grand Sport pentru modelul ACX2 care înlocuiește ACX1.
Principala diferență vizibilă fata de modelele anterioare este inlocuirea barilor de protecție față și spate în două părți, cu o lama curbată mare si unica.
ACX2 s-a produs in 3752 exemplare.

Macheta este produsa de Universal Hobbies la scara 1/43
Mai multe informatii si poze: https://mariconst2003.wordpress.com/2013/10/08/1935-renault-type-acx-2-viva-grand-sport/


Sursa:
http://fr.wikipedia.org/wiki/Renault_Viva_Grand_Sport
http://www.louisrenault.com/index.php/articles/articles-automobile/170-les-renault-grand-sport-par-marc-griselhubert
« Ultima Modificare: 03/31/15*, 14 de mariconst »

Offline specti

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.244
Re: RENAULT
« Răspuns #24 : 02/24/13*, 20 »
Ai o colectie superba! Felicitari!
AX-ul si taxiul de la Marna sunt doua machete mult ravnite de mine ...

Offline johann.nunweiller

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 20.484
Re: RENAULT
« Răspuns #25 : 02/24/13*, 21 »
Interesant modelul.
Interiorul cum este facut? Ce detalii are?

Offline mariconst

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 177
  • Gen: Bărbat
RENAULT
« Răspuns #26 : 02/25/13*, 22 »
1936 - RENAULT CELTAQUATRE

Renault Celtaquatre este un automobil compact de familie, produs de constructorul de automobile francez între 1934 și 1938.
Motorul cu patru cilindri de 1463 cc cu supape laterale, dezvolta 30 CP (8 CV), avand un consum de 8 litri la 100 km si o viteza maxima de 100 km/h.
Celtaquatre a fost lansat in luna mai 1934, intentia fiind de a concura cu Citroen Traction Avant.
Silueta sa rotunjita ia dat porecla "Celtaboule" ("Celta-minge").
1935 - sunt făcute modificari la capota, cu deschideri orizontale cromate, în locul celor trei obloane anterioare.
Vopsirea in doua culori a fost standard, dar pentru a avea masina vopsita intr-o singura culoare costul acesteia se suplimenta cu 400 de franci.
1936 - Celtaquatre pierde din rotunjimea ei și ia o formă mai aerodinamică. Apar două tipuri noi de caroserie: un model decapotabil și un break.
1937 - Celtaquatre primeste o masca in V, care este păstrată pană la sfarsitul producției modelului.
1938 - modelul primeste bari de protectie cu un design nou. Productia Coupé-ului este întreruptă.
1939 - după producerea a 44.000 de unități Celtaquatre se înlocuiește cu Juvaquatre.
1940 - cele mai multe dintre masinile Celtaquatre rămase în stoc sunt livrate armatei franceze.
1941 - (iulie) ultimele 13 masini Celtaquatre sunt transformate într-o serie mica de Novaquatre.

Macheta este produsa de Universal Hobbies la scara 1/43.
Mai multe informatii si poze: https://mariconst2003.wordpress.com/2013/10/08/1936-renault-celtaquatre/


Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Celtaquatre
« Ultima Modificare: 03/31/15*, 14 de mariconst »

Offline mariconst

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 177
  • Gen: Bărbat
RENAULT
« Răspuns #27 : 02/25/13*, 22 »
1941 - RENAULT JUVAQUATRE COUPE

Renault Juvaquatre este o masină compactă de familie produsă între 1937 și 1960.
Juvaquatre a fost inițial conceput în 1936 de Louis Renault ca o masină mică, cu un preț accesibil, conceput pentru a se integra în gama Renault sub modelele existente Primaquatre sau Celtaquatre. Compania s-a concentrat pe atragerea de clienti noi din clasa cu venituri mici. Juvaquatre a fost puternic inspirat de Opel Olympia, o masină care l-a impresionat pe Louis Renault in timpul unei vizite la Berlin in 1935. Juvaquatre a fost prezentat la Salonul Auto de la Paris din 1937, iar sedan-ul cu 2 usi a fost pus in vanzare anul următor. O versiune van a fost dezvoltată imediat după, pentru utilizare comercială și a fost folosită pe scară largă de către postă, cererea publicului pentru masini cu patru usi (și aparitia modelelor accesibile in 4 usi de la rivalii Peugeot si Simca), a condus la aparitia modelului Juvaquatre in 4 uși în 1939. Un break bazat pe van a fost lansat abia în 1950.
Odata cu debutul celui de al Doilea Război Mondial producția a scăzut considerabil, dar a rămas ridicată în comparație cu alte mărci europene care au trecut aproape în întregime la producția de echipament militar. După ce Franța a fost preluată de către Germania nazistă, producția Juvaquatre a încetinit, la doar câteva sute de mașini construite in 1941. Acesta este oficial anul de oprire a producției (până după război), dar au mai apărut serii foarte mici, masina fiind asamblată ocazional pentru forțele de ocupație sau pentru guvernul francez.
Producția Juvaquatre reporneste în mod oficial în 1946, Renault fiind acum deținută și controlată de guvernul francez. Cu toate acestea, la uzina Renault Billancourt accentul a fost pus acum pe investiții masive în scule pentru producția de masă a noului 4CV, care va deveni curând cea mai vandută mașină a Franței, a cărei  producție va inlocui productia Juvaquatre oprită la sfârșitul anului 1948. Productia ultimelor Juvaquatre a fost mutată la noua uzină de la Flins, unde acesta a fost primul model asamblat. Producția s-a încheiat în noiembrie 1952.
Pentru a doua jumătate a deceniului break-ul vechi a fost rebrand-uit ca Renault Dauphinoise, continuând să fie listat până în 1960.

Macheta este produsa de Universal Hobbies la scara 1/43
Mai multe informatii si poze: https://mariconst2003.wordpress.com/2013/10/17/1941-renault-juvaquatre-coupe/



Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Juvaquatre
« Ultima Modificare: 03/31/15*, 14 de mariconst »

Offline a_jsveron

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 573
  • Gen: Bărbat
Re: RENAULT
« Răspuns #28 : 02/25/13*, 22 »
Istoria continua ...in imagini si cuvinte... )0( )0( )0(

Offline johann.nunweiller

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 20.484
Re: RENAULT
« Răspuns #29 : 02/25/13*, 23 »
Continua incursiunea in istoria Renault!  )0(