Autor Subiect: colecția mea - mavrodin118  (Citit de 105462 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline justady2002

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 4.330
  • Gen: Bărbat
Rãspuns: Colectia mea - Mavrodin
« Răspuns #15 : 10/03/11*, 13 »
Este prima data cand vad macheta asta ... si este acceptabila.  ;)

Offline mavrodin118

  • colecționar machete auto
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 9.573
  • Gen: Bărbat
ŠKODA POPULAR SPORT MONTE CARLO
« Răspuns #16 : 10/09/11*, 13 »
ŠKODA POPULAR SPORT MONTE CARLO 1936 - ABREX

Istoria acestei mărci începe în 1905 într-o fabrică din Mlada Boleslav. Până în 1925 toate automobilele au ieșit pe poarta acesteia sub numele fondatorilor companiei, Laurin & Klement. Primul exemplar este un Voiturette A, lansat în 1906 (anunțat de Abrex la scara 1:18 pentru septembrie – octombrie 2011 - Doamne ajută!).
În 1925 are loc fuziunea cu fabricile Škoda, fondate de Emil Škoda, ale căror prime automobile fuseseră lansate în producție în 1924 (sub licență Hispano-Suiza). Din 1925 automobilele produse la Mlada Boleslav au preluat denumirea Škoda.
Anul 1933 marchează apariția modelelor Popular, Superb, Favorit și Rapid. Dintre acestea (comercializate sub denumirea de gama 420), modelul Popular a devenit în scurt timp mașina cu cel mai mare succes pe piața internă, din Cehoslovacia (stat creat în 1918).
Škoda Popular Sport 418/421 apare în 1935, când sunt realizate două exemplare, având drept caracteristici principale: motorul cu 4 timpi și capacitate de 1385 cc (putere 36 CP și viteză maximă 110-120 km/oră, consum mediu 10 litri/100 km), tracțiunea spate și caroseria tip roadster (lungime 4200 mm, lățime 1500 mm, înălțime 1370 mm, greutate 870 kg).
Un astfel de exemplar, condus de Zdenek Pohl și Jaroslav Hausmann, a terminat în raliul de la Monte Carlo din 1936 pe locul 2 la clasa 1500 cc.
Până în 1938, când iese din producție, au fost construite 72 de unități Škoda Popular Sport Monte Carlo, sub denumirea 909, in variantele roadster și coupe.
Un model Škoda Popular Monte Carlo, condus de echipa Muzeului Auto Škoda, a câștigat în 2012 Schloss Bensberg Classics la categoria pre-1945, hourglass timing.



« Ultima Modificare: 04/09/14*, 08 de mavrodin118 »

Offline mavrodin118

  • colecționar machete auto
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 9.573
  • Gen: Bărbat
ŠKODA POPULAR SPORT MONTE CARLO
« Răspuns #17 : 10/09/11*, 13 »














































« Ultima Modificare: 04/09/14*, 08 de mavrodin118 »

Offline mavrodin118

  • colecționar machete auto
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 9.573
  • Gen: Bărbat
ŠKODA POPULAR SPORT MONTE CARLO
« Răspuns #18 : 10/09/11*, 13 »






























































« Ultima Modificare: 04/09/14*, 08 de mavrodin118 »

Offline mavrodin118

  • colecționar machete auto
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 9.573
  • Gen: Bărbat
ŠKODA POPULAR SPORT MONTE CARLO
« Răspuns #19 : 10/09/11*, 13 »




















« Ultima Modificare: 04/09/14*, 08 de mavrodin118 »

Offline johann.nunweiller

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 20.496
Rãspuns: Colectia mea - Mavrodin
« Răspuns #20 : 10/09/11*, 13 »
Super macheta.. sa o stapanesti sanatos!

Offline mavrodin118

  • colecționar machete auto
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 9.573
  • Gen: Bărbat
Rãspuns: Colectia mea - Mavrodin
« Răspuns #21 : 10/09/11*, 14 »
multumesc -

Offline Diecast

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.237
  • De profesie Dealer de machete
    • Autoart.ro
Rãspuns: Colectia mea - Mavrodin
« Răspuns #22 : 10/09/11*, 15 »
Foarte probabil sa fie unicat in Romania  ;)
Recomand www.SHOWbox.ro - Vitrine high-end pentru machete 1/18

Offline specti

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.244
Rãspuns: Colectia mea - Mavrodin
« Răspuns #23 : 10/09/11*, 18 »
Superba macheta! Esti foarte norocos! ;) :D
P.S. Cred ca Diecast are dreptate ...

gabriel43

  • Vizitator
Rãspuns: Colectia mea - Mavrodin
« Răspuns #24 : 10/09/11*, 19 »
Felicitari pentru achizitie...  )0(
(sa-i faci si cateva poze in lumina naturala)

Offline AdyAero

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 3.347
  • Gen: Bărbat
  • 1:72
Rãspuns: Colectia mea - Mavrodin
« Răspuns #25 : 10/09/11*, 21 »
Frumusica masina. Se vede ca Hongwell mai are de invatat la scara asta dar sunt pe drumul cel bun.
In toamna vor aprea mai multe Abrex 1:18: http://www.abrex.cz/coming-soon

Offline ksm

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 6.332
Rãspuns: Colectia mea - Mavrodin
« Răspuns #26 : 10/10/11*, 08 »
superba macheta. voiam sa zic ca-s urate farurile, dar imi place sistemul de deschis ochii  )0(

masina asta da bine in orice colectie de interbelice
cumpar masinute cu cheita

Offline mavrodin118

  • colecționar machete auto
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 9.573
  • Gen: Bărbat
FIAT 600 MULTIPLA
« Răspuns #27 : 10/12/11*, 23 »
FIAT 600 MULTIPLA 1956 - UNIQUE REPLICAS

Realizarea unei mașini cu costuri reduse și, în consecință, un preț de vânzare mic, care să o facă accesibilă publicului larg și să înlocuiască astfel celebrul Topolino (”șoricelul”), în ”serviciu” din 1936, a reprezentat principalul obiectiv al FIAT în anii de după încheierea celui de-al doilea război mondial. Sarcina aducerii la îndeplinire a acestui proiect, lansat în 1951 sub denumirea ”100” a fost atribuită reputatului inginer designer Dante Giacosa.
După 4 ani, pe 9 martie 1955, FIAT prezenta la Salonul auto de la Geneva modelul 600. Succesul a fost total, micuțul FIAT (3215 mm lungime) devenind unul din simbolurile societății italiene. Posibilitatea oferită consumatorilor, de achitare a prețului (590 lire, echivalentul a 6500 euro azi) în 24 de rate, a condus la un succes de piață considerabil, în ciuda faptului că doritorii erau nevoiți să înfrunte liste de așteptare de până la un an. În doar 12 luni, peste 300000 exemplare au părăsit linia de fabricație, producția zilnică înregistrând un trend ascendent, de la 624 unități pe zi în 1955 la 839 în 1957.
FIAT 600 a fost prima mașină din gama ei de dimensiune care a beneficiat de un sistem eficient de încălzire (folosirea aerului din ventilatorul radiatorului pentru dezaburirea parbrizului și încălzirea interiorului).
În 1956 FIAT adaugă celebrului 600 două noi versiuni: una dotată cu sunroof și o a doua, mai mare (3531 mm lungime) vizând satisfacerea trebuințelor atât de familie, cât și de afaceri, denumită MULTIPLA.
Ultima, la rândul ei cu 3 variante (4-5 locuri, 6 locuri și taxi) , s-a bucurat de un mare succes, pliindu-se pe necesitățile firmelor de transport, fermierilor, micilor producători, prestatorilor de servicii, persoanelor particulare și nu numai (un exemplu în acest sens, îl reprezinta modelele produse de Unique Replicas).
Producția FIAT 600 MULTIPLA a continuat până în 1966, interval în care pe porțile fabricii au ieșit aproape 170000 exemplare, echipate cu motoare de 633 cc (22 CP), respectiv 767 cc (32 CP) - cele din seria a doua (D) cu debut în toamna anului 1960.
FIAT MULTIPLA este, foarte probabil, cel mai mic microbuz din lume (capacitate de 6 locuri).















« Ultima Modificare: 04/09/14*, 08 de mavrodin118 »

Offline mavrodin118

  • colecționar machete auto
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 9.573
  • Gen: Bărbat
FIAT 600 MULTIPLA
« Răspuns #28 : 10/13/11*, 00 »






































« Ultima Modificare: 04/09/14*, 08 de mavrodin118 »

Offline mavrodin118

  • colecționar machete auto
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 9.573
  • Gen: Bărbat
FIAT 600 MULTIPLA
« Răspuns #29 : 10/13/11*, 00 »

































































































VEZI ȘI RĂSPUNS # 34
« Ultima Modificare: 04/09/14*, 08 de mavrodin118 »