VW Beetle RSi reprezinta varianta pe steroizi a versiunii New Beetle. 250 de bucati au fost produse intre 2001 si 2003. Aveau un motor de 3,2 l, sistem 4motion, pachet aerodinamic special, componente si setari orientate spre performanta, jante OZ Superturismo, finisaje deosebite la interior, scaune sport Recaro.
Din cate am gasit eu, s-a fabricat intr-o singura culoare, pe argintiu. Unele masini au fost vopsite in alte culori de catre proprietari sau tuneri ori pentru curse pe circuite.
Modelul de la Real-X este de culoare galben. Fata de modelul real are ca diferente culoarea, jentile, prezenta unui roll-cage la interior, scaune de competitie si lipsa banchetei spate.
Aici vedeti modelul in starea initiala, poza nu imi apartine:
Primul lucru pe care l-am facut a fost sa scap de jantele oribile de Beetle de serie. Pentru asta a trebuit sa sacrific o dublura de Aston Martin DB7 de la Hongwell care avea jante in spite foarte asemanatoare cu RSi-ul.
Mult mai bine. Modelul are detalii frumoase si respecta proportiile si formele masinii 1:1.
L-am pozat si alaturi de un Hongwell, varianta stock.
Modelul de la Hongwell are vopseaua mai subtire decat cel de la Real-X, dar plafonul nu este la fel de inalt, Real-X finnd mai aproape ca forma. Nicunul dintre modele nu are din pacate oglinzile ca piesa separata iar Hongwell au dat blocurile optice spate portocalii, in realitate ele trebuind sa fie jumate portocaliu, jumatate rosu. Farurile de la Real-X au un aspect ciudat cand macheta e privita din fata, celor de la Hongwell le-a iesit mult mai bine.
Sasiul este asemanator, cei de la Hongwell au vopsit si evacuarea finala in argintiu.
In concluzie, modelul de la Real-X este unul foarte reusit ca forma si reprezentare daca se face schimbarea jantelor.