Deoarece drezina, cu rotile motoare originale, chiar si cu motorul schimbat , tot "aluneca" pe sina, atunci m-am hotarat sa-i schimb cele 2 roti fara cauciuc cu unele cu cauciuc de aderenta.
Zis si facut !
Dat anunt pe forum, cumparat BR 215 Roco si inceput dezechiparea !!!
Aceasta locomotiva are osii cu cauciuc de aderenta, dar numai cate o roata pe fiece parte....ori eu aveam nevoie ca ambele roti sa fie cu cauciuc.
Am scos scos o osie de pe un ax si am pus-o pe celelat ax si am montat-o pe drezinuta ---SUCCESURI totale !!!
Nu numai ca acum nu mai patineaza, dar urca cu usurinta si ...panta !!
Curentul de la sine este preluat de rotile din fata cu ajutorul unor sarme otelite:
...dar acest lucru nu mai este suficient acm cand am roti cu cauciuc pe spate, asa ca am purces la construirea unei remorci, mai bine zis, am adaptat o remorca deja existenta.
Remorca este una de la Roskopf, acesteia eu i-am adaugat cate 2 osii de vagon Roco.
Ca si lagar pentru osii, am folosit teava de aluminiu de 3 mm gorsime, pe care am fixat-o cu superglue.
Ca sa-i fac legatura electrica la roti, am folosit o veche placa de circuit de la un automotor Liliput, iar ca suport pentru lamelele de contacta, o veche placa de la o locomotiva Minitrix N , ambele gasite in "cutia cu maimute"
)
Placa Minitrix:
Toate cele de mai sus au fost "unite " de remorca cu ajutorul unui surub:
...in felul acesta pot asigura foarte usor mentenanta necesara !!!!
Pentru a transmite curentul de la remorca catre motorul din masina, am taiat 2 pini dintr-o mufa "tata" pentru decoder cu 8 pini.
La masina am lipit 2 pini decipati dintr-o mufa " mama" ESU pentru decoder de 8 pini .
Asa arata mufa intreaga:
Sursa pozei:
http://www.jucarii.com.ro/Am confectionat si o prindere pentru remorca, este o combinatie de plastic cu alama: