Subaru impreza WRX STI este cel mai puternic impreza stoc iesit din fabrica. Incepand cu anul 2006 denumirea oficiala a ramas doar "STI". Acest model se produce incepand cu anul 1992, timp in care s-au schimbat 3 generatii, fiecare beneficiind de multiple schimbari de aspect si imbunatatiri tehnice. Modelul din 2005 face parte din a doua generatie fiind primul pe care s-a introdus motorul de 2500cmc.
Subaru STI, alaturi de Mitsubishi Evolution poate fi considerata o adevarata masina sport, poate printre cele mai bune reusite "japoneze".
Macheta dispune de multe detalii, marea lor majoritate fiind realizate la nivel inalt. Am optat pentru culoarea neagra tocmai pentru a crea un contrast intre cele doua STI-uri detinute. Totusi, trebuie sa recunosc ca pe alb arata mult mai bine.



Exteriorul masinii este realizat foarte frumos, desi unii ar considera vopseaua prea groasa.







Imbinarile sunt la inaltime, fara lufturi vizibile. Totul e lucrat cu mare atentie.

Grila fata este perforata si ofera machetei un aspect premium. De asemenea aerisirea de pe capota arata foarte bine.

Emblemele "subaru" arata foarte bine. Inscriptiile STI, prezente pe toata masina, nu sunt la acelasi nivel.

Macheta prezinta si cateva detalii de mare efect. Esapamentul inscriptionat "STI" fiind de mare efect. Manerele de la usi sunt realizate din parti separate, spre deosebire de rezervor care este doar desenat.

Farurile si stopurile machetei arata bine. Masina reala nu dispune de blocuri optice create din multe elemente asa ca realizarea lor a fost ceva mai usoara.

Interiorul arata bine, desi spre deosebire de modelul vechi de AA nu dispunde de scaune acoperite cu material poros si foloseste un simplu sticker pentru a reproduce casetofonul din bord. Totusi, materialul folosit la reproducerea scaunelor si a fetelor de usi este placut la atingere.



Portbagajul este mochetat si nu prezinta nimic deosebit. Ar fi de mentionat doar partea de sub capota spate ce arata ca in realitate. Un detaliu ascuns, dar imbucurator.

Motorul arata foarte bine, fiind printre cele mai bune realizari ale unei masini moderne. Sub capota se regaseste si o tija pentru sustinerea acesteia.


Rotile arata bine, desi plasticul folosit nu seamana extraordinar de bine cu aliajul folosit de subaru in realitate. Discurile de frana nu sunt detaliate, insa se poate vedea inscriptia BBS de pe Jante si cea Brembo de pe etieri.

Macheta o consider reusita, mai ales la 50E, pretul la care se gaseste acum in comert. Am pus si cateva poze cu modelul sti din 2001, produs tot de autoart.


Motorul celor doua machete este diferit, un detaliu de care autoart a tinut cont.
