Mitsubishi Evolution Lancer VII este un sedan cu adevarat sportiv al constructorului japonez. In momentul de fata a ajuns la a 10-a generatie si continua sa impresioneze. Modelul prezentat de mine este din a 7-a versiune, produs intre 2001 si 2003. Initial aceasta versiune sport a modelului lancer a fost creata doar pentru japonezi, dar datorita cererii mult prea mari a fost lansat in toata lumea. In mod normal, motorul acestei masini este foarte capabil, dar vine cu "doar" 280 cai putere - limita impusa de legile japoneze.
Macheta impresioneaza frumos de la prima aparitie. Totul se inchide perfect si parca lasa impresia ca este un model seald (nu cred ca exagerez). Parte frontala a machetei este foarte reusita, iar intercooler-ul ce se poate observa prin grila mare din bara da impresia de supercar. Interiorul este reusit in mare parte, poate mai putin plasticul de pe bord. Sasiul de asemenea este detaliat, la fel ca si motorul. Ca parti negative se pot mentiona discurile de frana realizate slab, la fel ca si unele parti din motor.
Pentru restul las pozele sa vorbeasca.





Poza alaturi de modelul 1:64 evolution VII - autoart
Motorul arata foarte bine la prima privire. La o studiere mai atenta se pot observa si unele "defecte" cum ar fi acel "strut-bar" negru si nerealist. Poate ar fi meritat si un mic efort din partea celor de la AutoArt pentru a realiza un sistem de deschidere realist.

Interiorul este lucrat ingrijit, cu atentie sporita pentru detalii. Totusi parca ar fi putut folosi un plastic mai frumos. Indicatoarele de bord arata foarte realist.


Scaunele pe mine m-au impresionat, Par reale. Se poate observa si inscriptia "recaro". Sunt "imbracate" cu un material poros.

Fetele de usa sunt realizate in acelasi stil ca si scaunele, adica foarte bine. La fel ca si scaunele, au parti acoperite cu material poros.

Portbagajul este acoperit partial de mocheta, respectand 100% modelul real.

Busonul de benzina nu este functional, desi pare a fi parte separata.

Evacuarea este o alta parte excelenta a machetei, fiind de dimensiuni mari si nelasand impresia de plastic ieftin.

Jantele respecta modelul real, dar nu exceleaza in detalii. Prezoanele nu sunt la fel de bine definite ca la alte machete, iar discurile de frana sunt simple. Ar fi de remarcat inscriptia "Brembo" de pe etieri.

Atat farurile cat si stopurile sunt lipsite de nituri. Ambele perechi as putea spune ca arata realist.

Toate grilele prezente pe masina sunt perforate. Cea din bara fata arata excelent.

Manerele usilor sunt realizate din bucati separte, iar incuietoarea de pe ele este un simplu sticker. Imbinarile masinii sunt la inaltime.

Emblema fata este realizata foarte bine. Nu acelasi lucru se poate spune si despre cea de pe portbagaj care este reprezentata printr-un simplu sticker. Incuietoarea portbagajului este reprezentata tot printr-un element lipit.

Sasiul este foarte detaliat. Singurul lucru care lipseste ar fi reprezentat de arcurile suspensiei.

Per total consider macheta reusita. A mea a costat undeva la 50Euro, dar nu cred ca e relativ pentru ca macheta nu se mai fabrica de ceva timp si preturile ar putea fi diferite. O consider o macheta cel putin la fel de reusita ca un Subaru STI si automat una din realizarile reusite de la AutoArt.