Masina nu cred ca are nevoie de prezentare.
Modelul de fata (1982) nu mai era produs in Germania ci in Brazilia sau Mexic. Fata de modelele originale, "Super Beetle-ul" asa numaia seria din 1967 pana la sfarsitul productiei a primit un ampatament marit, parbriz usor curbat, un bord acoperit cu material moale pt protectie in caz de impact, portbagaj mai mare din cauza adoptarii unei suspensii McPherson, luneta mai mare, lampi spete marite (care se cheama "talpi de elefant"), ca sa enumar doar cateva din modificarile aduse masinii originale. Ultima Broscuta a rulat din fabrica Volkswagen din Puebla, Mexic in anul 2003, intitulandu-se "Ultima Edicion"
Modelul se remarca prin niste detalii fine, neintalnite la modelele anterioare (Maisto, Bburago, Road Legends) printre care se enumera cromul extrem de bine si fin aplicat, grilele chiar daca nu sunt perforate au partea interioara vopsita cu negru pt un plus de realism, vopseaua bine aplicata, interiorul fiind fiind bine redat cu model de material pe scaune (printat), nu are carpeta, dar din cate stiu eu masina avea covoare de cauciuc, usile au balamale clip si nu dog leg, blocurile optice sunt bine realizate, din pacate in spate au nituri de montare, compartimentul motorului este destul de realistic, tevile de esapament cromate si vopsite negru in interior. Capota portbagajului descopera o roata de rezerva cu o trusa de scule in centru. Inca o piesa care imi place e antena radio-ului, destul de fin realizata.
Cea mai buna parte e pretul de "numai" $58, dar dupa cum ne-au obisnuit alti producatori, se pare un chilipir.
Ce ii lipseste modelului este o emblema pe capota motorului.
Am facut poze seara, fara tripod...






