Fiind cam singura varianta care lipseste din index, am hotarat sa sar peste detaliile modelului 1/1 - ele aflandu-se in celelalte prezentari.
Am sa precizez insa, ca modelul CGT 1/1 a fost tour de force pt cei de la Porsche, din ingrediente enumerandu-se fibra de carbon, kevlar, frane ceramice si multe altele. Sincer, ma intreb acum cu resursele grupului VAG, cu ce supercar vor veni cei de la Porsche. Un lucru sunt sigur: nu vor dezamagi.
Acuma la model. Nu stiu unde sa incep si unde sa termin. Daca masina ar fi avut roti detasabile (ala CMC/BBR), ar fi fost acolo sus pe acelasi calapod cu CMC/BBR/Exoto. De ce spun asta? Nu sunt multe lucruri pe care le-as schimba. Ca o remarca, capota motorului ar fi putut sa aibe un buton care sa ajute la deschiderea ei, pt ca luftul dintre caroserie si capota e unul dintre cele mai mici pe care le-am vazut (un lucru bun, dar deschiderea capotei e un exercitiu care se poate lasa cu ciupirea vopselei).
Mesele perforate au fost folosite la capota motorului (3D). Eleronul este ajustabil, el poate fi ridicat sau coborat si sta bine si in pozitie intermediara, fara sa cada. Balamalele usilor sunt f interesante, este pt prima data cand am vazut balamale de tipul asta la un model - e in gen de sarma tare, pe partea de ghidaj. Partea de acoperis e compusa din 2 bucati si este detasabila. Partea cea mai interesanta pt mine e suspensia, in special pe spate: ea e activa, dar modelul 1/1 a folosit suspensie "inboard" care e perfect replicata de Minichamps. Cu capota deschisa, daca apas in jos pe partea din spate a masinii, suspensia pivoteaza si se vede clar cum arcurile se compreseaza. Exista la capota motorului 2 amortizoare care o sustin deschisa fara probleme. Scaunele sunt tapitate cu piele neagra! Asta fiind cea mai realistica textura de piele pe un model 1/18. Auto art si CMC au folosit o textura care e mult prea grosolana, aratand f. ne realistic. Nu e cazul aici! Rotile si franele sunt extrem de bine replicate si pe spate se gasesc 2 etrieri, unul pt frana de picior, celalalt pt frana de mana. Inca un lucru demn de remarcat este faptul ca galeriile de admisie au literele "Porsche" un pic mai lucuiase (cromate) fata de restul galeriei, astfel detasandu-se foarte frumos.
Am luat CGT-ul la mana a 2-a, dar am observat ca inca se gaseste la ~100 dolari. Parerea mea este ca reprezinta o valoare ridicata si as zice ca intrece Autoart-ul la capitolul detalii, gasindu-se si la un pret mai mic.
Daca McLaren-ul F1 si Veyron-ul de la PMA vor fi pe acelasi calapod cu CGT-ul, am sa le cumpar cu cea mai mare placere.











