360 Spider a fost cel de-al 20-lea model cabriolet al constructorului din Maranello. Inginerii de la Ferrari au lucrat intens la rigidizarea modelului 360 Modena coupé din care a derivat 360 Spider. Au intarit podeaua, au modificat designul parbrizului, au introdus roll-bars. Prin folosirea Aluminiului, greutatea Spider-ului a crescut doar cu 60 kg fata de coupé. La fel ca la versiunea Modena este folosit acelasi motor V8, de 3,6 litri si 408 CP, care este vizibil sub capota de sticla. Chiar daca 360 Spider dispune de un motor amplasat central, designerii de la Ferrari au gasit totusi un spatiu in spatele pasagerilor in care sa se plieze in 20 secunde soft-top-ul. Acesta putea veni in mai multe culori: negru, albastru, gri sau bej. Interiorul cabrioletului este indentic cu al coupé-ului.
MACHETA:
Ca forma mi se pare destul de reusita si precisa. Insa fiind un HW normal, are mult plastic, la capota motorului, barile fata/spate, unde sunt vizibile si bavuri ... ce mai o macheta low end. Dar care mie imi place foarte mult, si nu as ezita sa ii fac un upgrade. Pentru mine a fost unul din primele modele de Ferrari pe care le-am vazut live (de fapt al doilea, dupa un Testarossa) si era un must-have. Motorul arata decent, avand inscriptiile Ferrari pe chiuloasa. Sigla din spate este frumos redata si este in relief, si inca un aspect placut sunt tevile de esapament chiar reusite. Cauciucurile sunt inscriptionate "Bridgestone Potenza S-02". Se regaseste chiar si stcker-ul "Pininfarina" in lateralele masinii.. Interiorul bicolor este chiar bine realizat tinand cont de nivelul machetei. In compartimentul din fata se regaseste o roata de rezerva si chiar si o geanta de voiaj rosie. Per ansamblu, daca nu ar fi fost atat de mult plastic, macheta ar fi fost superba. Dar cum am zis, sper sa-i fac un upgrade.

360 Spider 1:1

360 Spider 1:18















