Smart Roadster , un autovehicul sport in 2 usi , a fost lansat in anul 2003 in 2 variante : Coupe si Cabrio .
Propulsorul era asigurat de Mercedes-Benz , carcateristicile acestuia fiind : 698 cm
3 , supraalimentat cu turbina , ce producea 61 respectiv 82 C.P.
Deoarece greutatea acestuia era de doar 790 kg , masina avea un comportament sportiv similar Mazdei MX-5 .
In afara de masinile de serie , au mai fost versiuni preparate de Brabus , precum Brabus V6 Bi-Turbo ( 215 CP ) si Brabus Xclusive ( 100 CP ) .
Productia a incetat dupa ce au fost construite 43 091 exemplare , in 2006 , datorita cererii reduse . -> preluare Wiki
Macheta :
Pentru mine este o premiera :
primul meu Kyosho 
am inceput cu ceva lejer ca sa nu resimt socul prea puternic , de la Bburago la Kyosho

Este un model Dealer Edition , din cate stiu . Nu este in intregime din metal , multe repere fiind din plastic ... cam tot ce e la vedere : fetele usilor , capotele portbagajelor ( exista unu in fata si unu in spate

) . In portbagajul din spate exista si plafonul compartimentului pasagerilor , format din 2 placute de plastic . Imi place mai mult ``descoperit`` asa ca nu am mai facut poze cu masina acoperita .
Interiorul este destul de bine detaliat , fiind prezente toate indicatoarele de bord , fantele de aerisire , display-ul casetofonului , pe podea este mocheta iar scaunele si centurile sunt dintr-un material cauciucat .
Volanul are un unghi mic de bracare , iar rotile la fel . Ca un fapt interesant sunt anvelopele inscriptionate :
Bridgestone B340 205/45 R16 . Jantele sunt relativ bine reprezentate , insa discurile si etrierele sunt mai mult de forma .
La exterior se observa ca farurile sunt bine reprezentate , lampile de directie si pozitie , lampile de stop sunt toate realizate din plastic , nefiind nimic vopsit , lucru care m-a bucurat .
Antena radioului este dntr-un cauciuc mai rezistent ( sau un plastic cauciucat

) , deci este foarte flexibila . Un lucru bun , deoarece la o manevrare mai neatenta nu poate sa ramana indoita sau mai grav , sa se rupa .
Capota din fata se ridica la apasarea unui buton care se gaseste in partea inferioara , avand un unghi mare de deschidere . Capota din spate din pacate se ridica prea putin pentru a dezvalui lejer toate elementele din interior .
Sub planseul portbagajului din spate se gaseste motorul , ce se dezvaluie prin apasarea a unui al doilea buton , ce ridica tablia partbagajului . Reprezentarea motorului este destul de bine facuta ; mie cel putin imi pare realizat bine de tot .
Puncte forte (
+ ) si slabe (
- ) :
+ partile metalice sunt vopsite impecabil ;
+ anvelope inscriptionate ;
+ partile de plastic nu isi tradeza materialul din care sunt facute decat la atingere , iar usile si capota fata au deschideri ample ;
+ toate luminile ( exterioare si interioare ) bine reprezentate ;
+ suspensii la toate rotile ;
+ mochetata , scaune , centuri si antena radio dintr-un material cauciucat ;
+ nimic nu scartie ( desi e mult plastic ) , macheta este destul de masiva si de bine inchegata ;
+ rama parbrizului este metalica ( mie asa imi pare ) si rigida .
- jante si etrieri la un nivel mediu de reprezentare ;
- partea inferioara destul de slab reprezentata ;
- unghi mic de bracare a volanului si rotilor ;
- se deschide prea putin portbagajul spate ;
- *toate deschiderile se fac prin intermediul dog-legs - urilor -> pe mine nu ma deranjeaza absolut deloc , dar stiu ca unora nu le place ;
- *cam mult plastic -> la fel , nu am niciun stres din cauza asta , insa unii vor machete de 5 kg si numai fier

* : ultimele 2 puncte de
- sunt doar cu caracter informativ , pentru cei ce doresc o astfel de macheta , deoarece eu nu le consider minusuri .
Inca nu am verificat dimensiunile machetei , insa nu cred ca o sa am motive de ingrijorare , dat fiind de cine e produsa . Insa cand o voi face , maine probabil , o sa relatez concluziile la care voi ajunge .
Atat acum , ma simt in pana de inspiratie . Enjoy the pictures !
poza modelului real . imi place culoarea


partea frontala . draguta zic eu

farurile si stopurile reprezentate realist

s-a dorit obtinerea unei imagini care sugereaza sportivitate ... a iesit doar o masinuta simpatica

totul deschis si functional



in urmatoarele 2 imagini se vede interiorul . sunt de parere ca este bine reprezentat


janta , disc de frana si etrier . daca spatiul dintre 2 spite alaturate era perforat , ar fi fost fantastic

compartimentul din fata . nemochetat , da imi place ca este realizat dintr-un plastic lucios , parca e fibra de carbon

ni se dezvaluie motorasul ``furiei rosii``


si portbagajul spate ; acesta fiind mochetat

un posterior plinut si sexy

urmatoarele 2 poze sunt o tentativa de detaliere a bordului . deoarece este spatiul stramt , obiectivul aparatului nu incapea si pozele sunt putin fortate

