Macheta de la Norev se prezintă rezonabil. La exterior. Cel mai important, mecanismul este funcțional, hardtopul culisând fără probleme prin intermediul celor trei rânduri de brațe în și din portbagaj. În plus, acesta se aliniază destul de bine cu cadrul parbrizului. Grila frontală arată relativ ok iar farurile, chiar dacă nu am reușit să le surprind în fotografii, se află în spatele ei. Butoanele din partea spate (limita superioară a portbagajului și ușor dreapta deasupra aripii) nu au nicio funcționalitate, aflându-se acolo doar pentru a asigura corespondența cu modelul real. Balamalele portierelor sunt rezultatul folosirii matriței și nu piese separate, ceea ce se vede (și) din avion. Și nu sunt singurele în situația asta. Bordul și bancheta declară explicit că sunt dintr-un soi de plastic inestetic și nu există nici cel mai mic motiv să le contrazicem. Echipamentele de la bord au parte de o reprezentare modestă spre jenantă. Parasolarele nu pot fi rabatate. Pentru susținerea capotei motorului, de ambele părți, avem posibilitatea basculării a două tije metalice. Despre compartimentul motorului, cu fire desenate, mai puține de spus. Plăcuța cu numărul de înmatriculare spate este desenată. Pur și simplu desenată (sună mai aproape de imaginea generală decât tampografiată). Cea din față este modelată prin matrițare pe bara de protecție. Cam asta e. Una peste alta, mie îmi place.