Porsche 356 a fost primul model al celui mai mare nume din istoria motorsportului mondial. In fapt o broasca (VW) cu alta caroserie, Porsche 356 a fot produs intre 1948 si 1965, mai intai in Gmund, Austria, ca in 1950 sa se mute in Germania.
Modelul 356 a fost imbunatatit in varianta 356A, apoi B si ulterior C. Modelul 356B a fost produs in cele mai multe exemplare din cele 4 variante.

Modelul produs de Kyosho m-a atras datorita vechimii lui. Macheta este contemporana cu modelul Mercedes 300SL, fiind produsa la inceputul anilor '90, insa spre deosebire de Mercedes care are niste roti supra-dimensionate care amintesc de Burago, Porsche 356 este o macheta decenta. Finisarea este peste medie, vopseaua ete bine aplicata si arata traznet in ciuda varstei.
Incepem cu partea din fata. Cromul spoilerului este decent spre bine aplicat. Farurile arata incredibil de bine, nu au nituri, si se observa nervurile geamului din interior - un detaliu remarcabil pentru o macheta produsa acum 20 de ani.

Gurile de ventilatie ce insotesc semnalizatoarele nu sunt perforate, insa nu arata rau. Inscriptia 'Porsche', daca este abtibild, arata foarte bine, iar stema aplicata pe bagheta centrala este piesa separat (!) si arata bine. In schimb bagheta este supradimensionata, in opinia mea.

Pe partea soferului se observa singura oglinda din dotarea masinii.

Rotile arata foarte bine, nu sunt supradimensionate, cromul e si el la nivel inalt. Insa baghetele ce merg de-a lungul machetei sunt grosonale si aduc a burago. Pacat. Printre foarte putinele puncte rele ale machetei.

Sub capota din fata gasim roata de rezerva si rezervorul. Sistemul de deschidere este cu doglegs, insa piesele sunt mici, decente.

Interiorul este mediul: desi are mocheta, se remarca prin mult plastic si un volan prea gros. Foarte gros.

In partea din spate nimic special, poate doar stopurile cu nituri (de data asta).

Mi-ar fi placut sa aiba numar de inmatriculare real.

Ah, era sa uit, aerisirea motorului nu este perforata, dar beneficiaza de un 'black wash' ce o face sa arata foarte real, aproape perforata.

Motorul este plastic vopsit, insa are piese separate. Nimic special.

Per ansamblu, o macheta destul de veche ce tine pasul, mai ales la finisare, daca la detalii nu.