Masina:
Lexus este divizia de lux a celor de la toyota si si-a inceput activitatea in 1989. A aparut pentru prima data doar SUA, dar dupa cativa ani a inceput sa vanda in toata lumea.
Modelul IS a aparut in 1998, iar modelul prezentat si-a facut aparitia in 2005, odata cu lansarea celei de-a doua generatii. Masina impresioneaza prin sistemele de siguranta dar si prin multitudinea de gadget-uri prezente.
Dispune de o gama variata de motorizari, atat diesel cat si benzina. Cea mai "slaba" versiune este IS200d cu un motor de 2200cc si 150cp, iar cea mai puternica este IS350 cu un motor V6 de 3500cc si 306cp.

Macheta:Autoart a realizat versiunea de varf, is350 intr-o gama variata de culori. De curand a inceput sa apara la pret redus (~40E), pret ce reprezinta pe deplin calitatea acestui model. Desi in mare pare a fi un model realizat bine, la o studiere mai atenta gasim mai multe parti rele decat bune. Din cate machete am vazut toate aveau luft mai mare sau mai mic deasupra farului drept ...
Exteriorul pare a fi realizat corect, la scara, insa exista spatii deranjante intre partile mobile. Totusi, spoilerele sunt metalice si nu prezinta diferenta de culoare.








Interiorul este poate cea mai buna parte a machetei. Macheta dispune si de trapa, insa spre deosebire de modelele mai noi, nu este functionala. Elementele de bord sunt redate corect, iar combinatia gri / bej pare de mare efect. Balamalele folosite la usi sunt finute, insa par destul de fragile. Scaunele sunt realizate din mai multe bucati, insa par imbinarile nu sunt deranjante.







Farurile si stopurile sunt realizate bine, desi era nevoie de ceva mai multa atentie la fixarea lor.



Macheta dispune de embleme fotodecupate, tevi de esapament gaurite si grile perforate. Totusi, grila fata are un aspect unpic ciudat, iar materialul folosit nu seamana foarte bine cu cel real. Se poate observa ca modelul real dispune de "zabrele" mult mai fine.








Motorul este simplu, ca la masina reala. De apreciat ca s-au realizat si niste parti ce apar sub capacul de plastic.



Concluzie:Macheta este corect realizata la scara, insa imbinarile si finisajele o trag in jos. Desi la prima vedere mi-a parut la fel de buna ca un mercedes S klasse (model de ~100), dupa ce am studiat-o mai atent am observat diferenta semnificative la finisaje. De asemenea materialul folosit pentru a imita cromul pare mult mai slab ca la alte modele autoart. Cel mai bine e sa vedeti modelul live inainte sa-l cumparati pentru ca unele poze pot fi inselatoare.