Ferrari si Pininfarina au lansat modelul 250LM la salonul auto de la Paris din 1963. Desi modificat usor de carosier, 250LM seamana foarte tare cu un 250P cu acoperis. Ambele masini folosesc sasiul prototipului sport Dino (SP), si de asemenea motorul V12 de pe 250 GT.
Macheta realizata de Bburago nu iese cu nimic in evidenta, este realizata in standardele producatorului.
Capotele sunt functionale, iar usile au sistem de deschidere dog-legs.
Cromul arata binisor pentru varsta lui - macheta are cu siguranta 10 ani.
In partea din fata gasim o grila perforata din plastic. Jantele sunt modelul cu spite folosit la multe alte modele, insa arata bine, mai ales prezoanele in 3 colturi.
Capota spate este prinsa cu 2 cleme de plastic, un detaliu interesant de altfel. Kyosho nu l-a folosit la F40, urat Kyosho!!
Se bucura in schimb de o tija de sustinere cromata - in realitate ma indoiesc sa fi fost asa.
Motorul este simplut, cromat, nu iese cu nimic in evidenta. Vorbim totusi de un Bburago.
Pe scurt, macheta nu-mi mai gadila niciun simt, ca acum 2 ani cand m-am mai aflat in posesia ei.