VW Golf nu prea are nevoie de introduceri. Chiar daca esti un pasionat de VW, de Golf ori de masini in general, sau daca esti pasionat in a ura Golf-ul, probabil stii ca a fost primul "Hot Hatch" din lume, istoria fiind scrisa in 1974. Intre timp, Golf-ul a ajuns la cea de-a sase generatie - care se bazeaza in linii mari pe platforma lui Golf5. Modelul GTI se remarca prin utilizarea unui motor turbo de 2 litri si 200CP, frane si suspensii optimizate pt a oferi caracteristici sportive, esapament dublu si multe elemente stilistice si cosmetice (grila de tip fagure cu accente rosii, scaunele din material avand model imprimat care aduce aminte de tapiteria lui Golf1 GTI din 1978).
Modelul imi era complet strain, nu am realizat ca exista decat acum vreo 3 saptamani cand scanam Ebay-ul. Stiam ca exista o varianta Norev la 3 usi, dar nu stiam de varianta de fata.
Ea este facuta de FAW VW (China) si este o editie pt. dealerii VW si din cate observ, este de gasit doar in China. Modelul este in general bine facut si detaliat, toate usile se deschid, capota motor si hayonul la fel, are interior mochetat, suspensii active si in plus are si niste elemente surprinzatoare: discuri de frana metalice, sasiul si el metalic, la interior trapa din acoperis poate fi rabatata, placasul din hayon se poate ridica, toate scaunele se rabateaza, la fel si cotiera. Varianta de la baza modelului are o cutie de viteze DSG si se observa si lipsa pedalei de ambreiaj.
Ca minusuri, as preciza o pata de lipici pe aripa stanga, iar roata fata stanga sta un pic cam stramba, dar sa fiu since daca avea magar grila radiatorului perforata, era la nivel kyosho/AA.
Pt ca e un model exclusiv, il recomand in proportie de 90%.












