Despre masina nu am de spus mare lucru, a alergat la Le Mans in 1939 si a terminat pe locul 9. Cursa a fost castigata de un Bugatti T57C

, condus de Wimmile si Veyron. Masina difera bineinteles fata de cea de strada, suferind modificarile necesare competitiei; la fel si macheta, care apropo este Dealer Edition si vine intr-o cutie simpla gri cu sigla BMW imprimata - de mare efect de altfel.
In partea din fata gasim un far suplimentar, cu geam clar (fata de celelalte 2 faruri cu geam mat). Toate cele 3 faruri arata foarte bine. La motor observam cele 3 carburatoare cu filtre de aer individuale, fise si alte detalii tehnice. Capota motorului este prinsa cu ajutorul unor cureluse cauciucate, iar grilele laterale sunt perforate, la fel si grila frontala a radiatorului - defapt aecasta este o opera de arta!
Cockpitul a suferit cele mai multe modificari, in sensul acoperirii locului din dreapta cu o placa cu rol aerodinamic si a decuparii parbrizului, in acelasi scop - cel aerodinamic. Din nefericire, placa nu se indeparteaza de caroserie (ca la Ferrari 375 BBR de exemplu), iar usa dreapta nu se mai deschide - iarasi pacat. Scaunul soferului se rabateaza si scoate la iveala spatiul mochetat din spatele acestuia.
Volanul arata foarte bine, la fel si indicatoarele de bord si mai ales (!!) schimbatorul de viteze.
In partea din spate roata de rezerva este prinsa cu o piesa mai mare (in forma de tricou

) - o avea rol aerodinamic?? nu stiu
Fata de varianta de strada, busonul de benzina este pozitionat deasupra rotii de rezerva, si nu sub nivelul ei - cei drept aceasta varianta vine fara acoperisul 'textil'.
Sasiul arata bine si are conturate cablurile lichidului de frana care merg spre rotile spate, si alte elemente, insa suspensia nu functioneaza

As mai puncta un minus al machetei, mie nu mi-au placut jantele, par a fi ale Olcitului meu, vopsite cu spray-u.