Masina:
Incep prezentarea masinii prin a spune ca este considerat ca fiind cel mai reusit,valoros si ravnit model 911 din toate timpurile.
Denumirea de RS(Rennsport),vine din limba germana si insemna "race sport".Acest model a fost introdus in productie,doar pentru ca cei de la Porsche sa poata omologa noul model de curse in competitiile sportive.Desi numarul necesar era de doar minimum 500 de exemplare,s-au produs 1580 de modele in total.
Comparabil cu 911 S,motorul versiunii de 2.7 producea 210 cp,avand o capacitate a motorului marita(2687 cm3),se evidentia prin folosirea unei suspensii mai tari,roti mai largi,frane mai puternice si bineinteles prin binecunoscutul spoiler:"Ducktail".Astazi colectionarii de 911 din toata lumea ar da orice sa aiba in colectie un asemenea model,sunetul inconfundabil,designul pur si simplu unic si simplitatea masinii fac din acest model o adevarata masina de colectie,pretul ajungand lejer la 200.000 euro,chiar si mai mult pentru un model original foarte bine intretinut!

Sunetul admirabil al motorului poate fi urmarit in urmatorul clip:
http://www.youtube.com/watch?v=tS1pIzbOYTs&feature=related



Macheta:Macheta este aparuta in urma cu doar un an de zile.Nu se compara cu noile modele de Porsche(in special 959),dar nici pretul sau nu este identic.
Nivelul de detaliu este specific modelelor Porsche,lansate de catre Autoart in ultimii ani.Motorul se prezinta in schimb bine spre foarte bine,avand o multime de detalii(cabluri,furtune,abtibilde cu seria motorului,este evidentiat blocul motor,etc.).Interiorul este simplu,asemanator modelului original,in schimb cadranele mi se par foarte bine realizate,la fel si scaunele imbracate intr-un material poros,care respecta intocmai modelul,prezentand sinele,care permit culisarea scaunelor in realitate.Un singur minus l-as remarca la interior si anume faptul ca la parte frontala au folosit "dog-legs",facand economie,doar capota motorului respectand cat de cat realitatea.
Revenind la exterior,blocurile optice sunt bine realizate,jentile sunt foarte bine detaliate,stickerele sunt si ele bine reprezentate,capota motorului prezinta grile perforate.Ceea ce m-a surprins placut la acest model,o reprezinta calitatea superioara a materialului din care sunt realizate cauciucurile(in gama asta de pret,mai rar am vazut o asemenea calitate).Un alt element foarte bine realizat il reprezinta semnul frontal,realizat in relief,spre deosebire de generatiile actuale care prezinta acest semn sub forma unui sticker,pentru a usura greutatea masinii.
Per ansamblu sunt surprins placut de acest model,care mi-a ramas in minte de vreo 10 ani(NFS Porsche,la fel ca si modelul 935 Turbo-"Moby Dick") si imi doream intr-o buna zi sa-l detin macar la scara 1/18,in realitate fiind doar un vis...















