Mercedes-Benz SL este cel mai cunoscut roadster al constructorului german. Denumirea SL vine de la "Sport Leicht" - engl. "Sport Light" si a fost folosita pentru prima data la modelul 300 SL Gullwing
Acest model face parte din generatia a doua a modelului SL, fabricat intre 1963 si 1971. Era caracterizat printr-o "talie" joasa, geamuri mari si curbate si cu o linie distinctiva a acoperisului care i-a adus denumirea de "pagoda top". In 1968 modelul a primit un marire a capacitatii cilindrice si a si-a schimbat denumirea in 250 SL. In ultimii doi ani de productie 280 SL a suferit mici modificari ale butoanelor iar jantele au primit capace metalice.
MACHETA: Bineinteles primul lucru care iese in evidenta este supradimensionarea anvelopelor tipica modelelor Norev actuale. Vopseaua metalizata este foarte bine aplicata, fara defecte, dar totusi cu un aspect de coja de portocala mai putin vizibil. Se deschid toate elementele caroseriei si are inclus si un hard-top detasabil. Mocheta este prezenta doar in interior nu si in portbagaj. Interiorul este acceptabil - nu este la nivelul unui Aa sau Kyosho, dar pentru mine este suficient de detaliat: volanul vopsit in alb, imitatie de lemn la cotiera, elemente "cromate" la reglajele scaunelor ...
Elementele cromate de la exterior sunt chiar bine realizate, in strat subtire si nu prezinta urme de decojire. Motorul are chiar multe detalii, mult mai multe decat Kyosho sau Minichamps actuale unde motorul este doar o placa 3D. Gasim in compartimentul motor si un sticker de avertizare. Capota motorului este, surprinzator, sustinuta de o tija de plastic, dar are pe interior si o "ramasita" de la turnare, exact pe mijlocul ei. Un alt lucru care m-a bucurat este faptul ca este vopsita si pe interior in locurile mai putin vizibile.
Per ansamblu, este o macheta ok, cu un pret decent, bine realizata, de la care nu ai pretentii high-end dar care te bucura prin simplitate si raportul calitate/pret foarte bun.
ENJOY!
Mercedes-Benz 280 SL 1:1
Mercedes-Benz 280 SL 1:18



















