Autor Subiect: Studebaker Avanti [1963][Signature Models]  (Citit de 2580 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Dilo

  • BAD MOTHER FUCKER
  • Moderator Global
  • ****
  • Mesaje postate: 5.436
1963  STUDEBAKER AVANTI  Sport Coupe
Signature Models



Avanti a fost un Sport Coupe construit de Studebaker Corporation între anii 1962-1963.
Proiectată de o echipa de designeri conduşi de genialul Raymond Loewy maşina a avut un design superb care nu s-a demodat niciodată.

Caroseria din fibra de sticlă, la care Loewy a renunţat la tradiţionala grilă frontală optând pentru aerisirile poziţionate sub bară, era montată pe un şasiu modificat de Studebaker Lark. Maşina era dotată cu frane disc Bendix pe roţile din faţă şi un puternic V8 de 240 CP (paralel s-au testat mai multe variante de motoare, ajungându-de la o variantă incredibilă care dezvolta 575 CP). Cu motorizarea standard s-au stabilit pe pista de la Bonneville 29 de recorduri de viteză, Avanti devenind cea mai rapidă maşină americană de serie în 1962.

Din pacate, datorită multiplelor probleme apărute la fabricarea caroseriei din fibră de sticlă, firma nu a reuşit să onoreze avalanşa de comenzi iniţiale, multi clienţi renunţând în favoarea modelului Chevrolet Corvette Sting Ray.
Astfel, la sfarşitul anului 1963 producţia modelului Avanti încetează odată cu închiderea firmei. După această dată modelul a mai fost fabricat de diverşi dealeri care au modificat designul original al lui Loewy.






Raymond Loewy and Sherwood Egbert with 1963 Studebaker Avanti


1963 Studebaker Avanti Brochure


1963 Studebaker Avanti Brochure




Macheta produsă de Signature Models, departe de a fi perfectă, are numeroase probleme. Una din cele mai supărătoare este garda la sol; aceasta fiind prea mare, a trebuit să intervin asupra şasiului reuşind să o cobor cu aproximativ 2,5 mm în faţă şi 1,5 mm în spate. Astfel s-a păstrarat aspectului iniţial al maşinii, uşor aplecată în faţă.

Alta problemă este vopseaua caroseriei care prezintă numeroase defecte, unul din ele pe aripa stangă din spate este foarte vizibil. Cromul este de slabă calitate; pe rama parbrizului există o porţiune destul de mare unde s-a şters.

O notă bună pentru blocurile optice care sunt toate din plastic cu rame cromate şi nituri nu foarte vizibile. Uşile şi capotele nu se închid perfect şi au dog legs de o mărime totuşi acceptabilă. Motorul este simplist şi slab detaliat. Portbagajul nu este mochetat şi este absolut gol.

Interiorul este o surpriză placută: bordul este foarte frumos realizat cu un volan subţire, cu braţe cromate şi o consolă centrală care reproduce bine originalul. Scaunele nu sunt mobile, în schimb tot interiorul este mochetat iar în faţa locului soferului se găseşte un covoraş de cauciuc. Feţele interioare ale uşilor sunt şi ele bine realizate, în două culori, având ornamente şi mânere cromate.

Şasiul nu este foarte detaliat şi are nişte sisteme de prindere pe suport prea mari, foarte vizibile. Dacă deranjează acestea pot fi însă îndepărtate cu uşurinţă.

Concluzia: o maşină superbă care merita o machetă mult mai bună.
« Ultima Modificare: 04/14/20*, 09 de Dilo »

Offline Dilo

  • BAD MOTHER FUCKER
  • Moderator Global
  • ****
  • Mesaje postate: 5.436
Rãspuns: Studebaker Avanti [1963][Signature Models]
« Răspuns #1 : 08/03/10*, 16 »
+
« Ultima Modificare: 08/10/10*, 14 de Dilo »

Offline Only24

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.676
  • Gen: Bărbat
  • 1:24 Proportia Perfecta
Rãspuns: Studebaker Avanti [1963][Signature Models]
« Răspuns #2 : 08/03/10*, 16 »
 )0(Felicitari pentru achizitie,frumoasa macheta si masina :D.A scos si F.M-ul asa ceva cred ca o sa o iau si eu.

Fan F.M.+D.M.+C.M.C

Offline Dilo

  • BAD MOTHER FUCKER
  • Moderator Global
  • ****
  • Mesaje postate: 5.436
Rãspuns: Studebaker Avanti [1963][Signature Models]
« Răspuns #3 : 08/03/10*, 17 »
Macheta nu este chiar grozavã, bineînþeles cã F.M.-ul o sã fie mult mai bun.
« Ultima Modificare: 03/24/11*, 00 de Dilo »

Offline Dark Side

  • BadBoy 'Vettes !
  • Senior Member
  • ****
  • Mesaje postate: 4.995
  • Gen: Bărbat
  • Corvette Racing: Winners of Le Mans 2011 @ GTE-PRO
Rãspuns: Studebaker Avanti [1963][Signature Models]
« Răspuns #4 : 08/03/10*, 17 »
Tata zice ca e o masina super misto dar eu cred ca e in top 5 cele mai urate masini de serie facute vreodata.
Modelul nu exceleaza dar e ok ca un tot. ;)
Click the banner to see my site

Offline Dilo

  • BAD MOTHER FUCKER
  • Moderator Global
  • ****
  • Mesaje postate: 5.436
Rãspuns: Studebaker Avanti [1963][Signature Models]
« Răspuns #5 : 08/03/10*, 17 »
Hehe, noua generaþie ...

Offline Ionuț

  • FINANȚATORI 2022-2024
  • *****
  • Mesaje postate: 4.033
Rãspuns: Studebaker Avanti [1963][Signature Models]
« Răspuns #6 : 08/03/10*, 17 »
Ce-mi place maşina asta, nici nu zici că e americană. Şi pozele ţi-au ieşit foarte bine, sunt sigur că macheta e ceva mai slabă decât pare.

Offline Ciprian

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 5.188
  • Gen: Bărbat
Rãspuns: Studebaker Avanti [1963][Signature Models]
« Răspuns #7 : 08/03/10*, 19 »
Tipic Studebaker, o masina de "take it or leave it". Eu sunt pentru "Take it", imi place foarte mult. Avanti a fost ultimul efort facut de cei de la Studebaker, dar n-a avut efectul scontat si tot la faliment a dus. Pacat de producator, in urma lui au ramas multe masini frumoase (pentru unii, ce-i drept).

Pacat oarecum si de producatorul machetei. Daca se osteneau mai mult era extraordinar la gama pe care o ofera.

Foarte frumoasa prezentarea, mai asteptam si altele ca este de unde ;D

Offline Dilo

  • BAD MOTHER FUCKER
  • Moderator Global
  • ****
  • Mesaje postate: 5.436
Rãspuns: Studebaker Avanti [1963][Signature Models]
« Răspuns #8 : 08/03/10*, 20 »
Foarte frumoasa prezentarea, mai asteptam si altele ca este de unde ;D

Multumesc!
Machete mai sunt dar e prea cald si ma chinuiesc cu un light box mic in care nu incap masinile americane mari.
Mai nou am observat ca aparatul foto se reflecta pe macheta.
Probleme de amator.  :(
« Ultima Modificare: 09/16/10*, 21 de Dilo »

Bizi

  • Vizitator
Rãspuns: Studebaker Avanti [1963][Signature Models]
« Răspuns #9 : 08/03/10*, 20 »
masina asta are grila de racire a motorului?

LE: cred ca e sub bara fatza
« Ultima Modificare: 08/03/10*, 20 de Bizi »

Offline Dilo

  • BAD MOTHER FUCKER
  • Moderator Global
  • ****
  • Mesaje postate: 5.436
Rãspuns: Studebaker Avanti [1963][Signature Models]
« Răspuns #10 : 08/03/10*, 20 »
Da, este sub bara fata insa nu se vede in poze. Incerc sa fac o poza mai buna.
De fapt nu este o grila ci o "gaura" mare prin care se vede radiatorul.
« Ultima Modificare: 03/24/11*, 00 de Dilo »

Offline Dilo

  • BAD MOTHER FUCKER
  • Moderator Global
  • ****
  • Mesaje postate: 5.436
Re: Studebaker Avanti [1963][Signature Models]
« Răspuns #11 : 04/11/20*, 21 »
Prezentare refăcută.



Offline mavrodin118

  • FINANȚATORI 2022-2024
  • *****
  • Mesaje postate: 6.655
  • Gen: Bărbat
Re: Studebaker Avanti [1963][Signature Models]
« Răspuns #12 : 04/11/20*, 23 »
ce-mi place să văd la tine taman modelele pe care nu le am;
din poze, macheta arată bine, mai bine decât transpare din text -
”Dacă am realiza toți că nu trăim veșnic, am fi cu toții mai amabili. Sunt sigur.” (Juan Manuel Fangio, cvintuplu campion mondial)