Din 1988 pana in 1992, compania Peugeot a produs modelul 205 Rally, model produs in colaborare cu cei de la Talbot. Cu toate ca modelul folosea motorul de 1.9 litri, 105 CP de la versiunea GTi, acesta se evidential de modelul GTi doar prin kit-ul exterior. In plus, mai avea suspensia fata si discurile de frana ventilate si axa spate impreuna cu franele pe tambur de la modelul 1.6 GTi.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Macheta este o realizare rezonabila a celor de la Solido. Nu exceleaza in detalii sau calitatea lucrarii. O macheta simpla la un pret convenabil. Fiind un fan al modelului 205, era normal sa pun si acest model in colectie. La exterior, intalnim decalurile specifice raliurilor. Desi acestea sunt bine vopsite, se observa ca nu prea “sunt la linie” atunci cand sunt pe 2 parti diferite: de exemplu, decalul “EQUIPAGE” de pe partea soferului care jumatate este pe aripa iar jumatate pe usa. In rest, niturile de la faruri sunt bine mascate iar cele de la stopuri nu se observa datorita coloristicii acestora. Doar cele de la proiectoare se vad. Antena de pe masina esta cauciucata, deci nu exista riscul ca aceasta sa se rupa. Usile au sistem dog-leg. Pe luneta din spate, este redat sistemul de dezaburire.





Interiorul este realizat din plastic negru. Destul de detaliat dar fara a depasii nota generala. In toata marea de negru, se observa doar centurile de siguranta care sunt rosii. In rest mai intalnim doua extinctoare cam mari si roata de reserve din spatele scaunelor. Instrumentarul de bord este bine detaliat.


La motor, aceeasi poveste: bine reprezentat, dar mentinut in limitele “ieftinului”: desi este realizat din piese separate, imi pare rau ca nu sunt reprezentate cateva fire. Acestea sunt sugerate doar prin vopsire. Doar cateva stickere mai ies in evidenta.

Concluzia: ieftina, per ansamblu - slab realizata, dar totusi mai bine fata de alte modele Solido. Simgurul motiv sa o cumperi este sa fi fan 205 sau fan Rally.