Autor Subiect: Chevrolet Corvette Stingray Competition [1967][Exoto/Motorbox]  (Citit de 3528 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline cosmic

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.485
Modelul prezentat astazi este un Exoto mai pe jumatate fiind incadrat in asa numita colectie motorbox. Desi colectia s-a vrut a fi la un pret mai avantajos comparativ cu modelele Racing Legends datorita modelelor pe care le-au produs numai ei preturile au crescut sigur si constant. Eu l-am gasit destul de greu dar sunt extrem de incantat deoarece era unul din putinele modele de Corvette care imi lipseau din colectie. Acest model este varianta pentru LeMans, bazata pe acelasi model care a castigat clasa GT in cursa de la Sebring, cei de la Chevrolet alegand sa pastreze chiar aceeasi gama de culori si decaluri





desi farurile escamotabile nu sunt functionale se prezinta destul de bine ca si detaliu

















tobele de esapament sunt realizate foarte bine si sunt prezente pe exteriorul masinii in spiritul racing



sub stopuri mai sunt prezente niste evacuari, nu ma pricep prea bine la ce folosesc acestea; stopurile au marginea cromata fara ciupituri sau probleme de realizare; de asemenea placuta de inmatriculare e atent realizata





singura problema pe care as reprosa-o acestei machete e luneta spate care nu e prinsa in pozitie ok avand spatiu gol la imbinari



cauciucurile si jantele sunt realizate foarte bine cu marginea cromata si interior fumuriu







capacul de la rezervor este metalic si atent detaliat, pacat ca nu se si deschide







doar metal : aerisirile laterale sunt metalice



motorul e detaliat si cu piese relizate individual











interiorul e unul din cele mai reusite pe care le-am vazut, cadranele si bordul fiind foarte fidel lucrate; schimbatorul de viteze si toate ceasurile sunt realizate individual











mici detalii de efect : clantele sunt aplicate iar antena e detaliata corect, luneata la fel ca si parbrizul sunt prinse in cleme metalice





Sper ca v-a placut un nou produs exoto, chiar daca nu top-notch precum Nissan R89 :)
« Ultima Modificare: 08/12/10*, 17 de cosmic »

Offline LDH

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 1.154
  • Gen: Bărbat
Frumos

Masinile de competitii au ceva aparte fata de cele civile.
Nu neaparat faptul ca sunt pline de publicitate si au numere de concurs.
Luati un model civil si unul de competitie si comparati detaliile.
Ideal ar fi ca modelulele sa apartina aceleiasi firme dar sa nu apara modelul de strada ca un lup cu blana de oaie.

Toate cele bune,

LDH

Offline Dark Side

  • BadBoy 'Vettes !
  • Senior Member
  • ****
  • Mesaje postate: 4.995
  • Gen: Bărbat
  • Corvette Racing: Winners of Le Mans 2011 @ GTE-PRO
Corvette Rulezzzzzzz !!!!!!!!!!!!!!!
Combinatia coloristica este asemanatoare cu cea de pe acest C5-R:
Click the banner to see my site

Offline Ciprian

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 5.188
  • Gen: Bărbat
Arata excelent macheta si are foarte multe detalii care din punctul meu de vedere sunt la cel mai inalt nivel: jante, sasiu, capacul rezervorului, interior, grilele laterale.

Chiar daca sunt Motorbox, sunt destul de scumpe, majoritatea fiind iesite din productie.

Offline justady2002

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 4.272
  • Gen: Bărbat
Imi place si mie foarte mult macheta asta. Are "un kil" de detalii. Cred si pretul este pe masura. Dar pentru un colectionar adevarat care isi doreste un model anume, pretul nu conteaza. Felicitari pentru prezentare si pentru macheta.  )0(

Offline cosmic

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.485
Se zice ca acest Corvette a cam dat tonul la LeMans....Ramane sa va dati voi cu parerea daca aschia a sarit departe de trunchi. Chiar si asa la inghesuiala nu s-a facut de ras si a iesit nesifonat din confruntare :D

























Offline Dark Side

  • BadBoy 'Vettes !
  • Senior Member
  • ****
  • Mesaje postate: 4.995
  • Gen: Bărbat
  • Corvette Racing: Winners of Le Mans 2011 @ GTE-PRO
Super, super, super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Corvette Rulezzzzzzz !
Click the banner to see my site

Offline Stefan

  • IERTAND, TE IERTI PE TINE
  • Super-Hero Member
  • ******
  • Mesaje postate: 13.950
  • Gen: Bărbat
  • Sa nu dispretuiesti ce nu intelegi.
    • Miniauto
fata de celelalte doua pare o caramida cu motor  <-o
cred insa ca suplinea cu brio lipsa de aerodinamica prin putere... ce motor avea, un V8 de 5-6 litri, nu ?

tare masina, felicitari !

evacuarile alea suplimentare... poate sunt pentru versiunea de strada, la care nu e voie cu ele in lateral (?)... sau pentru o eventuala supra-alimentare ?

imi place si antena, este curbata catre inainte ;)
« Ultima Modificare: 05/31/10*, 23 de Stefan »

Ne-am  adunat  aici  ca  sa fim  mai  multi:  Forum  Miniauto
Cumpar cu prioritate: VW T1, Matiz, , dricuri, super- si hypercars

Offline Dark Side

  • BadBoy 'Vettes !
  • Senior Member
  • ****
  • Mesaje postate: 4.995
  • Gen: Bărbat
  • Corvette Racing: Winners of Le Mans 2011 @ GTE-PRO
Evacuarile sunt de la versiunea de strada.... si nu s-au mai ostenit sa le acopere.
Click the banner to see my site

Offline cosmic

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.485
Dupa ce am verificat in micul meu dictionar Corvette se pare ca DS are dreptate : gaurile provin de la evacuarile standard ale variantei de strada si nu au facut efortul de a le acoperi

Offline Stefan

  • IERTAND, TE IERTI PE TINE
  • Super-Hero Member
  • ******
  • Mesaje postate: 13.950
  • Gen: Bărbat
  • Sa nu dispretuiesti ce nu intelegi.
    • Miniauto
io am zis primul, nu DS !
adevarat, eu am zis "pentru" si el a zis "de la" versiunea de strada  <-o

..............
evacuarile alea suplimentare... poate sunt pentru versiunea de strada, la care nu e voie cu ele in lateral (?)... sau pentru o eventuala supra-alimentare ?
..............

in fine... a castigat ceva atunci la LeMans ?

Ne-am  adunat  aici  ca  sa fim  mai  multi:  Forum  Miniauto
Cumpar cu prioritate: VW T1, Matiz, , dricuri, super- si hypercars

Offline Dark Side

  • BadBoy 'Vettes !
  • Senior Member
  • ****
  • Mesaje postate: 4.995
  • Gen: Bărbat
  • Corvette Racing: Winners of Le Mans 2011 @ GTE-PRO
Si in plus eu cred ca au adaugat tobele acelea din laterale pentru ca traseul noxelor sa fie mai scurt de la motor la gaura de evacuare decat era pe modelul stock (de aceea in ziua de azi masini ca FXX au gaurile de evacuare asa sus pentru ca traseul sa fie cat mai drept si scurt).
Click the banner to see my site

Offline cosmic

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.485
Conform specificatiilor care le-am vazut la masinile de curse cu cat circuitul tobelor de evacuare e mai scurt cu atat are de castigat puterea motorul, de asemenea traseul in linie dreapta ajuta si el. Tobele scurte situate pe lateral sunt acum prezente mai in toate sporturile : DTM - sunt plasate in fata portierelor fata pe lateral, JGTC sunt plasate tot in lateral in dreptul portierei, la Mercedes SLR sunt plasate pe aripa fata in lateral, etc

Offline LDH

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 1.154
  • Gen: Bărbat
Tobele scurte situate pe lateral sunt acum prezente mai in toate sporturile : DTM - sunt plasate in fata portierelor fata pe lateral, JGTC sunt plasate tot in lateral in dreptul portierei, la Mercedes SLR sunt plasate pe aripa fata in lateral, etc

Evacuarile pe laterala, probabil multi dintre voi, ati putut sa le admirati si la Daciile de GR.1,5 -2 si C ale lui Ursu, Grigoras, Iancovici, Cristea, Olaru etc., etc. ... si asta prin anii '70 - '80 iar dupa '90 la multe masini din VTM si raliuri.

Cat priveste afirmatia

Conform specificatiilor care le-am vazut la masinile de curse cu cat circuitul tobelor de evacuare e mai scurt cu atat are de castigat puterea motorul, de asemenea traseul in linie dreapta ajuta si el.

este total eronata si nu vreau sa fiu nepoliticos sau rau.
Lungimea unei tevi de evacuare rezulta in urma unui calcul complex care tine cont de numarul de noduri si ventre (vezi fizica-curgerea fluidelor), dimensiunile si numarul supapelor de evacuare, dimensiunile iesirilor din chiulasa, diametrul tevii, traseul acesteia (raze de curbura) si, nu in ultimul rand, de diagrama de distributie.
Priviti evacuarile de la chiulasa ale unui motor de competitii si veti constata ca pana sa se uneasca toate cele 3-4-6 tevi, de pe o parte, au aceiasi lungime si suma lungimii curbelor este egala.
La toate acestea adaugati regulamentul competitiei care impune sau nu toba pentru detenta, catalizator, toba finala sau evacuare libera.
Daca la masina de acasa o sa scoateti tobele in afara faptului ca veti deranja pe toata lumea cu zgomotul nu veti obtine nici macar o martoaga in plus ba este posibil ca performantele motorului sa scada.

Toate cele bune,

LDH

Offline cosmic

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.485
Nu e deloc cu suparare :0 Asa mai invatam si noi cate ceva :)