Salut,
va prezint colectia mea de camioane. Aproape toate sunt Herpa, doar o basculanta cu obloane mici e de la Trident.
Stiu de toate diferentele care sunt intre MAN f8 si ROMAN DIESEL, la unele au fost facute cateva modificari la altele nu. Toate camioanele sunt cumparate din comert.
Setul limitat la 1000 de bucati continand cele trei tractoare de semiremorca Roman Diesel.
Setul contine cele trei tractoare diferite si o punga cu accesorii, din care unele nu sunt folositoare la modele romanesti (aripi complementare de cauiciuc, existente doar la MAN F8 ) iar altele chiar au existat (oglinzi retrovizoare, contraaripi, spoilere pentru cabina).
Unul cu cabina scurta (cea cunoscuta in Romania sub numele de cabina de Saviem, desi ea a existat evident si la MAN F8 original) si sasiu scurt cu 2 osii. El este in culorile tipice pentru Deutrans din Germania Democrata a anilor 1980, cu sasiul standard (rosu inchis) si cabina portocalie si ar putea conveni unei semiremorci Peco asa cum ne-o amintim din epoca :
Cel de-al doilea este un Roman Diesel cu cabina lunga (Raba sau MAN Clasic de linie) si cu sasiu cu doua osii. Vehiculul este cu sasiu negru, cabina albastru inchis si jenti si bara fata argintii si ar putea fi baza de plecare pentru un model de TIR al ITIA din anii 1980-89.
Ultimul este o versiune speciala, un Roman Diesel tractor greu cu cabina lunga si sasiu 4 x 6. El este integral rosu, cu sasiul intr-un semimat frumos si cabina stralucitoare si ar putea conveni la un transport industrial de la Arcom sau tot la un TIR ITIA.
Se remarca motorul bine detaliat, cabina care este mobila si saua extrem de fina (numai la modelul 4 x 6).
Modelele pot fi echipate in optiune cu directia mobila disponibila in catalogul Herpa. Ele sunt frumos finisate (stergatoare si manere vopsite argintiu, fara bavuri, geamuri cu rame negre) insa prezinta defectele tipice pentru un Roman Diesel Herpa, diferente fata de prototipul german (F8 faza a II-a) si cel romanesc : faruri de ceata inexistente in Romania sub bara fata, agregate montate altfel pe sasiu, contur cromat la grila radiatorului inexistent la cele fabricate la Brasov si mai ales semnalizatoare fata mari si montate in alta pozitie decat la Roman Diesel&8230; Aici vechiul model Wiking reprezentand un F8 faza I ar fi fost mai potrivit !
Am luat textul si pozele unui prieten pentru ca eu nu am pozele cu camioanele in vopsirea de fabrica.
Dupa revopsire si ceva "tuning" setul meu arata asa:
Am avut un fix cu posterele puse in cabina, cum era pe vremuri:
Au primit numerele de inmatriculare:
La expozitia internationala de modelism feroviar Balatonfured
foto Paul Coste
Si o prima semiremorca, eram tare bucuros atunci ca reusisem sa o gasesc.
Un mare fix de al meu, camioanele RO-TIR, le stiu de cand eram mic si treceam pe langa autobaza din Iasi.
Ca model de baza un camion MAN de la Herpa:
Dupa ce au iesit de la modificat:
Remorca a fost inalþata cu 3mm, mai am de schimbat o grila si rotile de la o remorca.[/quote]
Tot de la Herpa o basculanta falsa (cu bena Koegel) Roman Diesel
Au urmat cateva semiremorci cu prelata.
Cele 3 semiremorci sunt pentru setul de trei tractoare Roman Diesel , 2 au fost vopsite in albastru si 1 in rosu:
Pentru cel cu cabina scurta am ales sa merg pe varianta de semiremorca fara prelata.
Anul trecu basculanta a fost revopsita
Am cumparat su un set cu 2 malaxoare pentru a face cifa Roman Diesel
Pe sasiul betonierei am pus malaxorul.
Un malaxor a ramas rosu
Asa arata anul trecut garajul meu, la unele trebuie sa schimb masca ca sunt de MAN.
Anul acesta am marit flota cu cateva camioane MAN tot de la Herpa.
Camion transport busteni:
In ultima poza am pus o cabina dubla de la un cap tractor.
Autoutilitara:
Cumparata pentru conversie de ROMAN R 10.215
Autoutilitara cu macara hidraulica:
Cumparata pentru conversie de ROMAN R 12.215
Roman Diesel am vazut cu macara in spatele cabinei, in spatele benei nu am vazut.
Masina gunoi cu punte dubla pe spate:
La Iasi a existat cel putin un Roman Diesel/ DAC cu punte dubla.
MAN F8 de la Trident:
Cumparat de curiozitate, nu ma incanta, altul nu mai cumpar.
Poza de grup:
Am promisiuni din 2 locuri pentru grile de ROMAN DIESEL.
Am cumparat un MAN F8 cu semiremorca JUMBO pentru a face un model ROMAN DIESEL cu semiremorca RO-TIR
MAN F8 Herpa 150927 :
Roman Diesel cu portcontainer - Herpa 159463
Henschel-ul cu remorca frigorifica de la Brekina. Remorca provine de la un MAN.
Langa fratele mai mic, scara 1/160
Din pacate nu am avut timp la Cluj sa pun decalurile cu ROMANIA/Fructexport si farurile nu sunt ok, trebuie sa gasesc o salutie sa le modific.
Istoric si poze aici:
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8153Un Roman Diesel revopsit:
Renault 12
O tura pe zapada cu GAZ 69 produs de Herpa
Ultimul sosit, Volvo F12 ITIA.
Aici probabil a fost pozat in drum spre tara sau in tara abia sosit, observati farurile acoperite si esapamentul nou.
sursa
http://persian-mammut.skyrock.com/2995389833-ITIA-famous-Romanian-company-Volvo-F12.html In ziua cand a fost facuta poza reala au fost facute mai multe cadre :fluierat:
Urmatoarea provocare, Fiat 682 cu semiremorca ROMANIA si ROMAN DIESEL cu semiremorca cu prelata cu 3 osii.