un caz nefericit de reverse-engineering, si consider ca in nici un caz nu este prilej de mandrie nationala. Nici Oltcitul nu este, se cheama Citroen Axel de fapt.
Cosmine, daca nu stii aproape nimic despre Oltcit, nu inteleg de ce aduci vorba de aceasta masina...ba mai mult, mai faci si afirmatii ca ar fi reverse engineering,etc. Masina a fost produsa sub licenta PSA, nu a fost reverse engineering.
Citroen Axel era denumirea pentru export a Oltcit-ului Club, care a fost exportat in doua variante: Axel 11 R si Axel 12 TRS.
Citroen Axel nu s-a produs nicaieri in compania Citroen, ci numai la Craiova.
Nu a fost conceptie romaneasca, intr-adevar, insa a fost produs numai si numai la Craiova.
Controlul calitatii il faceau francezii, deci masinile au fost de calitate. Pana in 1986, cand s-a hotarat Ceausescu sa faca masina asta "integral romaneasca". De atunci a inceput sa se cam aleaga praful intr-adevar, insa cu toate astea, era mult calitativ peste Dacia. Iar pe drumurile de munte era beton, pt ca avea racire pe aer. Spre deosebire de alte masini laudate ale vremii care stateau oprite pe dreapta cu capotele ridicate pe Transfagarasan, Oltcitul meu nu s-a oprit niciodata cu probleme la motor pe vreun drum de munte... asa prost cum era sau cum era considerat...
Pe autostrada mergeam cu 160 fara probleme, asa ca nu inteleg...
Insa as putea sa te intreb ceva:
1. Cu cate Oltcit-uri ingrijite cum trebuie ai circulat vreodata?
2. Cate Oltcit-uri ai detinut in asa fel incat sa-ti faci o solida parere negativa despre ele?
3. La cati mecanici care cunosteau cu adevarat Oltcit-ul te-ai dus ca sa-l intretii cum trebuie?
P.S.: Daca nu avea o denumire recunoscuta international (Citroen) aceasta masina nu s-ar fi vandut asa de bine. Este doar o tehnica de marketing... Cati ar fi cumparat o masina neauzita cu denumirea Oltcit?...