Forum Miniauto

MINIAUTO - ZONA MAȘINI REALE (scara1:1) => AUTO scara 1:1 => Subiect creat de: DannySS din 04/16/13*, 18

Titlu: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 04/16/13*, 18
   M-am gandit sa incep un serial despre masinile concept americane aparute de-a lungul timpului, un traseu electrizant de-a lungul unei istorii auto exceptionale.Automobile care nu s-au transformat niciodata in masini de serie sau macar in serie limitata, aceste automobile concept au stabilit tendinte si limite...Incepem azi cu...

   1956- Buick Centurion
   Conceptul Buick Centurion a fost pentru prima oara aratat publicului la Motorama Show in 1956.Caroseria era din fibra de sticla, interiorul era inspirat din cockpitul avioanelor iar plafonul era un exemplu de "design in miscare".Liniile aerodinamice incepeau de la partea frontala si continuau curgator peste restul automobilului pana la partea din spate.Cele doua tonuri de culoare aplicate pe masina sunt accentuate de banda alba de pe cauciucuri si interiorul rosu.
    Motorul era un V8 de 325 cai putere dar nefunctional."Spatele" masinii era la fel de revolutionar in design, aripile "aeronautice" fiind apoi imprumutate pe modelele din 1959 Chevrolet si Buick.De altfel, au mai fost cateva inovatii de design ulterior preluate de masinile in serie, cum ar fi: liniile cromate preluate pe modelele Buick din 1957.
   Doua "chestii" erau foarte tari pentru acel an.Astfel, la deschiderea usilor, scaunele din fata se dadeau automat inapoi pentru a facilita urcarea/coborarea din automobil cat si lipsa oglinzii retrovizoare, acest fapt datorandu-se montarii unei camere video (!!!!!) in spate, conducatorul auto putand vedea ce se intampla in spate pe un ecran incastrat in bord.
   Singurul exemplar produs se afla azi la Sloan Museum  in Flint- Michigan.
   Ca tot suntem pe un forum de machete, acest automobil de vis a fost reprodus ca macheta doar la scarile 1:18 si 1:43 de Minichamps.
    P.S. Ca un fapt divers numele de Centurion a fost aplicat unui model Buick de la inceputul anilor '70( este vorba de ultima fotografie) care nu avea absolut nici o legatura cu modelul din 1956.
    In incheiere un mic video de 15 secunde chiar de la show-ul Motorama din 1956...
http://www.youtube.com/watch?v=OFIW3kVVO9w
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: johann.nunweiller din 04/16/13*, 18
Felicitari!
Un topic foarte interesant!
 )0(
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 04/16/13*, 18
Mersi, Johann, chiar ma fascineaza aceste automobile, cu predilectie concept-car-urile americane ale anilor 50...
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: johann.nunweiller din 04/16/13*, 19
Mersi, Johann, chiar ma fascineaza aceste automobile, cu predilectie concept-car-urile americane ale anilor 50...
Astept urmatoare prezentari!
Sper sa nu te limitezi doar la "frumosii" ani '50 ;)
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 04/16/13*, 19
  In nici un caz, urmatoarea va fi "cel mai uimitor supercar" cum era laudata de producatorii ei in anii '90.   
   Dar ma voi limita la americane... ;D
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: mavrodin118 din 04/16/13*, 21
hai să zicem și că motorama era evenimentul organizat de gm pentru a testa reacția publicului la diverse prototipuri și idei concept avansate de producătorul american;

danny, ca mai mereu, plin de inițiative lăudabile; felicitări!
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 04/16/13*, 21
hai să zicem și că motorama era evenimentul organizat de gm pentru a testa reacția publicului la diverse prototipuri și idei concept avansate de producătorul american;
Multumesc, Dan, pentru completari, sunt binevenite oricand...
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: Stefan din 04/17/13*, 01
din acea vreme

GM Futureliner - Motorama Dream Car

detalii :
https://www.google.ro/search?q=GM+Futurliner&rls=com.microsoft:en-us&rlz=1I7ADFA_en&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=x9ZtUZz_GcPcOZLigLAK&ved=0CDsQsAQ&biw=1024&bih=626

povestea (traducerea si adaptarea urmeaza)
http://en.wikipedia.org/wiki/GM_Futurliner

Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 04/18/13*, 20
1995- Ford GT 90
   A fost prezentat in ianuarie 1995 la Detroit Auto Show ca" the world's mightiest supercar", avand o viteza maxima de 378 km/h, 720 cai putere, un motor V12 cu 4 turbocompresoare, a carui evacuare foarte fierbinte a necesitat montarea de placi ceramice in caroserie similare celor folosite la navetele spatiale pentru a preveni topirea.
     In acei ani, Ford GT90 se dorea succesorul spiritual al legendarului GT40, de la care"imprumutase" anumite elemente de design si cam atat, toate unghiurile si geamurile reprezentand noua filozofie de design a companiei "Ford"- "New Edge".
     Ford GT90 a fost construit in doar 6 luni de o mica echipa, multe din componente fiind preluate de la alt supercar al vremii, Jaguar XJ2220.
Cu un cost de cercetare si dezvoltare a concept-car-ului invartindu-se undeva la 3 milioane dolari, Ford nu a intentionat niciodata sa introduca acest automobil in productie, considerandu-l un "test de tehnologie, inginerie si design"
     Despre acest unicat se mai stie ca undeva prin 2009, RM Auctions intentiona sa il scoata la o licitatie dar nu se stia suma.De atunci, am tot cautat dar nu se mai da nici o informatie.
      Ca si machete, Ford Gt90 a fost realizat doar de catre Maisto la scara 1:18.
http://www.youtube.com/watch?v=8rjZnUZ8ums -   un video cu un Ford GT90 si cu un Clarkson tinerel...;-))
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: timitza09 din 04/18/13*, 20
E uimitor GT-90 !
Mi-a placut mereu ;)
A mai fost produs si de HW la scara 1:64 , am avut si eu masinuta din primele editii .
Masina e superba , imi place la nebunie  )0( )0( )0(
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: saizecisiopt din 04/18/13*, 20
din acea vreme

GM Futureliner - Motorama Dream Car

detalii :
https://www.google.ro/search?q=GM+Futurliner&rls=com.microsoft:en-us&rlz=1I7ADFA_en&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=x9ZtUZz_GcPcOZLigLAK&ved=0CDsQsAQ&biw=1024&bih=626

povestea (traducerea si adaptarea urmeaza)
http://en.wikipedia.org/wiki/GM_Futurliner

 La 1/64 a ajuns la 40 de lire iar la 1/18 pe la 4000 de dolari.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 04/18/13*, 20
Multumesc pentru atentia acordata, baieti.Timi, iau informatiile dintr-o singura sursa, diecast.org, asa ca imi cer scuze pentru eventualele inadvertente in privinta machetelor produse dupa aceste concepte.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: johann.nunweiller din 04/18/13*, 20
Interesanta..
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 04/20/13*, 22
1971- Pontiac Pegasus- "Ferrari Bird"

William Mitchell, seful departamentului de design al General Motors era fan Ferrari.Pentru GM a facut mai multe concepte de masini care au avut legatura cu Ferrari.In cazul modelului Pegasus, s-a ajuns mult mai departe.Totul a inceput de la schitele facute initial pentru modelul Chevrolet Camaro, dar ulterior, Mitchell a redirectionat conceptul.Partea din fata si din spate au fost refacute.
     Motorul aplicat a fost un Ferrari Daytona V12 care ar fi fost donat proiectului de catre Enzo Ferrari insusi, cu care Mitchell si Chuck Jordan, si el membru al departamentului de design al General Motors, erau prieteni.Dupa multe ore de munca- inclusiv pentru deplasarea cu 23cm a peretelui ce delimiteaza compatimentul motor de habitaclu- a fost potrivit motorul si transmisia in 5 viteze Ferrari pe sasiul F-body.
    Au mai existat si alte similitudini cu Ferrari:doua seturi de tevi de esapament duble, jante cu spite Borrani, cadrane Veglia Borletti si interior din piele in stil Ferrari.
    Conform afirmatiilor facute de revista " Motor Trend Classic", modelul "accelereaza precum un Ferrari Daytona cu un pasager la bord, iar trasa scurta a cutiei de viteze provoaca derapaj la accelerare scurta, chiar si in viteza a III-a."
     Ca un fapt divers, creatorul acestui concept-car, William Mitchell, la pensdionare, a avut dreptul sa ia acest model, cu conditia sa fie returnat la decesul sau, lucru care s-a si intamplat, masina fiind expusa la muzeul GM din Detroit, valoarea ei depasind 1.000.000 dolari, desi daca s-ar fi fabricat, pretul initial ar fi fost de 100.000 dolari.
     Nici o macheta nu a reprezentat acest model, poate pe viitor...
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: johann.nunweiller din 04/20/13*, 22
Inca o frumusete americana!
 )0(
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 04/20/13*, 22
Inca o frumusete americana!
 )0(
Si unicata... ;)
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: timitza09 din 04/20/13*, 22
De vis  )0( )0( )0(
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 04/22/13*, 21
1938-Phantom Corsair

    Cu bani nu poti cumpara iubirea sau fericirea, dar poti sa cumperi libertatea de exprimare.Rust Heinz a vrut sa realizeze un proiect si sa isi construiasca propria masina.Fiind un membru al familiei Heinz( Heinz ketchup), avea suficienti bani ca sa-i angajeze pe cei de la Bohman&Schwartz, producatori de caroserii, pentru realizarea caroseriei tunate a modelului sau, Corsair.
     Modelul a pornit de la sasiul, cu tractiune fata, modificat, al vehiculului Cord 810 si a folosit motorul V8 Cord/Lycoming.Masina avea 6 locuri, 4 in fata, 2 in spate datorita formei alungite a spatelui.Bordul se intindea de la o portiera la cealalta iar pentru camuflarea zgomotului de motor, s-au folosit camere de expansiune in locul fularelor clasice.
    S-au facut si o serie de inovatii si in materie de siguranta, s-au pus geamuri fumurii si bare de protectie pe pistoane hidraulice iar compartimentul de lux din spate adapostea si un bar.
    La targul international de la New York, Corsair a fost desemnata "masina viitorului".Heinz intentiona sa produca acest model, serie limitata, dar a murit la scurt timp dupa finalizarea acestui prototip unic intr-un accident auto.
    Dupa ce a fost in proprietatea mai multor celebritati, modelul a ajuns in Colectia Harrah, de la Muzeul Auto National din Reno.
    Daca s-ar fi construit, pretul era de 24 000 dolari in 1938 echivalent cu 370 000 dolari in 2010.
    A aparut in filmul artistic "The young in heart" din 1938 ca"minunea zburatoare"  si in 2 jocuri video populare: Mafia:The city of lost heaven si L.A.Noire.
     A aparut  la 1:24, din rasina facuta de Automodello la un pret de 400 dolari editie limitata la 299 unitati, la 1:64 facuta de HotWheels si la  1:43 facuta de Brooklin.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: johann.nunweiller din 04/22/13*, 21
Interesant si armonios design!

Imi seamana mai mult a Batmobile.. Imi si imaginez cum ar alerga prin Gotham City :)
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 04/22/13*, 21
In 1938 nici nu sunt sigur ca aparuse Batman in benzi desenate... ;)
Intr-adevar, aceasta impreuna cu Duesenberg Simone Coupe (pe care o sa o prezint la un moment dat si aici), reprezinta viziunea futurista a designerilor americani in nebunii ani '30.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: johann.nunweiller din 04/22/13*, 21
In 1938 nici nu sunt sigur ca aparuse Batman in benzi desenate... ;)
Intr-adevar, aceasta impreuna cu Duesenberg Simone Coupe (pe care o sa o prezint la un moment dat si aici), reprezinta viziunea futurista a designerilor americani in nebunii ani '30.
Vad ca Batman a aparut in mai 1939, sigur a fost influentat de ceva.
Si Jules Verne s a inspirat din realittatea lumii sale cand a scris 20.000 de leghe sub mari
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: ianus1874 din 04/22/13*, 21
Un subiect excelent. Felicitari pentru (inca o) initiativa!  )0(
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 04/22/13*, 21
Un subiect excelent. Felicitari pentru (inca o) initiativa!  )0(
Multumesc, Adi.Am subiecte garla pentru acest serial, istoria auto americana este bogata in concept-car-uri senzationale.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: ianus1874 din 04/22/13*, 22
Intr-adevar au avut multe masini facute numai pentru a testa anumite conponente sau reactia publicului. E si un serial pe Discovery - Mystery Cars.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 04/22/13*, 22
Intr-adevar au avut multe masini facute numai pentru a testa anumite conponente sau reactia publicului. E si un serial pe Discovery - Mystery Cars.
Il urmaresc.Este DEMENTIAL.Ai vazut ce superbitati, ce istorie?Astea sunt cu adevarat "Legendele"...
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: ianus1874 din 04/22/13*, 22
Da, sunt masini extraordinare. Si multe s-au pastrat. Bine ca au aparut si machete cu ele sau urmeaza sa apara.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 04/24/13*, 19
1970- AMC AMX/3

   Considerat cel mai bun design al celor de la AMC, prototipul show car a debutat la Chicago Auto Show in 1970.
   Dick Teague s-a prins.Dupa incercari la Packard, Chrysler si altii, s-a dus sa lucreze pentru American Motors Corporation(AMC), stabilindu-si stilul si preferintele de design.Ca oricine altcineva de la AMC, avea de facut prea multe cu prea putine resurse.In ultima parte a anilor '60, a simtit ca American Motors ar trebui sa concureze cu Corvette.De asemenea, si-a dat seama ca urmatoarea generatie de masini exotice ar trebui sa fie cu motorul pe mijloc, ca uimitoarea Lamborghini Miura.
     El si o echipa de specialisti au proiectat AMX/3, iar Giotto Bizzarrini a construit 3 prototipuri.Aspectul era extraordinar, iar masina a debutat doar la o zi dupa DeTomaso Pantera.
     Dar o mare greva, problemele financiare nesfarsite ale AMC si pretul cu 20% mai ieftin al Panterei au scris epitaful lui AMX/3, inainte ca versiunea de serie sa primeasca unda verde.Scaunul este jos in acest hibrid americano-italian, iar interiorul combina componente lucrate manual cu altele, produse in serie.Motorul V8 de 6,3 litri zumzaie prin sistemul scurt de esapament.da senzatia de masina de curse chiar si astazi.
      5 unitati a u fost construite complet inainte ca programul de 2 milioane dolari sa fie anulat, partile ramase au fost folosite mai tarziu pentrua construi cea de-a sasea masina.
      Ca date tehnice, avea o putere de 340 cai putere, acceleratie de la 0-100km/h in 6 secunde si o viteza maxima de 256km/h.Daca s-ar fi construit, pretul ar fi fost de 12 000 dolari, valoarea actuala sarind de 1.000.000 dolari.
       Desi sunt cateva AMC prezente la diferite scari, acest concept car, AMX/3, nu a fost reprodus ca macheta.
     
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: Dilo din 04/24/13*, 21
Alta varianta.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 04/24/13*, 21
Eram sigur ca o gasesti.Cea galbena este unul din cele 3 prototipuri construite de Bizzarrini.Cel rosu este unul din cele 5 (6???) unitati construite de AMC.Sau, ma rog, invers...
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: Dilo din 04/24/13*, 22
Nici AMX/2 nu arata rau.   ;)
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 04/24/13*, 22
"Fundul" e asemanator rau cu cel rosu prezentat de tine...parca e mai frumoasa asta...Vad ca a fost prezentata in 1966 la New York Auto Show dar nu am apucat sa mai vad si alte amanunte...
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 04/28/13*, 20
1958- General Motors Firebird III

    In 1957, Uniunea Sovietica a lansat satelitul Sputnik, iar America a avut parte de modelul Firebird III care a fost construit in 1958 si expus la Motorama in 1959.Era al treilea model dintr-o serie de automobile experimentale, inceputa in anul 1953, cu motorizare cu turbina pe gaz.Aceste modele au devenit din ce in ce mai sofisticate.
    Avea caroserie din titan si dispunea de 7 mici "aripioare si codite" testate in tunelul aerodinamic.
    Datorita motorului cu reactie, Harley Earl, designer-sef la General Motors, a propus un aspect similar avioanelor cu reactie.La Firebird III, acesta presupunea un bot ascutit, plafon dublu din plexiglas si multe aripioare.Motorul GT-305 Whirlfire, pozitionat in fata si cu capacitate de 225 cai putere, punea in miscare rotile din spate printr-o transmisie modificata, de tip Hydra-mat in 4 viteze.Firebird III dispunea si de un motor auxiliar in 2 cilindri, pe benzina, de 10 cai putere, care asigura functionarea accesoriilor, printre care se numara si o mansa inovatoare unicontrol, destinata comenzilor de mers inainte, oprire si viraje stanga si dreapta.Sistemul chiar functiona si era operabil de pe ambele locuri ale masinii.
     De asemenea, automobilul dispunea de optiunea "autoguide", directia de mers putand fi prestabilita in mod automat si controlata electronic printr-o antena radio.Functia "cruise control" mentinea viteza constanta.Avea ABS( !!!!) si aer conditionat.
     Un filmulet scurt cu acest concept car : http://www.youtube.com/watch?v=kpt7H6st2PM
     Mai tarziu, in 1967, General Motors a "cedat" numele acestui concept primei serii de ponycars Pontiac.
      S-a construit UN singur exemplar aflat in posesia General Motors.
     Ca machete, acest concept a aparut la 1:64 de Norev, la 1:43 de Bizarre (rasina).Altele nu am mai gasit...
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: mavrodin118 din 04/28/13*, 20
firebird I a fost lansat recent de true scale la 1:18  :P

http://www.modelcarworld.de/relaunch/shopartic.php?f=NR&c=177688&userid=4313612&language=de
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 04/28/13*, 20
Am dat informatii doar despre Firebird III si implicit modelele scoase ca machete doar pentru acest model.Va urma si Firebird I prezentat aici...
Mersi, Dane...
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: johann.nunweiller din 04/28/13*, 20
Felicitari si multumiri pentru prezentare!
 )0(
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: ianus1874 din 04/28/13*, 21
Foarte interesant!
Macheta la 1:43 chiar arata super.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 04/28/13*, 21
Multumesc pentru vizita, baieti...  ;)
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: ianus1874 din 04/28/13*, 21
Multumesc pentru vizita, baieti...  ;)
Stii ca n-ai cum sa scapi.  ;)
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 04/29/13*, 20
1951- Buick (General Motors) LeSabre Concept

   Unele masini nu au varsta.Stralucesc sub orice reflector, arata bine in orice context sau epoca, una dintre ele finnd cea pe care o prezint acum.A fost proiectata in 1950, construita in anul urmator si, spre deosebire de alte masini concept care dupa o iesire la rampa dispar intr-un depozit intunecos, LeSabre a fost actualizata constant si chiar folosita ca mijloc de transport zilnic pentru bombasticul Harley Earl de la General Motors.
   "Esapamentul de turbina" rosu aprins de pe mijloc, muchiile din spate in forma de aripi si priza de aer din fata care aminteste de un avion cu reactie, toate prezinta temele de design aerospatiale dominante in anii '50.In plus, mai mult decat atat, LeSabre era joasa, rapida si bine proportionata, trasaturi de design care au fost mereu la moda.
   Motorul V8 turbo oferea performante de top, 300 cai putere, 0-100km/h in 12 secunde si o viteza maxima de 192km/h.
   Designerul sef de la GM a condus-o mai mult de 64 000km inainte ca masina sa fie retrasa oficial la General Motors Heritage Collection dar mai este scoasa la expozitii auto.
   Daca s-ar fi fabricat in serie, ar fi avut un pret de 50 000dolari, acum valoarea ei finnd de aproximativ 5 milioane dolari.
   De la concept la Buick LeSabre intrat in productie in 1959 era o diferenta enorma.
   Ca machete, s-au produs la 1:24 (!!!!!) ;-) de Franklin Mint, la 1:18 de Minichamps, la 1:64 de HotWheels si un kit la 1:72 de Glenco
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: Dilo din 04/29/13*, 21
1968 - Dodge Charger III Concept (Chrysler Corporation)


La finele anilor '60 reteta unei masini de succes era simpla: un motor puternic montat intr-o caroserie de clasa mijlocie.
Cu toate ca a avut motoarele HEMI, Chrysler nu a reusit niciodata sa egaleze roadsterele de doua locuri Chevrolet Corvette sau Ford Thunderbird produse de concurenta. Asta pana la aparitia modelului Dodge Viper.

Totusi Chrysler a reusit sa se apropie cu Dodge Charger III, un "dream car" prezentat la Chicago Auto Show in 1968.
Prototipul avea o aerodinamica avansata: faruri ascunse, partea frontala alungita, cu celebrul "bot de rechin GM", spate scurt  aerodinamic si stopurile ascunse. Usile lipseau: la o simpla apasare de buton cabina se ridica in intregime, bordul si volanul se rabatau intr-o parte iar scaunele se ridicau cu 8 cm. O solutie futuristica pe cat de spectaculoasa pe atat de proasta si nepractica, accesul in interior fiind foarte complicat.
Deoarece oglinzile si geamul spate lipseau, masina era dotata cu  o oglinda retrovizoare tip periscop montata in partea de sus a cabinei. Un alt detaliu neobisnuit erau flapsurile spate care se deschideau pentru stabilizarea masinii in timpul franarii.
Motorul nu a fost mentionat, dar  Chrysler a lasat sa se inteleaga ca un HEMI V-8 de 426 cubic inch s-ar potrivi foarte bine in compartimentul motor.
Cu unele modificări practice conceptul Dodge Charger III ar fi putut intra productie si ar fi inceput mai devreme competitia cu celelalte roadstere de 2 locuri.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 04/29/13*, 21
Mersi, Dilo, ma bucur ca mai apar episoade si din partea colegilor.
Ai observat ca botul este aproape identic cu Corvette '68?
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: Dilo din 04/29/13*, 22
Da, este clara sursa de inspiratie: GM’s shark-like nose.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 04/29/13*, 22
Ai idee daca s-a facut vreo macheta dupa ea?Eu am penetrat Google-ul dar nimic.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: saizecisiopt din 04/29/13*, 22
Pentru o secunda m-am speriat .Frumusetea numita Buick  a fost facuta de Minichamps ???? Nu, dar va fi!  Cat de spre Dodge Charger , a fost facuta una de catre Matchbox la inceputul anilor '70. 

  PS. Intentia de a promova si alte modele -la scara reala- in afara  prostiilor ieftine si odioase  din perioada comunista mi se pare laudabila. Sper sa nu se supere fanii modelului Dacia,o masina deosebita , cu un design avantgardist , peren si pe o voi regreta tot timpul !!
  Chiar ieri am vazut una grena ,B-74-UAP  ,impecabila , care se misca ca o vijelie cu cei 40 de cai inca vii .Cetateanul  care salasuia inlauntru -precum si consoarta sa-se uitau mandri si cam de sus la un posesor de E Klasse. Banuiesc ca isi spuneau in gand ca ceea ce fac ei cu Dacia si pe unde  merg este practic imposibil pentru masina aia mizera de 75.000 de euro.Si asa si era,sper pentru binele baiatului cu Mercedes. Prostul ala  ingheta de frig la 18 grade dar ei se bucurau din plin de 33 de grade plus vantul produs de miscarea masinii la 43 km/ora.Mai rau e ca nimeni nu ii intreba de vorba, nu ii felicita pentru aducerea la viata a cadavrului ruginit ,ba chiar cred ca am auzit niste vorbe de duh care incepeau cu ,,bagati-ai'' sau ,,bagami-as'' de la alti paricipanti la trafic care nu intelegeau pasiunea si dragostea pentru acel produs romanesc.Ce-i drept, nu ai ce cere de la niste melteni cu BMW tunat care prinde suta in 7 secunde.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: Dilo din 04/29/13*, 22
Ai idee daca s-a facut vreo macheta dupa ea?Eu am penetrat Google-ul dar nimic.

Am gasit niste poze pe Flickr unde apar si cateva machete, cam mici.  ;)

http://www.flickr.com/photos/dodgedeora/sets/72157604516387957/
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 04/29/13*, 22
Pentru o secunda m-am speriat .Frumusetea numita Buick  a fost facuta de Minichamps ???? Nu, dar va fi!  Cat de spre Dodge Charger , a fost facuta una de catre Matchbox la inceputul anilor '70. 

  PS. Intentia de a promova si alte modele -la scara reala- in afara  prostiilor ieftine si odioase  din perioada comunista mi se pare laudabila. Sper sa nu se supere fanii modelului Dacia,o masina deosebita , cu un design avantgardist , peren si pe o voi regreta tot timpul !!
  Chiar ieri am vazut una grena ,B-74-UAP  ,impecabila , care se misca ca o vijelie cu cei 40 de cai inca vii .Cetateanul  care salasuia inlauntru -precum si consoarta sa-se uitau mandri si cam de sus la un posesor de E Klasse. Banuiesc ca isi spuneau in gand ca ceea ce fac ei cu Dacia si pe unde  merg este practic imposibil pentru masina aia mizera de 75.000 de euro.Si asa si era,sper pentru binele baiatului cu Mercedes. Prostul ala  ingheta de frig la 18 grade dar ei se bucurau din plin de 33 de grade plus vantul produs de miscarea masinii la 43 km/ora.Mai rau e ca nimeni nu ii intreba de vorba, nu ii felicita pentru aducerea la viata a cadavrului ruginit ,ba chiar cred ca am auzit niste vorbe de duh care incepeau cu ,,bagati-ai'' sau ,,bagami-as'' de la alti paricipanti la trafic care nu intelegeau pasiunea si dragostea pentru acel produs romanesc.Ce-i drept, nu ai ce cere de la niste melteni cu BMW tunat care prinde suta in 7 secunde.
   No comment!  ;)
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: mavrodin118 din 04/30/13*, 07
Frumusetea numita Buick  a fost facuta de Minichamps ???? Nu, dar va fi! 

http://www.legacydiecast.com/xq/asp/id.MP107-147030/qx/review.htm
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: ianus1874 din 04/30/13*, 08
1951- Buick (General Motors) LeSabre Concept

   
   Ca machete, s-au produs la 1:24 (!!!!!) ;-) de Franklin Mint, la 1:18 de Minichamps, la 1:64 de HotWheels si un kit la 1:72 de Glenco
Si urmeaza sa apara la 1:43  de la Premium X.  ;D
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: ianus1874 din 04/30/13*, 08
Ai idee daca s-a facut vreo macheta dupa ea?Eu am penetrat Google-ul dar nimic.
Uite aici macheta:

http://www.zig-d.co.uk/diecast/matchbox/1-75.php?list1=3&list2=4&subcat=cc&cp=1&details=e57_2
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 04/30/13*, 13
(http://i1091.photobucket.com/albums/i393/mavrodin118/diverse%202/mp107-147030_zpsd734e232.jpg) (http://s1091.photobucket.com/user/mavrodin118/media/diverse%202/mp107-147030_zpsd734e232.jpg.html)

http://www.legacydiecast.com/xq/asp/id.MP107-147030/qx/review.htm
Domnu' Dan, era vorba de asta  ;)
http://www.diecast.org/diecast98/html/asp/list_reviews/xq/ASP/id.MP107-141230/qx/reviewpix.htm
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: mavrodin118 din 04/30/13*, 14
Domnu' Dan, era vorba de asta  ;)
http://www.diecast.org/diecast98/html/asp/list_reviews/xq/ASP/id.MP107-141230/qx/reviewpix.htm

corect!
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: saizecisiopt din 04/30/13*, 20
Domnu' Dan, era vorba de asta  ;)
http://www.diecast.org/diecast98/html/asp/list_reviews/xq/ASP/id.MP107-141230/qx/reviewpix.htm

Asta e ciudata-ca sa folosesc o formula prudenta -ma refer la cabrioleta cu mult bot si putin spate expusa mai sus. Sa avem pardon-de unde am pornit si unde am ajuns. Aveau si americanii tampitii lor !!
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 05/01/13*, 20
2003- Cadillac Sixteen

   Intr-o vreme, sa denumesti ceva "Cadillac-ul" categoriei sale insemna sa spui ca era cel mai bun.Pustii de azi nu mai cred asta.Insa este genul acela de glorie pe care concept-car-ul din 2003 s-a straduit sa o recapete.
   Cadillac era una dintre putinele marci din anii '30 care a fabricat un automobil cu 16 cilindri, o caracteristica ce i-a cimentat reputatia in toata lumea.Conceptul din 2003 isi ia numele de la splendidul motor V16, cu o capacitate de 13,6 litri si este evaluat la 1000CP cu un cuplu de 1356Nm.Motorul isi poate regla capacitatea, oprind jumatate din cilindri cand incarcatura este usoara.
    Designul este evocator, cu unele elemente din modelul Eldorado din 1967,  cu o capota lunga, proportii magnifice si un stil proaspat, care este deja un reper Cadillac.Interiorul berlinei cu 4 usi fara stalpi de sustinere este sic, cu piele Tuscany, lemn de nuc fara noduri si un scaun din dreapta spate care se rabateaza, devenind un fel de sezlong.Emblema de pe volan este din cristal solid iar pe bord se afla un ceas Bvlgari.
    Cadillac Sixteen a debutat la North American International Automobile Show din 2003, fiind prezentat la Detroit Opera House.
     Sixteen are toate drepturile sa nu fie doar un vestitor ale celor ce vor veni, ci chiar vestile bune in sine.Odata, Cadillac era numit "standardul lumii", dar nu prea ai mai auzit asta in ultima vreme.Construieste-o, Cadillac, si fii din nou acel standard.
     Este un singur exemplar in posesia General Motors si daca s-ar vinde, ar costa 1 180 000 dolari.
     Ca si macheta, la o prima privire, a aparut la 1:18 la Ricko, 1:24 la West Coast (e BELEA dar si pretul la fel),  1:32 la Signature si 1:43 la Norev.
    Un mic filmulet aici: http://www.youtube.com/watch?v=EIGg_WzEt0k
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: saizecisiopt din 05/02/13*, 17
Iaca-ta cum trebuie sa arate una bucata masina !Au si americanii desteptii lor!
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: johann.nunweiller din 05/02/13*, 17
Arata bine concept car ul asta.
Este preferata lui Stefan ;)
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 05/07/13*, 18
1963- Chrysler Turbine

   Dupa al doilea razboi mondial, producatorii de automobile abia asteptau sa foloseasca tehnologiile dezvoltate pentru industria militara sau aerospatiala.Chrysler Corporation a inceput sa lucreze la dezvoltarea automobilelor cu turbina la mijlocul anilor '40, dar totul a luat avant cu adevarat in 1964, cand o flota de 50 coupe-uri Chrysler Turbine a inceput un program de testare- masinile au fost imprumutate unui numar de 200 familii americane.
     Modelul Turbine, de culoarea cuprului, cu o caroserie Ghia, semana cu un Thunderbird din 1961- 1963, el insusi un model inspirat din epoca avioanelor cu reactie.Turbine avea multe dezavantaje dar si beneficii cum ar fi mai putine elemente mobile decat la un motor cu ardere interna si capacitatea de a functiona cu mai multe tipuri de combustibil( care, dintr-o data, suna foarte bine dupa 50 ani).
    Porneai turbina, apoi o lasai sa mearga pana ajungea la viteza si temperatura potrivita..Cine statea in spatele masinii trebuia sa aiba grija sa nu fie ranit de jetul fierbinte evacuat.Acceleratia nu se potriveste prea mult cu sunetul suierator de avion cu reactie, dar masina se putea conduce normal si totul decurgea foarte lin..Acest experiment nu a functionat atunci dar poate ca va veni si ziua aceea...
   Cele 50 exemplare nu au fost vandute publicului ci doar imprumutate, in acest moment mai exista doar cateva functionale, printre norocosi aflandu-se Jay Leno si bineinteles, Chrysler.In acest moment costa aproximativ 1 000 000 dolari.
    Ca si macheta, au fost reproduse la 1:18 de Yat Ming, 1:43 de NewRay, 1:64 de HotWheels
   Si un mic filmulet interesant : http://www.youtube.com/watch?v=4cKO8EVETlY
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: johann.nunweiller din 05/07/13*, 18
Multumim pentru pagina de istorie!
 )0(

Motorul cu turbina de gaze a avut un succes pe tancuri, fiind instalat cu succes pe M1 Abrams.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 05/07/13*, 19
Placerea este a mea ca sunt vizitatori...
Este inca o incercare a celor de la GM pe taramul motoarelor cu turbina...
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 05/09/13*, 23
1997- General Motors EV1
   Modelul EV1 de la General Motors reprezinta primul automobil integral electric produs de un fabricant major.Cu o motorizare bazata doar pe baterii si motor electric, EV1 a fost conceputa in 2 locuri, pentru distante scurte, cu greutate relativ redusa si o aerodinamica ultraliniara, cel mai mic coeficient aerodinamic ever, 0,19.Avea un schelet din aluminiu si caroserie din plastic, insa era echipata cu baterii care cantareau 500 kg.
    GM s-a orientat spre partea practica a modelului.Inchiderea este centralizata si aerul conditionat pe pompa de caldura.Bateriile pe baza de acid se incarcau in 5-6 ore si functionau aproximativ 90-155 km.Bateriile hibride nichel-metal se incarcau mai greu dar functionau mai mult.Din 1997, EV1 era disponibila la dealerii Saturn, pentru inchiriere, neputand fi comercializate, la pretul de 229-574 dolari pe luna, cu subventii oferite de guvern si General Motors.
     In 2003, dupa o investitie de un miliard de dolari (!!!!), GM a decis sa nu mai refaca contractele de inchiriere, in ciuda protestelor utilizatorilor.Modelul EV1 era sortit esecului.Nu sosise momentul unei masini integral electrice.
     Si un mic filmulet: http://www.youtube.com/watch?v=fLknNrrL6QU
     Nu s-a produs ca macheta...
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 05/12/13*, 20
1953-Hudson Italia
   Pare o idee buna sa incalci regulile cand priectul iese bine, altfel, spui ca parea o idee buna la un moment dat.Asa s-a intamplat cu Hudson Italia.In perioada postbelica, cand Hudson pierdea teren, compania a decis sa produca un model mic, sperand sa aiba succesul celor de la Nash cu modelul Rambler.
   Dar combinatia de alama a caroseriei a fost nereusita, iar Hudson Jet era tern si s-a vandut foarte prost.In 1953, Frank Spring, stilistul sef la Hudson, a colaborat cu un producator de caroserii italian pentru a crea o serie limitata de automobile.Impreuna cu Carozzeria Touring au adaptat designul Spring la sasiul Hudson Jet.
    Modelul "Italia" avea garda la sol cu 25cm mai mica decat modelul Jet si a suferit modificari radicale de stil: cavitati utile pe partea frontala, aripi menite sa raceasca sistemul de franare si tuburi tip racheta in care erau incorporate stopurile de frana.Modelul Italia nu era mai puternic decat modelul standard Jet, iar in conditiile in care viitorul companiei Hudson era si mai cenusiu, modelul scump Italia s-a fabricat doar in 26 exemplare, doar 21 fiind cunoscute azi la un pret initial de 4350 dolari, actualmente avand un pret de 35 000 dolari.
     Italia a fost un esec dar, cu siguranta, a parut o idee buna.
    Ca si macheta a fost produsa de Brooklyn la 1:43.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: saizecisiopt din 05/14/13*, 15
,, Nu s-a produs ca macheta..''   
   Este vorba de masina sau de o bormasina electrica ,expusa mai sus .

  Singurul lucru bun in legatura cu aceasta masina este citatul  de mai sus. Argument : sunt sute de alte masini superbe facute in ultimii 70 de ani care ar merita reproduse . Cred ca nici  colectionarii americani nu isi doresc cosmarul asta  !

   
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 05/14/13*, 15
Ai dreptate, este hidoasa...dar fiind prima masina electrica ever produsa de un fabricant major, am zis ca trebuie mentionata, mai ales ca nu a fost vanduta publicului, ci inchiriata...
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: Stefan din 05/14/13*, 17
(http://i1091.photobucket.com/albums/i393/mavrodin118/diverse%202/mp107-147030_zpsd734e232.jpg) (http://s1091.photobucket.com/user/mavrodin118/media/diverse%202/mp107-147030_zpsd734e232.jpg.html)
.............

Interesant concept totusi...... imi aminteste de celebra pisica Manx, cu acea coada taiata  <-o

Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: Stefan din 05/20/13*, 15
Extra Terrestrial Vehicle

Locatie : Florida, USA
Producator : The Car Factory, Florida
Proprietar : Michael Vetter aka Kit Car Mike
Putere : 270 CP
Pret : £ 75,000


http://miniauto.ro/forum/index.php?topic=32665.msg251431#msg251431

sau

http://autochunk.com/5018/2012/11/09/extra-terrestrial-vehicle-makes-any-sci-fi-car-look-dumb/#!
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 05/21/13*, 19
1938- Buick Y-Job
     Primul concept car ever.Nimeni nu facea automobile concept in anii '30.Companiile de automobile decideau sa fabrice si fabricau, iar opinia publica nu avea sa-si exprime parerea decat in numarul de exemplare cumparate.Dar, in mijlocul Marii Crize, vanzarile scazusera enorm de mult.Asa ca, Harley Earl( pe care-l vedeti intr-una din poze), vicepresedinte la General Motors si director de design, a decis sa faca o masina unicat, speciala pentru a testa opinia publica privind noile teme de design si pentru a adauga un plus imaginii General Motors.Si inca cum i-a mai iesit!!!Numele de Y-Job vine de la faptul ca avioanele de lupta prototip aveau prefixul "Y".
    In loc de aspectul, mai degraba vertical, al majoritatii automobilelor anilor '30, Y-Job (desenata, de fapt, de designerul GM, George Snyder), era lunga si joasa.Pragurile lungi disparusera iar farurile erau retractabile.Si a fost si prima oara cand s-a utilizat si masca de bare verticale, folosita si azi de Buick.Mai important, aceasta era o masina reala si Earl a utilizat-o ca mijloc de transport personal in anii celui de-al doilea razboi mondial pana in 1951 cand a inlocuit-o ca masina personala cu alt concept-car prezentat deja, Buick LeSabre.Intr-adevar un concept uimitor aflat in posesia General Motors.
   Ca si macheta, a fost reprodus de Anson si ERTL la scara 1:18.
   Si un mic filmulet: http://www.youtube.com/watch?v=cFPPDdiKhXU
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: johann.nunweiller din 05/21/13*, 19
Superbe liniile laterale!  )0(
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 05/23/13*, 20
2005- Jeep Hurricane
    Unele modele concept sunt realizate cu scopul de a testa opinia publica asupra unui produs viitor.Altele sunt avanpremiere deghizate ale modelului din anul urmator iar cateva sunt aberatii tehnice nascocite de echipa de design pentru propria distractie sau pentru cateva titluri de presa.Jeep Hurricane intra in ultima categorie.
     Are 2 (doua!!) motoare Chrysler Hemi V8, unul in fata, celalalt in spate.Fiecare motor dezvolta 335 cai putere, la un cuplu de 500Nm, deci un total de 670 (!!!!) cai putere la un cuplu de 1000 Nm.Poate functiona in 4, 8, 12 cili.ndri datorita unui sistem de dezactivare.
    Hurricane ajunge de la 0 la 100km/h in mai putin de 5 secunde.Suspensiile sunt total independente, controlate prin socuri resort de la rezervoarele de combustibil.Probabilitatea inceperii productiei de serie?Undeva sub O, asta si din cauza pretului...Daca valorea conceptului este undeva la 1 000 000 dolari, daca s-ar produce in serie, ar ajunge la 500 000.
    Un mic filmulet interesant cu acest concept-car: http://here4you567.com/DiecastCars/jeep-hurricane-dream-cars/
     Ca si macheta, este produsa la 1:43 de Matchbox.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: johann.nunweiller din 05/23/13*, 21
Interesanta treaba cu rotile..
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 05/27/13*, 18
1990- Consulier GTP
   Ca orice pasionat auto, Warren Mosler, pilot amator, a avut o idee mareata: sa construiasca un model sport.Altii nu au reusit dar Mosler si-a dus planul la bun sfarsit.A angajat personal cu experienta in masini de curse pentru a dezvolta un sasiu monococa cu 2 locuri si motor pe spate.S-a folosit fibra de sticla consolidata cu fibra de carbon si sintetica iar modelul cantarea doar 982 kg si era foarte rapid, acceleratia 0-100km/h fiind de 5,2 secunde, conturul alunecos reusind sa pacaleasca curentul de aer.
    A aplicat cel mai performant motor posibil, un motor Dodge turbo in 4 cilindri, transmisie manuala, in 5 trepte, si o cutie de viteze fabuloasa.Rezultatul?Manevrabilitate foarte buna si 400 metri parcursi in 13,9 secunde.Apoi...nimic.S-au vandut 10 exemplare pana cand un articol nefavorabil publicat intr-o revista, a blocat vanzarile.Dar Mosler era de neoprit, a decis sa refaca modelul GTP si s-a inscris in seria de curse Supercar Challenge din cadrul SCCA.Insa modelul a fost respins pe motiv ca era prea bun.
    Vanzarile? Aproximativ 100 de bucati in 3 ani.Vanzarile nu au crescut nici dupa ce modelul a primit un motor V8 si a fost redenumit Mosler Intruder si, uluitor, Raptor.
    Adevarul este ca "e urata cu spume..."
     Ca si macheta, nu a fost reprodusa...(sau nu am gasit eu...)
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: Stefan din 05/27/13*, 18
Consulier...  <-o

Asa ceva am reusit sa fac si eu la cercul de indemanare in clasa a 6-a, din lemn si plastic ;)

Ma refer la forma caroseriei, nu la altceva.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: johann.nunweiller din 05/27/13*, 18
Ce seamana cu ea Maserati MC12 ..
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: Stefan din 05/27/13*, 18
Ce seamana cu ea Maserati MC12 ..

crezi ?
poate ca idee generala, ca executie este departe.

aduce mai mult cu Chevy-urile astea modificate din America de Sud :
http://miniauto.ro/forum/index.php?topic=11523.msg170213#msg170213


Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: johann.nunweiller din 05/27/13*, 18
crezi ?
poate ca idee generala, ca executie este departe.

aduce mai mult cu Chevy-urile astea modificate din America de Sud :

Scuze..am avut doar impresia..
 <-o
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 05/29/13*, 19
1989- Vector W8
   Jerry Weigert a fost in acelasi timp si ticalosul si victima, in incercarea sa de a construi o super-masina adevarata, pentru autostrada.Depinde cum privesti problema, dar adevarul este undeva la mijloc.Jerry Weigert a fabricat aproape 12 automobile Vector W8 Twin Turbo, cu 2 locuri si tractiune integrala, cu motor turbo bicorp Chevy V8 din aluminiu, amplasat transversal pe osia spate.Componentele erau specifice, iar exteriorul razboinic era completat cu un bord ca al avioanelor de lupta.
    I-au trebuit 20 de ani pentru a incepe productia la Vector W8, iar 4 900 000 dolari s-au evaporat rapid.Testele facute de Road&Track si Car and Driver au dezvaluit rezultate uimitoare, la o putere de 625 cai putere, avea o viteza maxima de 325 km/h si o acceleratie 0-100 in 3,8 secunde.De asemenea avea cea mai mare forta G testata la un model stradal.Insa, cea de-a doua publicatie a semnalat si adevarate calamitati la acest automobil, un exemplu ar fi modelul cumparat de Andre Agassi care a luat foc.
    Grupul de investitori, condusi de fiul dictatorului indonezian Suharto, si-a retras investitiile si a decis sa construiasca un alt model, fara implicarea lui Weigert, model numit M12, cu un motor Lamborghini.
    Daca pretul initial pentru acest model era de 421 270 dolari, acum se vand in jurul sumei de 200 000 dolari.
    Ca si macheta, a fost produsa la 1:18 de Ricko, la 1:43 de Spark, la 1:64 de Hot Wheels
   
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: johann.nunweiller din 05/29/13*, 20
Interesanta..
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: timitza09 din 05/29/13*, 21
Geniala asta, Danny !
Este exact tipul de masina care imi place la nebunie , fireste , dupa masinile nemtesti din anii 80'  !
Superba treaba faci cu acest topic, imi place mult !

Stima , Timi.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: Stefan din 05/29/13*, 21
Wector.
macheta (am si eu unul)
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 05/29/13*, 21
 )0( )0( )0(
Este mortal.Pacat ca "mentele" alea de la 1:24 nu au servit asa ceva... :P
Interesanta..
Geniala asta, Danny !
Este exact tipul de masina care imi place la nebunie , fireste , dupa masinile nemtesti din anii 80'  !
Superba treaba faci cu acest topic, imi place mult !
Stima , Timi.
Timi, Johann...va multumesc.Dau tot ce este mai bun pentru acest forum...
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: Stefan din 05/29/13*, 22
............
.Dau tot ce este mai bun pentru acest forum...

Nu exagera, nu da totul dintr-o data, ia-o mai incet  ;D

macheta este la mine, dar pozele sunt de la fostul proprietar (parca)
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 05/29/13*, 22
Nu exagera, nu da totul dintr-o data, ia-o mai incet  ;D

macheta este la mine, dar pozele sunt de la fostul proprietar (parca)
;), nu mai conteaza, nea Stefane, de unde sunt pozele...
ZEN, remember?  ;)
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 06/01/13*, 21
1948- Tucker Torpedo
  In primul rand, aceasta denumire nu a fost niciodata folosita oficial, denumirea fiind, de fapt" Tucker 48".Produsa in Chicago, doar in 1948, intr-o singura versiune de caroserie- "sedan" si intr-un numar de 58 de exemplare pana la data de 3 martie 1949, cand compania a "cazut" datorita publicitatii negative, agentiei federaleSEC si a unei incercari de frauda, insa speculatiile ca "The Big Three"- a.k.a. Ford, General Motors si Chrysler, cat si senatorul Homer Ferguson ar fi avut un rol major in dezastrul companiei Tucker.
     In 1988 a aparut filmul "Tucker: The Man and His Dream" care intruchipeaza povestea acestui model.Pretul unui model in 1948 ajungea la 4000$ iar in 2003 era estimat la 1 200 000$.
    "Tucker Torpedo" era un automobil inovativ pentru vremurile sale, cel mai recogniscibil element fiind cel de-al treilea far directional(numit si "Cyclop Eye"), care se activa atunci cand virajul depasea 10 grade.In acel moment, 17 state din SUA aveau legi impotriva a mai mult de 2 faruri dar Tucker a acoperit cel de-al treilea far in aceste state.Automobilul avea tractiune spate si motorul amplasat tot in spate( un H6 OHV de 5,4 litri ce scotea 166 cai putere), de asemenea avea roll bar integrat in plafon.
  52 autotomobile mai exista din 52 construite( inclusiv prototipul), expuse in muzee sau colectii private...
   Ca un fapt divers, motorul era unul de elicopter convertit.
   Ca si macheta, a fost produsa la 1:18 de Kyosho si Yat Ming, la 1:24 de Franklin Mint si Danbury Mint si la 1:43 de Yat Ming si Matchbox si la 1:64 de Johnny Lightning si Hot Wheels
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: johann.nunweiller din 06/01/13*, 22
A fost si un film interesant:
http://www.youtube.com/watch?v=bIHeoOh2F7o

Si Tucker militar:
http://www.youtube.com/watch?v=mTga-68fplQ

Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: kta_87 din 06/01/13*, 22
Foarte frumoasa masina!!! Imi place si prezentarea!  )0( )0( )0(.
Dar macheta pe cand?
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 06/01/13*, 22
Foarte frumoasa masina!!! Imi place si prezentarea!  )0( )0( )0(.
Dar macheta pe cand?
Ce mi-ai servit-o pe asta... ;)
Uite-o...http://miniauto.ro/forum/index.php?topic=26067.msg238274#msg238274
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 06/06/13*, 19
1997- Panoz AIV Roadster
    Visul fiecarui scolar, excluzand pe cel cu scolaritele, era sa puna un motor V8 pe un skate-board si sa inceapa cursa infernala.Cei mai multi nu reusesc sa isi implineasca visul.Insa Dan Panoz a reusit.In 1992 el a construit un roadster bulbous cu aripi de motociclete, pe un sasiu semnat de Frank Costin, designer de masini de curse, care a colaborat cu Maserati si Lotus.
      Modelul Roadster original era construit pe un sasiu de otel, cu caroserie din panouri de aluminiu, si era pus in miscare de un motor Mustang V8.In 1997, Panoz a imbunatatit modelul.Cadrul era din aluminiu, subelementele din otel, iar suspensiile, complet restilizate erau independente.Modelul avea un motor modular din aluminiu DOHC V8 cu 32 valve, de la Ford, ce scotea 305 cai putere, o acceleratie 0-100 in 4,6 secunde si o viteza maxima de 230 km/h.
      Panoz a decis sa numeasca modelul Panoz AIV Roadster, un nume sugestiv pentru un vehicul facut preponderent din aluminiu.Are o gura de aerisire proeminenta pe capota.Si perfo,ante deosebite.So doar 176 exemplare in toata lumea...
      Un mic video  http://www.youtube.com/watch?v=LOP-eq0yZRw
      Ca si machete, a fost produsa la 1:18 de AutoArt.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: Carburator din 06/06/13*, 19
ce-o inseamna DOHC V8????
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 06/06/13*, 19
ce-o inseamna DOHC V8????
Eu nu stiu dar presupun ca tu da... ;)
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: PaulIP din 06/06/13*, 19
Motor cu came duble in cap si 8 cilindri in V.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: Carburator din 06/06/13*, 19
Legat de subiect ce poti sa ne mai spui? Ca masinile americane sunt frumoase , nu?
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: Silviu din 06/06/13*, 20
Da,masinile americane sunt frumoase! Si mai important au personalitate,prezenta,putere...motoare fiabile
Au cu ce sa se mandreasca americanii astia..
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: TzucuNY din 06/06/13*, 23
1989- Vector W8   
Uite asa am aflat eu de Vector. 8)
(http://i1116.photobucket.com/albums/k578/TzucuNY/Turbo/Vector_zpsa60557e6.jpg) (http://s1116.photobucket.com/user/TzucuNY/media/Turbo/Vector_zpsa60557e6.jpg.html)
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 06/06/13*, 23
Si eu la fel...pai, in comunism, cum puteai sa afli de supercaruri? Din surprizele Turbo... <-oSuna a spot comercial...
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: TzucuNY din 06/06/13*, 23
Țin minte că era o surpriză și cu un Consulier GTP. Mi se părea tare ciudată... :/()?!?
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: Silviu din 06/06/13*, 23
Vector W2 twin turbo? sau nu vad eu bine??? oricum sunt diferite in surpriza la litrajul motorului,la cai si la viteza maxima
Sunt 2 modele diferite?
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 06/06/13*, 23
Nu cred, dar surprizele aveau ceva greseli...
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: Silviu din 06/06/13*, 23
in prima surpriza masina are eleronul mai mare decat cea din surpriza 2.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: TzucuNY din 06/06/13*, 23
Pe vremea aia motoarele nu scoteau 600+CP fără ajutorul unui Turbo, în cazul ăsta două. :)
http://www.bornrich.com/vector-w8.html
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 06/07/13*, 00
Primul este Vector W2 iar al doilea este W8.Sper sa nu ma insel...
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: klauze din 06/07/13*, 00
o astept de la spark. imi pare rau ca am ratat Isdera Imperator.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 06/07/13*, 00
imi pare rau ca am ratat Isdera Imperator.
Alt supercar incredibil...
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 06/12/13*, 22
1967- Dodge Deora
   Concept car?Custom? Dodge Deora este ambele.A inceput ca o idee pentru cel mai radical "custom" realizat vreodata  si a devenit un concept-car in portofoliul Chrysler.Construit in aproximativ 2 ani si inspirat din pick-up-ul Dodge A100, Dodge Deora a devenit un "icon" auto, fiind "desenat" de Harry Bradley, acelasi care, cu saptamani bune inainte de a ajunge in staff-ul designerilor General Motors, a pus bazele unei prietenii cu fratii Alexander ce s-a tradus in 10 automobile customizate in urmatorii 10 ani.Dar Dodge Deora a fost cea mai faimoasa.
     Proiectul "Deora" a inceput in 1964." Va fi fara usi" spuneau designerii, "Nu vrem  contururi.Am spus mereu celor de la General Motors sa o lase mai usor cu contururile.Daca acestea ar fi fost minunate, Ferrari si-ar fi umplut masinile cu ele"
     Dodge Deora a fost prezentat publicului in 1967 la Detroit Autorama unde a castigat 9 premii, incluzand si "Premiul Ridler"- unfel de "Best in Show Award".Initial, fratii Alexander propusesera un alt nume, respectiv XTAB (eXperimental Truck Alexander Brothers) dar s-a convocat un concurs de nume castigat de un pusti de 13 ani care propusese "Deora"- o versiune incorecta pentru cuvantul spaniol"pretios".
     In 1998, dupa ce statuse ascunsa multi ani, concept-car-ul a iesit la iveala, acelasi harry Bradley, care il crease, fiind rugat acum sa il restaureze, rezultatul a fost prezentat la Detroit Autorama in 2002.
    In 2009, Dodge Deora a fost scoasa la licitatie in California si vanduta pentru 324 500 dolari.
    Si un mic filmulet aici... http://www.youtube.com/watch?v=qeEQhGnJsNc
    Ca si macheta, a fost realizata la 1:64 de Hot Wheels si kit la 1:25 de ERTL.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: johann.nunweiller din 06/12/13*, 22
Interesanta.. Nu stiam de ea, Multumesc!
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: ianus1874 din 06/12/13*, 22
Tare ciudata.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 06/12/13*, 22
Este si ciudata si interesanta si frumoasa, mie mi se pare ca are niste linii superbe pentru un pickup...
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: johann.nunweiller din 06/12/13*, 23
Este si ciudata si interesanta si frumoasa, mie mi se pare ca are niste linii superbe pentru un pickup...
Parca mai era un model asemanator care cica era propulsat cu ajutorul energiei nucleare ;)
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: darkbrother din 06/12/13*, 23
Chip Foose ( sper ca am scris corect ) a realizat Deora 2
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: Dilo din 06/12/13*, 23
Un concept interesant, in ton cu epoca.
Niste detalii.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 06/12/13*, 23
Va urma si Deora 2 la timpul ei.Multumiri de vizta...
Mersi, Dilo, eu nu am gasit pozele astea... :P
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: johann.nunweiller din 06/12/13*, 23
Foarte inovativ panoul lateral cu indicatoare :)
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: Dilo din 06/12/13*, 23
De fapt conceptul se numeste Dodge Deora II
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 06/12/13*, 23
Credeam ca Deora 2 este asta...
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: ianus1874 din 06/13/13*, 08
Credeam ca Deora 2 este asta...
Nu e asta masina creata dupa o macheta?
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 06/13/13*, 09
Nu e asta masina creata dupa o macheta?
Exact. HotWheels sunt vinovatii...
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: AdyAero din 06/13/13*, 10
Oribila asta de la Hot Wheels :-X
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: benny30 din 06/13/13*, 10
Chip Foose e responsabil, am vazut eu pe Discovery.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 06/16/13*, 22
2005- Ford- Shelby GR-1
    Ford Shelby GR-1 Concept a fost un concept car in valoare de 2,2 milioane dolari fiind prezentat publicului larg la North American International Auto Show in 2005. Ca sursa de inspiratie a fost celebrul Shelby Daytona din 1964-1965.Multe din componentele sale, incluzand si cutia de viteze, au fost preluate dupa alt concept car pe care o sa il prezint la randul lui, Ford Shelby Cobra Concept.
    Proiectul GR-1 Concept a fost condus de Manfred Rumpel si dus la bun sfarsit de grupul Advanced Product Creation din cadrul Ford.
     Inima unui supercar este motorul si acest concept nu a dezamagit deloc.Folosea un motor V10 complet din aluminiu de 6.4 L ce producea 605 cai putere, o cutie manuala de 6 viteze si sitemul de suspensii de la Ford GT.
   "GR"-ul din nume reprezinta "Group Racing".Initial, conceput ca un studiu de design, a fost prezent la Pebble Beach Concours d'Elegance in august, fiind perceput ca un automobil sport "care saluta arta performantei".Ca si originalul Ford GT sau ca Ford Shelby Cobra Concept, Shelby GR-1 a fost construit ca un proiect ce s-a vrut a fi perfect real, in sensul ca nu era doar un concept fara motor sau cu un motor nefunctional...
   Cat priveste colaborarea cu Caroll Shelby, John Mays, vicepresedintele grupului de design spunea:" Mana lui Caroll se vede in superperformantele acestui model.Vad acest concept ca un dar catre Caroll Shelby"
   Un mic filmulet aici: http://www.youtube.com/watch?v=hRaPikXjq8E
   Ca si macheta, a fost produs de AutoArt la 1:18, de HotWheels si Badd Ride la 1:64
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: johann.nunweiller din 06/16/13*, 22
O vreau la 1:43!
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 06/20/13*, 21
1979- Ford Probe I
    Ford Probe I  a fost primul concept al modelului Probe creat.S-au produs 5 concept- car-uri sub numele de Probe I, II, III, IV si V.Aceste automobile concept Probe au urmarit fiecare in parte o anumita tema.Primul Probe era foarte "unghiular", avand un cockpit relativ deschis datorita utilizarii pe scara larga a sticlei in fata, laterale si in spate.
     Designul usor si aerodinamic a fost facut pentru a face fata cresterii alarmante a pretului petrolului la inceputul anilor '80.Acest model a fost conceput la Centrul de Design pe care Ford l-a deschis in colaborare cu Mazda in Flat Rock- Michigan, unde, de asemenea, au mai fost produse Mazda MX-6 si Mazda 626 Coupe.
     Incepand cu 1979, Ford si Ghia au inceput sa exploreze o serie de modele futuristeconcept reunite sub numele de Probe I, II, etc.Ford Probe I a avut un design in forma de pana cu rotile din spate acoperite si faruri pop-up.
     Ford Probe a fost conceput pentru criza petrolului.Initial acest model trebuia sa fie un Ford Mustang creat in concordanta cu neplacerile cresterii pretului petrolului.Cand a fost in final realizat, pretul petrolului scazuse la loc iar piata a fost reticenta la aparitia unui mustang "light"...Asa ca i-au spus Probe....
     Din imagini se observa ca sunt 2 variante.Nu ma intrebati ce si cum ca habar nu am...Oricat am $#$%^%# Google-ul nu a "gemut" nimic....
     Acest concept car nu a fost produs ca macheta...
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 06/25/13*, 19
1932-1946- Stout Scarab
  Considerat ca primul minivan ever, el a fost creat de William Bushnell Stout si produs in numar mic, aproximativ 10 bucati, la uzina Stout Engineering Laboratories si, mai tarziu, la Stout Motor Car Company din Detroit- Michigan.Cu o multitudine de inovatii, Stout Scarab este creditat ca primul minivan in productie iar prototipul experimental din 1946 este considerat primul automobil cu caroserie din fibra din sticla.
   Spatiul era imens la interior, avand o masuta rabatabila iar al doilea rand de scaune se putea intoarce la 180 grade.Cu toate astea, masina era considerata urata la acea vreme.Azi, design-ul ei futuristic si plin de linii curbe este demn de respect ca un adevarat simbol art-deco...
   Spatiul era foarte bun la interior deoarece motorul era plasat fix pe axa spate iar soferul "era impins" foarte in fata in asa fel incat volanul se afla aproape vertical fata de rotile fata.
    Primul prototip functional al lui Scarab a fost gata in 1932, al doilea in 1935 era mai evoluat, cu mai multe modificari de stil si mecanica.
    Din pacate, pretul de 5000 dolari la acea vreme ( echivalentul a 80 000 in 2010) in timp ce luxosul si ultramodernul Chrysler Imperial Airflow costa doar 1345 dolari, a facut ca acest model sa fie produs doar in 9 bucati, realizate manual, astfel ca nici un model nu era identic cu altul.
    Doar 5 Stout Scarab mai supravietuiesc.Un Scarab din 1935 functional este prezent la Owls Head Transportation Museum in Owls Head- Maine.
    Ca un fapt divers, Stout Scarab este unul din cele 15 "hidden" autovehicule in celebrul joc video" L.A. Noire"
    Si un mic filmulet   http://www.youtube.com/watch?v=YZCVYnoB-8s
    Ca si macheta a fost produsa la 1:43 de Brooklin
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: johann.nunweiller din 06/25/13*, 19
1932-1946- Stout Scarab
  Considerat ca primul minivan ever, el a fost creat de William Bushnell Stout si produs in numar mic, aproximativ 10 bucati, la uzina Stout Engineering Laboratories si, mai tarziu, la Stout Motor Car Company din Detroit- Michigan.Cu o multitudine de inovatii, Stout Scarab este creditat ca primul minivan in productie iar prototipul experimental din 1946 este considerat primul automobil cu caroserie din fibra din sticla.
   

Art deco pur!
 )0(
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: johann.nunweiller din 06/25/13*, 19
2005- Ford- Shelby GR-1

Superba!
O vreau si eu la 1:43.

1979- Ford Probe I
   
Asta imi scapase, interesant concept.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 06/25/13*, 19
Superba!
O vreau si eu la 1:43.
N-ai sa vezi.Nu exista!  ;D
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: johann.nunweiller din 06/25/13*, 19
N-ai sa vezi.Nu exista!  ;D
Poate taman acum lucreaza la cotele pentru minaitura la 1:43 :P
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: ianus1874 din 06/25/13*, 22
Foarte interesant Stout-ul.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: Stefan din 06/26/13*, 02
2005- Ford- Shelby GR-1


Exista 3 variante de la AutoArt, una din ele fiind chiar din aluminiu.
Din pacate, sunt 1/18
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 07/11/13*, 22
1982- Dodge Turbo Charger
   Provenea din modelul de serie Dodge Charger si a fost proiectat intr-un singur exemplar pentru a fi "Pace Car" in cursa PPG Indy Car World Series in 1981.
  Modelul a fost complet redesenat si interiorul a fost adaptat sport.
  Acesta a fost achizitionat recent de Jim E. Hartman din colectia Harrah.
  Nu exista machete facute dupa acest model.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 07/16/13*, 19
1988- Cadillac Voyage
   Chuck Jordan, vicepresedinte la General Motors Design, iubea automobilele concept, considerandu-le ca instrumente de anticipat tendintele viitorului in materie de design si tehnologie si de testat reactia publicului la noile inovatii.
    Prima aparitie a acestui concept a fost in 1988 la expozitia tehnologica din New York, media de specialitate si publicul considerandu-l un laborator de tehnologie mobil.
    In acei ani, tehnologia era high-tech, camera video in locul oglinzilor retrovizoare, telefon mobil si sistem de navigatie.Computerul automobilului trecea automat de la tractiunea spate la tractiunea 4x4, suspensie independenta pe fiecare roata, ABS, etc.
   Nesurprinzator, unele elemente de design au fost folosite la modelul din 1992, Cadillac Seville.
   Si un mic filmulet dar vizionati de la minutul 01:02 : http://www.youtube.com/watch?v=BI59q160B6o
   A fost produsa ca macheta de catre Micro Machines la scara N (1:148- 1:160).
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: klauze din 07/16/13*, 19
mie imi surade mai mult cea din stanga ei din prima poza ca sa fiu sincer. mi-as dori o macheta a ei....la naiba, mi-as dori machete de toate conceptele americane.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 07/16/13*, 19
mie imi surade mai mult cea din stanga ei din prima poza ca sa fiu sincer.
Este tot un concept: Cadillac Solitaire din '89 am impresia...
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: klauze din 07/16/13*, 19
arata mult mai bine inchegata decat cea prezentata.
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: johann.nunweiller din 07/16/13*, 19
1988- Cadillac Voyage
Wow!
 :o

Bine mai arata...
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 07/26/13*, 23
1985- Buick Wildcat
   Cei care vazusera acest concept la prima lui aparitie la expozitia Asociatiei Producatorilor de Echpamente Speciale din Las Vegas in 1985,  poate s-au intrebat: "Poate fi un Buick? Buick-ul viitorului?".Cu toate astea, au mai fost auzite si voci de genul: " Arata de parca ar vrea sa mearga cu spatele nu cu fata..."
   In anii '80, Buick tragea din greu sa isi spele imaginea de "masina pe care ar conduce-o tata" si voia sa tinteasca un nou target, tinerii.Au facut acest lucru printr-un concept.Buick a caracterizat conceptul Wildcat din 1985 ca" o expresie a formelor sculpturale musculoase si a noilor forme de mecanica".Cei carora aceasta caracterizare nu li s-a parut palpitanta, au fost totusi placut impresionati de acoperisul de sticla, aspectul curbat al automobilului, etc. In functie de perspectiva fiecaruia, fiecare poate vedea in aspectul acestui concept o lacrima, un rechin, o racheta, chiar si o ciuperca...( :-)))) )
   Ca si macheta, a fost produsa la 1:64 de Hot Wheels, Mattel,
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: mavrodin118 din 07/26/13*, 23
1985- Buick Wildcat

urât cu spume  <-o
Titlu: Re: AMERICAN CONCEPT CARS
Scris de: DannySS din 11/08/13*, 17
   Si acest topic intra in pauza... :-\
   Mirci, multa...sanatate!