Acest model se produce începând cu 2003 sub denumirea de Mercedes Benz SLR McLaren ºi reprezintã o variantã exclusivistã a modelului SLR construit de Mercedes Benz, avand un pret de 475.000 euro. Modelul s-a fabricat in 3500 de exemplare in cei 7 ani de productie.
Maºina are un motor V8 de 5,5 litri care dezvoltã o putere de 626CP, atingând 100km/h cu plecare de pe loc în 3,8 secunde.
----------------------------
Macheta este una tipica producatoarului Maisto, fiind o realizare foarte slaba. Imbinarile dintre caroserie si partile mobile sunt foarte prost realizate, spatiul dintre ele fiind mare. Vopseaua este prost aplicata, pe unele parti ale caroseriei observandu-se ca este decojita. Geamurile nu sunt bine fixate iar capota motorului nu este bine fixate. Desi la stopuri si faruri avem celebrele nituri, acestea sunt mai greu observabile. Un lucru destul de bun avand in vedere ca, cel putin stopurile, sunt destul de bine realizate, reproducand pe cele de la varianta reala. Numerele de inmatriculare sunt abtipilduri ca si toate emblemele si logourile care sunt pe masina.
Foarte dezamagitor: etrierele se invart in acelasi timp cu discurile de frana :'(
Jantele sunt foarte frumos realizate si bine proportionate. In mijlocul spitelor care imita palele unei turbine se gaseste aplicata emblema Mercedes.
Sub capota se observa motorul turnat dintr-o mare bucata de plastic negru dar vopsita destul de bine si precis pentru a multumi. Se pot observa emblemele SLR, unele piese cum ar fi cutia de sigurante sau vasul de expansiune, sau eblema Mercedes situata pe capacul motorului care este vopsit in rosu. Pe interiorul capotei se observa protectia termica care este destul de bine realizata.
Interiorul era realizat dintr-un plastic gri. Foarte monoton si care nu placea. Dar primul lucru care l-am facut dupa ce am luat macheta a fost sa refac interiorul. Am revopsit complet bordul si fetzele usilor urmand ca pe viitor sa respect in totalitate combinatia coloristica de la varianta reala.
Modificari realizate:
- Bordul complet revopsit dar deocamdata numai in negru
- Interiorul portbagajului vopsit in negru
- Fetzele usilor vopsite in negru
Modificari care urmeaza:
- vopsirea scaunelor in rosu
- terminarea bordului
- mochetarea podelei (mocheta de culoare neagra)
- izolatia termica a motorului refacuta din foaie de aluminiu