Cadillac CTS-V a fost lansat in 2008 si reprezinta versiunea sport a modelului CTS, fiind considerat in acest moment cel mai rapid sedan V8 din lume.
Masina reala nu se afla printre favoritele mele insa macheta este superba, realizata exemplar. La o prima privire se remarca grila frontala realizata din sarma subtire, impletita (mult peste cea a Bentley-ului Azure Minichamps, de exemplu), farurile si mai ales stopurile extraordinar reproduse.
Culoarea este gri inchis, cu o usoara tenta verzuie, o granulatie mica a vopselei, aplicata in strat subtire, ceea ce reliefeaza liniile caroseriei.
Trapa dubla transparenta se deschide in partea din fata, oglinzile sunt rabatabile, torpedoul si cotiera fata se deschid, scaunele fata culiseaza pe sine, podeaua portbagajului este detasabila si permite vizualizarea rotii de rezerva.
Arborele cardanic se roteste odata cu rotile spate, esapamentul si cutia de viteze redate sub masina, spoilerele fata si spate metalice, logourile Cadillac si CTS-V metalice si aplicate ca piese individuale.
Ce mi-ar fi placut sa vad la aceasta macheta? O deschidere mai larga a portbagajului (app. 45 de grade acum) si amortizoare la capacul acestuia, interior crem.