Autor Subiect: Mercedes-Benz W25 [1934][CMC]  (Citit de 3843 ori)

0 Membri şi 10 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Frostbite

  • Rookie / Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 56
  • Gen: Bărbat
Mercedes-Benz W25 [1934][CMC]
« : 02/19/09*, 11 »
Mercedes-Benz W25-" The Silver Arrow"

Numele de Sageti Argintii a fost dat masinilor de curse Mercedes-Benz is Auto Union din perioada 1934-1939. Multi considera acesti ani ca fiind epoca de aur a curselor cu motor. Aceste masini erau cu adevarat capodopere ale tehnologiei din acea perioada, dar acest lucru ascundea un adevar mult mai intunecat. Adolf Hitler, noul cancelar al Germaniei, dorea sa dovedeasca superioritatea poporului sau prin orice mijloc posibil. Astfel, cursele cu motor au devenit principalul loc unde superioritatea tehnologiei germane putea fi dovedita. Pentru a putea castiga curse , cei doi producatori au primit 450 000 de marci si premii in bani bupa fiecare victorie.

Exista o poveste ciudata legata de modelul Mercedes-Benz W25. Cu o zi inainte de participarea la prima cursa, masina a fost cantarita si s-a descoperit ca ea cantarea cu 1 kg mai mult decat limita impusa de regulament. Alfred Neubauer, directorul de cursa de la Mercedes-Benz, sustine ca impreuna cu pilotul Manfred von Brauchitsch au stat treji toata noaptea inainte de cursa pentru a indeparta toate vopseaua alba a masinii, scapana astfel de kg in exces. Aluminiul expus al masinii a atras atentia tuturor in ziua cursei, unde a obtinut si victoria. Dar, aceasta poveste nu a aparut pana cand Alfred Neubauer  si-a publicat memoriile in 1958 si acest eveniment nu este mentionat in nici o publicatie din anii '30.

Lasand la o parte aceasta poveste, masina era cu adevarat extraordinata. Detinea un motor de 8 cilindri in linie, 3.3 litri, supraalimentat, ce dezvolta initial 314 CP ,apoi a fost marita  la 354 CP, prin utilizarea unui combustibil special dezvoltat de Standard Oil.

Acum despre macheta:
Parti bune :
-spitele sunt facute din otel foarte fin dar si foarte rezistent
-toate rotile se demonteaza
-capacul rezervorului se desface
-grila este foarte detaliata
-capota motorului este fixata cu 6 "cocosi' exact precum in realitate
-toate gurile de aerisire de pe capota si lateral sutn reale
-scaunul soferului este facut din material textil foarte fin
-micul parbriz se rabateaza
-in interior se misca manetele si, bineinteles, volanul:)
-macheta este construita foarte bine, nimic nu vibreaza, nimic nu se misca aiurea


Parti rele:
- Fata de modelul Bugatti Type 35, acest model CMC prezinta mai putine detalii. Stiu ca era o masina e curse si tot ce nu era absolut necesar era eliminat dar de cand am luat-o parca simt ca se putea mai bine
 
Asta e prima macheta pe care o prezint aici. Daca ma gresit pe undeva va rog sa imi spuneti. Stiu ca pozele nu sunt de cea mai bun calitate dar vremea nu prea imi permite sa ma duc la soare sa fac unele mai bune. Pe viitor voi veni cu poze mai reusite.

Am inteles ca este o problema cu spatiul de stocare. Am folosit spatiul serverului acum dar daa viitoare o sa apelez la un server extern de hosting.

Multumec!

Offline Frostbite

  • Rookie / Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 56
  • Gen: Bărbat
Rãspuns: Mercedes-Benz W25 [1934][CMC]
« Răspuns #1 : 02/19/09*, 11 »
Inca cateva poze:

Offline ksm

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 6.257
Rãspuns: Mercedes-Benz W25 [1934][CMC]
« Răspuns #2 : 02/19/09*, 11 »
super!! chiar ne place macheta!!
cumpar masinute cu cheita

Offline Alex230

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 2.165
  • Gen: Bărbat
Rãspuns: Mercedes-Benz W25 [1934][CMC]
« Răspuns #3 : 02/19/09*, 15 »
Desi nu e cel mai detaliat CMC ,simplitatea si eleganta modelului il ridica foarte mult. Grija pt detaliu se vede de la o posta. Foarte frumos!

Offline Ciprian

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 5.188
  • Gen: Bărbat
Rãspuns: Mercedes-Benz W25 [1934][CMC]
« Răspuns #4 : 02/19/09*, 16 »
modelul e excelent realizat. mai bine nu se putea pentru ca nu o permite constructia masinii in sine 8)

Offline ksm

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 6.257
Rãspuns: Mercedes-Benz W25 [1934][CMC]
« Răspuns #5 : 02/19/09*, 16 »
i-ar sta foarte bine acestei machete pe un Transporter ;D O0
cumpar masinute cu cheita

Bizi

  • Vizitator
Rãspuns: Mercedes-Benz W25 [1934][CMC]
« Răspuns #6 : 02/19/09*, 18 »
foarte reusita macheta, nu face firma de ras (ma refer la CMC). in ultima vreme s-au cam inmultit Mertzurile de la CMC p aici. Ia sa incep sa ma ridic si io cu niste pretentii.....si sa-mi iau si io unul  :P

Offline dex

  • Junior Member
  • **
  • Mesaje postate: 765
    • www.alexbadulescu.ro
Rãspuns: Mercedes-Benz W25 [1934][CMC]
« Răspuns #7 : 02/19/09*, 18 »
Atat prezentarea cat si masina imi plac cu adevarat.

La macheta remarc fantele de aerisire, grila radiatorului si vopseaua care sunt sigur ca e excelenta (nu se poate reda in poze dar in realitate are o textura si un luciu aparte - fac aici analogie cu cea a Auto Union-ului Typ D).

Felicitari si la mai multe!


Offline Frostbite

  • Rookie / Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 56
  • Gen: Bărbat
Rãspuns: Mercedes-Benz W25 [1934][CMC]
« Răspuns #8 : 02/19/09*, 18 »
Multumesc baieti pentru aprecieri!

Bizi

  • Vizitator
Rãspuns: Mercedes-Benz W25 [1934][CMC]
« Răspuns #9 : 02/19/09*, 19 »
am si io o nelamurire: ai idee cat de rezistente sunt spitele alea. Din poze par fragile si stiu un caz in care, in urma transportului, roata s-a rupt din spite  :-[

Offline Alex230

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 2.165
  • Gen: Bărbat
Rãspuns: Mercedes-Benz W25 [1934][CMC]
« Răspuns #10 : 02/19/09*, 19 »
Bizi ,e acelasi lucru ca la bicicleta ,doar la scara redusa :) Si spitele bicicletiei le indoi usor cu mana dar totusi sunt rezistente.

Postul nr. 908 - in memoriam Porsche 908(1969) ,908/02(1969), 908/03(1971) si 908.3 Turbo (1980).

Offline Frostbite

  • Rookie / Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 56
  • Gen: Bărbat
Rãspuns: Mercedes-Benz W25 [1934][CMC]
« Răspuns #11 : 02/19/09*, 19 »
Daca apesi din lateral imi inchipui ca se rup, dar nu sunt gandite sa ofere rezistenta laterala ci rezistenta verticala.

Offline Ciprian

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 5.188
  • Gen: Bărbat
Rãspuns: Mercedes-Benz W25 [1934][CMC]
« Răspuns #12 : 02/19/09*, 20 »
spitele sunt metalice si sunt foarte rezistente din cate stiu,  nu cred ca sa fie probleme la transport. nici n-am auzit de asa ceva ;D

Bizi

  • Vizitator
Rãspuns: Mercedes-Benz W25 [1934][CMC]
« Răspuns #13 : 02/19/09*, 20 »
s-a plans unul pe DX ca in urma transportului a pierdut o roata. Iti dai seama ca asa ceva nu poti sa mai repari

Offline justady2002

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 4.272
  • Gen: Bărbat
Rãspuns: Mercedes-Benz W25 [1934][CMC]
« Răspuns #14 : 02/20/09*, 09 »
Am si eu W25-ul asta, fiind primul meu CMC, si sa stiti ca spitele alea sunt chiar rezistente!
Le-am testat eu rezistenta, in limitele normalului, adica am apasat pe ele, tocmai pt a sti cat rezista, si chiar am ramas uimit cat de rezistente sunt !!!
Dar CMC-ul nu iti da posibilitatea, ca Autoart de ex., sa cumperi piese de schimb ? Doar masinile sunt facute manual si piese ar trebui sa fie !!!  Daca nu, hai sa ne strangem mai multi si sa le propunem !!!