Autor Subiect: BMW M5 "Shadow Line" [1981][AutoArt]  (Citit de 6323 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Bizi

  • Vizitator
BMW M5 "Shadow Line" [1981][AutoArt]
« : 01/20/09*, 12 »






BMW a prezentat cea de-a doua generatie a seriei 5 in vara anului 1981 in Munich. Construit la fabrica BMW din Dingolfing in Germania de Vest, sedanul seriei 5 arata similar cu predecesorul sau, dar prezenta ca noutate o constructie mai simpla si o greutate mai redusa cu 90 Kg. La Salonul Auto de la Amsterdam in Februarie 1985, BMW prezenta modelul M5. Divizia Motorsport a constructorului a adaptat motorul de 3453 cmc, 6 in linie de la modelul M635CSi si l-a montat pe caroseria seriei 5. S-au mai operat si modificari ale suspensiei. Versiunea europeana dezvolta 286 CP si atingea 100km/h in 6.2 secunde si o viteza maxima de 243 km/h. Doar 6 modele M5 erau construite manual pe zi, iar pana la finalul productiei din noiembrie 1987 au fost produse 2241 de exemplare. 


          In miniatura, modelul arata bine dar o privire  mai atenta dezvaluie problema care a inceput sa apara si la AUTOart: calitatea fabricatiei. Dar sa o luam cu inceputul. Caroseria este bine reprezentata, vopseaua este aplicata cu grija dar in zona unde bandoul lateral de plastic intalneste caroseria metalica vopseaua incepe sa se exfolieze. Dar acest lucru se observa la o privire foarte atenta. Consider ca este o culoare bine aleasa, desi personal imi placea mai mult pe rosu. Capota este sustinuta de 2 amortizoare care sunt strambe putin, dar acest lucru nu afecteza usurinta cu care se deschide capota. Mai place si unghiul mare de deschidere a portbagajului. Ce nu place la exterior sunt spoilerele fata si spate care sunt de plastic si scartie la cea mai mica apasare. De asemeni, usile spate se deschid greu datorita lipsei unui element de care sa apuci si sa tragi. La interior, aceesi culoare neagra care nu lasa sa se vada toate detaliile. Sunt prezente centurile din material textil si podeaua mochetata. Datorita calitatii slabe a fabricatiei, spatarul scaunului soferului s-a dezlipit de sezut. Am remediat acest defect ce greu dar am reusit intr-un final. La motor vedem acelasi grad de detaliere cu care ne-a obisnuit autoart, se pot distinge foarte usor subansamblele motorului. Sasiul este facut din plastic, dar bine reprezentat. Se observa esapamentul, suportul rotii de rezerva sau rezervorul de combustibil. In concluzie, o macheta frumoasa dar care nu isi merita banii. Calitatea scade, preturile cresc.   






























« Ultima Modificare: 02/16/09*, 21 de Bizi »

Offline Ionuț

  • FINANȚATORI 2022-2024
  • *****
  • Mesaje postate: 4.033
Re: BMW M5[1981][AUTOart]
« Răspuns #1 : 01/20/09*, 13 »
spatarul scaunului soferului s-a dezlipit de sezut

ups!

Şi la Mercedes 220D am o problemă cu scaunele, în sensul că am găsit urme serioase de lipici pe spatele tetierelor. Sunt cam neglijenţi ăştia, îşi dau cu firma în cap.

Dar îmi place foarte mult cum arată macheta. Eu mi-aş lua-o, părerea mea e că merită.

Offline Ciprian

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 5.188
  • Gen: Bărbat
Re: BMW M5[1981][AUTOart]
« Răspuns #2 : 01/20/09*, 14 »
problema nu e ca sunt de plastic, ar fi culmea sa fie din metal din moment ce modelul real le are tot asa. grav e ca de cele mai multe ori apar diferente de culoare, vopsirea lasa de dorit...

mi se pare mie sau o componenta a motorului e revopsita? vad ce in partea stanga...

Bizi

  • Vizitator
Re: BMW M5[1981][AUTOart]
« Răspuns #3 : 01/20/09*, 14 »
da, vasul de expansiune e vopsit si inca o piesa nu am putut sa o lipesc.

Offline promo

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 1.620
  • Gen: Bărbat
    • www.macheteauto.com
Re: BMW M5 'Shadow Line' [1981][AUTOart]
« Răspuns #4 : 01/20/09*, 14 »
Bizi..te-ai spurcat cu BMW  ;D

macheta e ok, pentru pasioantii de bmw...
eu zic totusi sa o dai la schimb pe un mercedes. ;D

PS: nu cred ca putem vorbi de calitate si pret pentru macheta in cauza deoarece este scoasa pe piata de mai mult timp.
Colectie personala : www.mbogdan.ro
Website:  www.macheteauto.com

Offline Ciprian

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 5.188
  • Gen: Bărbat
Re: BMW M5 'Shadow Line' [1981][AUTOart]
« Răspuns #5 : 01/20/09*, 15 »
da, pentru pasionatii bmw nu se pune problema. masina e frumoasa la fel si macheta, dar nu as da pe ea 270-280 ron cat era la vlad anul trecut la un moment dat. pentru un fan bmw nu s-ar pune problema asa.

am si eu versiunea M535 pe alb, dar am luat-o la un pret cu mult inferior... ma gandeam si eu acum un an sa o cumpar dar nu mi-a dat mana sa dau atatia bani pe o macheta cu probleme la imbinari, motor, etc

Bizi

  • Vizitator
Re: BMW M5 'Shadow Line' [1981][AUTOart]
« Răspuns #6 : 01/20/09*, 15 »

eu zic totusi sa o dai la schimb pe un mercedes. ;D

 

si io ma gandeam sa o schimb pe un Mercedes, dar recunosc ca imi place si modelul asta. dar daca gasesc un Mercedes de vanzare....... ;D ;D

Offline Ciprian

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 5.188
  • Gen: Bărbat
Re: BMW M5 'Shadow Line' [1981][AUTOart]
« Răspuns #7 : 01/20/09*, 15 »
bizi, lipseste cumva M-ul din sigla de pe capota?

Bizi

  • Vizitator
Re: BMW M5 'Shadow Line' [1981][AUTOart]
« Răspuns #8 : 01/20/09*, 15 »
bizi, lipseste cumva M-ul din sigla de pe capota?

de pe portbagaj. pe calandrul capotei este prezent. am primit un sfat de la calin: sa scriu celor dela Autoart, sa laud produsele  ;D ;D lor dar sa cer sa-mi trimita stickerele cu emblema. Si la 500 SEC am aceesi problema pe portbagaj

Bizi

  • Vizitator
Re: BMW M5 'Shadow Line' [1981][AUTOart]
« Răspuns #9 : 01/20/09*, 18 »
bizi, lipseste cumva M-ul din sigla de pe capota?

de pe portbagaj. pe calandrul capotei este prezent. am primit un sfat de la calin: sa scriu celor dela Autoart, sa laud produsele  ;D ;D lor dar sa cer sa-mi trimita stickerele cu emblema. Si la 500 SEC am aceesi problema pe portbagaj

am trimis un mail catre autoartmodels.com in care am cerut sa-mi trimita logourile lipsa. astept sa vad ce raspuns primesc.....

AUTOart

  • Vizitator
Re: BMW M5 'Shadow Line' [1981][AUTOart]
« Răspuns #10 : 01/20/09*, 19 »
"Datorita calitatii slabe a fabricatiei, spatarul scaunului soferului s-a dezlipit de sezut."

Te-ai andit ca poate au vrut sa faca scaunul ala exact la scara ,si din aeasta cauza a iesit prea subtire?



Bizi

  • Vizitator
Re: BMW M5 'Shadow Line' [1981][AUTOart]
« Răspuns #11 : 01/20/09*, 19 »
bizi, lipseste cumva M-ul din sigla de pe capota?

A nu se intelege ca Autoart sau Autoart.ro a produs/vandut macheta asta fara sigla. E bine sa mentionati in prezentari si cum a ajuns macheta asta la voi, daca e noua sau SH.


nu a spus nimeni ca macheta a fost cumparata fara sigla. este luata la sh.

Bizi

  • Vizitator
Re: BMW M5 'Shadow Line' [1981][AUTOart]
« Răspuns #12 : 01/20/09*, 19 »
"Datorita calitatii slabe a fabricatiei, spatarul scaunului soferului s-a dezlipit de sezut."

Te-ai andit ca poate au vrut sa faca scaunul ala exact la scara ,si din aeasta cauza a iesit prea subtire?




scuza-ma, n-am spus nicaieri ca scaunul era subtire. dupa ce a cazut, m-am uitat la el si se vedea doar o mica pata de adeziv. Deci scaunul ala era prins de sezut doar printr-un punct de adeziv.

AUTOart

  • Vizitator
Re: BMW M5 'Shadow Line' [1981][AUTOart]
« Răspuns #13 : 01/20/09*, 19 »
"Datorita calitatii slabe a fabricatiei, spatarul scaunului soferului s-a dezlipit de sezut."

Te-ai andit ca poate au vrut sa faca scaunul ala exact la scara ,si din aeasta cauza a iesit prea subtire?




scuza-ma, n-am spus nicaieri ca scaunul era subtire. dupa ce a cazut, m-am uitat la el si se vedea doar o mica pata de adeziv. Deci scaunul ala era prins de sezut doar printr-un punct de adeziv.


Pai atat era loc acolo , de un sg punct de lipici, CMC face filet pe suruuri de 0,5mm, daca se rupe vreun surub o sa zicem ca a subdimensionat suruburile? Atat iese cand imparti 10mm cat e diametrul real la 18 .

Bizi

  • Vizitator
Re: BMW M5 'Shadow Line' [1981][AUTOart]
« Răspuns #14 : 01/20/09*, 19 »
Am observat si eu problemele aparute la autoart, ma deranjeaza si pe mine, dar am observat si ca de la an la an folosesc tot mai multe componente, asta nu observa nimeni, decat pete de vopsea, piese dezlipite care oricum e un miracol ca stau acolo.



atunci cand la tine ajunge o macheta cu piese dezlipite, nu te mai uiti tu la mocheta, centuri sau eventual piele pe scaune.  o problema ca asta iti strica toata bucuria pe care o ai cand cumperi macheta respectiva. Intr-adevar, si mie imi plac machetele AutoArt, prefer 1 ca asta decat 3 maisto, dar cu asemenea probleme...... :-[ :-[