Forum Miniauto

MINIAUTO - ZONA DE DISCUȚII GENERALE DESPRE MACHETE ȘI SUBIECTE APROPIATE => EVENIMENTE, EXPOZIȚII, MASS-MEDIA DE SPECIALITATE => Evenimente si expozitii - machete auto si jucarii => Subiect creat de: mavrodin118 din 01/19/15*, 23

Titlu: NURNBERG 2015
Scris de: mavrodin118 din 01/19/15*, 23
http://www.spielwarenmesse.de/index.php?id=7773&L=14

Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: mavrodin118 din 01/27/15*, 23
http://miniauto.ro/forum/index.php?topic=549.msg341535#msg341535
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: klauze din 01/28/15*, 00
daca iese dricul ala si la 143 cred ca va fi primul meu dric...
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: mavrodin118 din 01/28/15*, 00
iese  ;D

http://www.kleine-klassiker.de/1-43/BMW-1-43/BMW-502-Barockengel-Bestattungswagen-1-43-Schuco::3159.html
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: Ionuț din 01/28/15*, 10
Tot Schuco 1/18:

Goggomobil

(http://www.kleine-klassiker.de/images/product_images/popup_images/Modelauto-Goggomobil-Coupe-TS-250-rot-:__:3137_0.JPG)

MAN transporter

(http://www.kleine-klassiker.de/images/product_images/popup_images/Modelauto-MAN-Renntransporter-Porsche-1%3A18-Schuco-:__:3123_0.jpg)
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: klauze din 01/28/15*, 23
vad niste bmw taaaare interesante...si altele. o sa fie un an greu, tare greu....
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: mavrodin118 din 01/28/15*, 23
se conturează două variante: ori mă apuc de furat (pe bune de data asta), ori mă las de sportul ăsta  :-\
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: the1 din 01/28/15*, 23
http://www.kleine-klassiker.de/1-43/BMW-1-43/BMW-M1-Hommage-rot-2008-1-43-Schuco::3158.html?MODsid=94a9a528f82e139e37fa0f274b73fb4c
 <-00
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: klauze din 01/29/15*, 00
http://www.kleine-klassiker.de/1-43/BMW-1-43/BMW-M1-Hommage-rot-2008-1-43-Schuco::3158.html?MODsid=94a9a528f82e139e37fa0f274b73fb4c
 <-00

fix pe asta il asteptam. ce fraieri, ca puteau sa imi ceara si 100....si mai scot am vazut si M1 turbo...in sfarsit o sa existe si astea....dau party cand imi ajung.
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: the1 din 01/29/15*, 00
de unde le iei? :D
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: klauze din 01/29/15*, 00
de unde or sa apara....primele.
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: klauze din 01/29/15*, 01
nu cred ca te apropii de minichamps...desi au niste piese una si una.
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: ksm din 01/29/15*, 10
astea nu sunt jagurile paragon?

se conturează două variante: ori mă apuc de furat (pe bune de data asta), ori mă las de sportul ăsta  :-\

dan, can u be more specific?  ;D
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: Miria din 01/29/15*, 10
Va fi un an foarte lung :( . Cel putin au aparut modele ce mi le doresc doar la producatori de top CMC, Autoart si Schuco :( .
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: klauze din 01/29/15*, 14
sint niste chestii la 118 care ma pun pe ganduri si pe mine. pacat ca autoart a introdus ABS injection pe care il prezinta ca un avantaj pentru colectionar. aviz celor ce se feresc de rasini ;)
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: mavrodin118 din 01/29/15*, 15
astea nu sunt jagurile paragon?

dan, can u be more specific?  ;D

- ba da, vezi mai sus;

- de ce, te interesează ceva de la mine?  :D
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: mavrodin118 din 01/29/15*, 16
poze cât cuprinde - Art Model, Autoart, BBR, Best Model, Bburago, CMC, Ebbro, Eligor, Figutec, Fronti Art, GT Spirit, Ixo, Kess, Kyosho, Maisto, Looksmart, Norev, Otto, Minichamps, Pocher, Rio, Schuco, Solido, Spark, Sunstar, Tecno Model, TSM:

http://minicar-fs.jp/html/page155.html
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: AdyAero din 01/29/15*, 17
Futurliner-ul o sa fie spectaculos!

Si nici astea nu sunt de aruncat ;D
(http://gigaplus.makeshop.jp/freestyle/images/germany2015/ixo/ixo_077.JPG)
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: Ionuț din 01/29/15*, 19
Aro-urile lui Ceaușescu, săracu'. Să fi trăit el să vadă că a ajuns subiect de jucărie în RFG.
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: buruceagga din 01/30/15*, 11
Dupa disparitia DeAgostini ( nu ca o regret foarte mult) din pacate pentru colectionarii de machete replica a autoturismelor romanesti nu mai raman optiuni multe . Doar aparitiile accidentale in alte colectii sau la producatori mai pot aduce machete noi in colectie. E clar ca matritele machetelor Aro prezentate, sunt replica la "Autovehicolul Principal " din coloana oficiala a Presedintelui Romaniei (de atunci) si abia astept sa le vad ca si machete. Nu cred ca vor fi amandoua :-(
Mai e Dacia Supernova tot de la ei (IXO ) si cam atat anul acesta.  :-(''
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: Ionuț din 01/30/15*, 12
Dupa disparitia DeAgostini ( nu ca o regret foarte mult) din pacate pentru colectionarii de machete replica a autoturismelor romanesti nu mai raman optiuni multe.

Acuma ce să zic, nici industria auto românească n-a fost una chiar așa de vastă, încât să se poată scoate la nesfârșit machete pe această temă. Aș putea în schimb să spun că, în ciuda acestei avalnșe de Dacii vechi, Logane și alte minuni la 1/43, nu există nici măcar o singură machetă de mașină românească la 1/18.
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: buruceagga din 01/30/15*, 12
Acuma ce să zic, nici industria auto românească n-a fost una chiar așa de vastă, încât să se poată scoate la nesfârșit machete pe această temă. Aș putea în schimb să spun că, în ciuda acestei avalnșe de Dacii vechi, Logane și alte minuni la 1/43, nu există nici măcar o singură machetă de mașină românească la 1/18.
Absolut NORMAL. Numarul de colectionari pentru masini reduse la scara in Romania e mic.(Raportat la mia de locuitori si in comparatie cu alte tari europene)  Numarul de colectionari Romani la 1:18 este si mai mic. Pentru ce un producator ar da banii pe o matrita pentru un produs care nu se cere si nu se vinde?  ;D
Daca te duci in reprezentantele Dacia si intrebi de machete de Logan se uita la tine ca la "Zidul Mortii" si zic ca au vandut greu si alea care le aveau prin 2006-2010. Pe site Dacia Merchendiser e pustiu doua amrate de Loganuri.
Asta e, COLECTIONARII DE MACHETE REDUSE LA SCARA care au ca tema de colectie "ROMANESTI" sau DACIA   :) ;D ;) sunt o minoritate la ei in tara lor!!! :P ;D

Cat priveste Industria romaneasca de profil e de discutat. Asa... doar ca o parere ... pentru scara 1/50 specifica utilajelor sau camioanelor ar mai fi de asemenea cate ceva de zis.
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: klauze din 01/30/15*, 13
te contrazic! nu sint o minoritate in tara lor, pentru ei s-au facut mai multe modele la un pret absolut genial decat se fac pentru un colectionar de altceva. Ca sa isi duca pasiunea la un anumit nivel, colectionarul de bmw , mercedes, interbelice sau antebelice sa zicem, scoate din buzunar o gramada de bani. Vrei sa vezi ca daca ar iesi TOATE modelele maretei industrii auto romanesti la pretul pe care il platim noi, ceilalti pasionati, brusc s-ar diminua numarul pasionatilor de romanesti la 10% (intr-un caz fericit)? Toti "minoritarii" se bat cu pumnii in piept ca ce ar face ei si ce ar mai drege ei daca si parca.....sint curios cati vor cumpara cele doua aro prezidentiale plus supernova la pretul ist (estimez un 30 de euro lejer).
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: buruceagga din 01/30/15*, 14
te contrazic! nu sint o minoritate in tara lor, pentru ei s-au facut mai multe modele la un pret absolut genial decat se fac pentru un colectionar de altceva. Ca sa isi duca pasiunea la un anumit nivel, colectionarul de bmw , mercedes, interbelice sau antebelice sa zicem, scoate din buzunar o gramada de bani. Vrei sa vezi ca daca ar iesi TOATE modelele maretei industrii auto romanesti la pretul pe care il platim noi, ceilalti pasionati, brusc s-ar diminua numarul pasionatilor de romanesti la 10% (intr-un caz fericit)? Toti "minoritarii" se bat cu pumnii in piept ca ce ar face ei si ce ar mai drege ei daca si parca.....sint curios cati vor cumpara cele doua aro prezidentiale plus supernova la pretul ist (estimez un 30 de euro lejer).
Nu stiu ce vor face alti dar eu le voi cumpara. Am cumparat si ARO 240 de la IST si ARO M461 Pompiers si o Dacie de la acelasi producator la pretul specificat de tine. Hai sa nu comparam minoritatea de care fac eu vorbire cu alti colectionari la care stiu eu ca te gandesti tu acuma. Este clar ca numarul total de colectionari de machete reduse la scara este foarte mic in Romania si asta am vrut sa subliniez. Pe acest fond al cererii scazute de machete in Romania este clar ca interesul pentru a dezvolta matrite noi si machete noi destinate pietei din Romania e scazut. Vin si intreb acum eu. Care ar fi dupa parerea ta cererea de BMW, Mercedes sau orice altceva in Romania pentru ca IST sa comande si sa vanda in Romania 10.000 de unitati pentru un model de macheta redusa la scara? vezi incercarea celor de la Vitesse cu macheta Mitsubishi Lancer Politia.
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: klauze din 01/30/15*, 14
pai este scazut interesul pentru ca oamenii se plang de calitate la 26 de lei. am destui cunoscuti si cred ca fiecare din noi stie cel putin unul care cand incearca sa vanda un autoart de 200 de euro primeste oferte de 60 de lei cu transport inclus. e vorba de romani si romania: vrem lucruri de calitate fara indoiala, la preturi de nimic. nu exista asa ceva. vrem machete ale prestigioaselor produse romanesti la preturi de nimic. s-a putut si tot nu a fost bine...daca au iesit anumite modele, de ce nu au iesit si restul variatiunilor, daca ieseau si variatiunile apareau cei care se plangeau ca pentru un semnalizator schimbat si o emblema pusa in alta parte li se ia acelasi pret in loc sa fie mai mic pentru ca e aceeasi matrita....nu stiu de ce am impresia ca oamenii aia care decid ce si cum se face stiu mai multe ca noi si au luat deciziile pe baza unor testari si rezultate. noi vrem dar vrem moca si vrem cel mai bun.
cui ii place bmw sau mercedes plateste pretul. daca ist sau de agostini comanda matrite de asa ceva in mod sigur nu vor lua in calcul cererea din romania. ca dovada, tot ce a aparut in afara de legende este ce a ramas de prin alte colectii nevandut. mai avem multe de demonstrat ca si capacitate si commitment pentru ca baietii sa mai ia in calcul ceva anume pentru romania....
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: buruceagga din 01/30/15*, 16
Ai dreptate in mare parte totusi exista si un contraexemplu. ABREX. Nu e DeAgostini , promoveaza marca nationala si scoate la un pret corect pentru Republia Ceha. (Chiar vinde si la altii) Intrebarea fireasca ar fi DE CE? Pai pentru ca acolo numarul de colectionari la mia de locuitori e MARE !
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: the1 din 01/30/15*, 18
alfa aia!  <-00
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: mavrodin118 din 01/30/15*, 20
da, tot am așteptat-o pe aia de la minichamps, anunțată ca diecast; nu vine nici în 2015  :-(''
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: klauze din 01/30/15*, 21
este deja si chiar in culoarea aia cristi si e foarte faina. pentru 118 nu mai zic nimic.
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: mavrodin118 din 01/30/15*, 21
pentru 118 nu mai zic nimic.

sigur, după asta plângeam -
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: the1 din 01/31/15*, 00
este de la minichamps. si nu e rea. stiu. dar, prefer TSM.  sal'tare
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: klauze din 01/31/15*, 00
sint foarte curios cate iti vor trebui ca sa alegi una....
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: adycoke2 din 01/31/15*, 11
In februarie ,la Paris,urmeaza o expozitie  speciala pt mavrodin :) unde o sa fie prezente si standuri cu machete pe langa cele la 1:1..

http://en.retromobile.com/
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: mavrodin118 din 01/31/15*, 23
http://miniauto.ro/forum/index.php?topic=549.msg342439#msg342439

toate prezentate la nurnberg  ;D
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: klauze din 02/01/15*, 00
asteptam cu infrigurare figurinele cu mortii, parastasul si groparii...vad ca se prolifereaza tot mai mult masinile astea mortuare....ce tema sinistra.
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: ampopa din 02/01/15*, 13
pai este scazut interesul pentru ca oamenii se plang de calitate la 26 de lei. am destui cunoscuti si cred ca fiecare din noi stie cel putin unul care cand incearca sa vanda un autoart de 200 de euro primeste oferte de 60 de lei cu transport inclus. e vorba de romani si romania: vrem lucruri de calitate fara indoiala, la preturi de nimic. nu exista asa ceva. vrem machete ale prestigioaselor produse romanesti la preturi de nimic. s-a putut si tot nu a fost bine...daca au iesit anumite modele, de ce nu au iesit si restul variatiunilor, daca ieseau si variatiunile apareau cei care se plangeau ca pentru un semnalizator schimbat si o emblema pusa in alta parte li se ia acelasi pret in loc sa fie mai mic pentru ca e aceeasi matrita....nu stiu de ce am impresia ca oamenii aia care decid ce si cum se face stiu mai multe ca noi si au luat deciziile pe baza unor testari si rezultate. noi vrem dar vrem moca si vrem cel mai bun.
cui ii place bmw sau mercedes plateste pretul. daca ist sau de agostini comanda matrite de asa ceva in mod sigur nu vor lua in calcul cererea din romania. ca dovada, tot ce a aparut in afara de legende este ce a ramas de prin alte colectii nevandut. mai avem multe de demonstrat ca si capacitate si commitment pentru ca baietii sa mai ia in calcul ceva anume pentru romania....

O sa-mi permit sa fiu un pic off-topic, dupa care promit sa revin si la topic. Marea problema este, intr-adevar, faptul ca in Romania, din varii motive (majoritatea de natura istorica, si ea legata de felul nostru de a fi), nu exista o cultura tehnica. Ea nu a existat si nici nu va exista. Cele mai bune piete pentru machete (de toate felurile) sunt Germania, Anglia si Olanda, urmate de Franta, Italia si altii. In Cehia, Skoda (ca si Tatra, de altfel) are o traditie muuuult mai lunga decat Dacia. Atat Skoda, cat si Tatra exista si produc masini sau masinarii de peste o suta de ani (Tatra din 1850 si Skoda din 1885). Ca urmare, oamenii au (ca natie) inclinatie catre lucrurile tehnice, pentru ca industria face parte din traditia respectivelor tari. In plus aceste tari au avut si o industrie de jucarii dezvoltata (sa nu uitam ca, la inceput, machetele au fost jucarii). Noi am fost o tara de tarani (in sensul bun al cuvantului), care aram cu plugul  tras de cai si faceam transporturi cu carul cu boi. Perioada comunista nu a ajutat catusi de putin, intrucat nu am avut nici o industrie foarte dezvoltata (ea s-a dezvoltat relativ tarziu, in anii '60-'80) si nici o industrie a jucariilor (care sa faca masinute care sa semene cu masinile reale - cu cateva mici exceptii, produse in numar redus si, de multe ori, la o calitate indoielnica). In plus, puterea noastra de cumparare este foarte redusa (nu ne putem compara nici macar cu cehii sau ungurii), iar noi ca natie (mi-e greu sa spun asta, insa este tristul adevar), peste 60% (si aici sunt optimist), suntem carcotasi, clevetitori si dusmanosi. Asta este unul dintre motivele pentru care am si evoluat in felul in care am evoluat ca tara. Normal ca, avand in vedere toate criticile si discutiile pe care le-am citit pe forum legate de machetele DeAgostini si de pretentiile cerute de la niste machete de revista (care, oricum, au fost ieftine, comparat cu preturile machetelor de revista din alte tari), niste machete cat de cat serioase nu se vor vinde. Propabil ca lista colectionarilor de machete de calitate din tara asta cuprinde cateva sute de nume (iarasi cred ca sunt optimist), restul fiind, ori la inceput de drum (noroc cu deAgostini), ori colectionari de Siku (si alte asemenea) "jucate" (in picioare, rpobabil  ;D) si care "deschid" (singure, saracele - ce destepte sunt   :/()?!?) usi, capote sau alte parti. Asa ca nu trebuie sa ne asteptam la prea multe machete de romanesti (pe care, oricum lumea le cam huleste pe forum  :argue2:) pentru piata din Romania. Daca va exista interes pentru ele pe alte piete ele se vor produce si vor ajunge si la noi (la preturi ceva mai mari decat in Germania, de exemplu, ceea este normal, daca tinem cont de faptul ca ei ruleaza alte volume si beneficiaza de alte discounturi, plus un TVA mai mic si, in plus, multi colectionari din Romania prefera sa cumpere de acolo, chiar daca nu beneficiaza de vreo garantie, sau de posibilitatea returnarii produsului, dupa care ne plangem ca la noi nu merg lucrurile, etc). Ma rog, pe scurt, imi doresc sa apara cat mai multe machete de Romanesti, de calitate si la pret redus, ca poate asa creste numarul de colectionari si o sa putem avea machete la peturi mici si in Romania. priest
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: the1 din 02/01/15*, 13
observatie: magazinele care se respecta ofera si garantie sau posibilitatea de a returna un produs cu vicii de finisare/calitate.
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: ampopa din 02/01/15*, 13
observatie: magazinele care se respecta ofera si garantie sau posibilitatea de a returna un produs cu vicii de finisare/calitate.

Asa este si ma bucur sa spun ca absolut toti clientii nostri care au avut vreodata vreo problema (sau pur si simplu s-au razgandit) au beneficiat de acest lucru  :) . Dar, oare, cat este de usor sa returnezi o macheta in Germania (fata de Romania)?
Si cu asta am incheiat off-topicul, pentru ca nu asta era ideea.
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: the1 din 02/01/15*, 13
simplu. o returnezi prin posta. primesti alta noua, plus refund pentru costurile de expediere.
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: adycoke2 din 02/01/15*, 14
@ampopa
in pare parte sunt de acord cu ce spuneti dvs,dar sa nu uitam ca ,totusi,am avut si  (poate) avem un popor inteligent,au fost si sunt destui inventatori  care au contribuit la dezvoltarea tehnologica mondiala , in multe cazuri,ca sa concluzionez,in opinia mea,am fost OBSTRUCTIONATI in nenumarate randuri ,inclusiv in prezent ,din drumul spre dezvoltare,motivele fiind nenumarate ,printre care incapacitatea conducatorilor nostri de a pune piciorul in prag,calea coruptiei fiindu-le mai la indemana.De fapt,in general ca si popor suntem LASI.Lasitatea duce la pieire ca si natie ,individ etc...
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: ampopa din 02/01/15*, 14
Si ca sa revin on topic, cateva noutati de la NZG, prezentate si la Nuremberg.

(https://farm9.staticflickr.com/8572/16417702175_4cb103c48b.jpg) (https://flic.kr/p/r1M1SB)Noutati NZG Nuremberg 2015_1 (https://flic.kr/p/r1M1SB)

(https://farm8.staticflickr.com/7392/15795209044_21c8ccdc0f.jpg) (https://flic.kr/p/q4Lzmq)Noutati NZG Nuremberg 2015_3 (https://flic.kr/p/q4Lzmq)

(https://farm9.staticflickr.com/8629/16230037818_24d9efe4f8.jpg) (https://flic.kr/p/qJcbNf)Noutati NZG Nuremberg_2 (https://flic.kr/p/qJcbNf)

(https://farm8.staticflickr.com/7392/16417785935_00c0b14b22.jpg) (https://flic.kr/p/r1MrLK)Incarcator Komatsu WA1200 (https://flic.kr/p/r1MrLK)

(https://farm8.staticflickr.com/7305/15795296324_f7775497b4.jpg) (https://flic.kr/p/q4M2if)Pompa de beton Liebherr 43XXT (https://flic.kr/p/q4M2if)

(https://farm8.staticflickr.com/7306/16416849992_2ab148d690.jpg) (https://flic.kr/p/r1GDxN)Pompa de beton CifaK45H (https://flic.kr/p/r1GDxN)
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: klauze din 02/01/15*, 14
cat de frumoase pot fi astea....daca ar fi sa o iau de la inceput ar fi si ele o tema adiacenta.
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: ampopa din 02/01/15*, 14
Si cate ceva de la Conrad (poze de catalog, deocamdata). Multe camioane vechi (mai ales Mercedes), dar si niste MAN-uri moderne, foarte interesante:

(https://farm8.staticflickr.com/7305/16230487410_f7cc27bf3b.jpg) (https://flic.kr/p/qJeurQ)MAN TGS cu macara remorca pentru busteni (https://flic.kr/p/qJeurQ)

(https://farm8.staticflickr.com/7361/16230487260_db93f69188.jpg) (https://flic.kr/p/qJeupf)Excavator Mecalac 12MXT (https://flic.kr/p/qJeupf)

(https://farm8.staticflickr.com/7343/16230487200_4e7609140d.jpg) (https://flic.kr/p/qJeuod)Mercedes Benz LAK basculanta (https://flic.kr/p/qJeuod)

(https://farm8.staticflickr.com/7411/16416129511_c697af8010.jpg) (https://flic.kr/p/r1CXnH)Mercedes Benz LAK basculanta cu remorca basculabila (https://flic.kr/p/r1CXnH)

(https://farm8.staticflickr.com/7434/16231986507_8432e063cc.jpg) (https://flic.kr/p/qJnb5k)MAN TGX cu macara Palfinger si semiremorca pt contragreutati (https://flic.kr/p/qJnb5k)

(https://farm8.staticflickr.com/7302/15797836473_84b8e3ea4c.jpg) (https://flic.kr/p/q513oV)Mercedes Benz LS cu cisterna de produse petroliere (https://flic.kr/p/q513oV)
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: johann.nunweiller din 02/01/15*, 15
Belea cu stelutele astea!
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: ampopa din 02/01/15*, 16
cat de frumoase pot fi astea....daca ar fi sa o iau de la inceput ar fi si ele o tema adiacenta.
Niciodata nu-i prea tarziu :)
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: klauze din 02/01/15*, 16
din pacate este....
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: mavrodin118 din 02/01/15*, 22
mai multe imagini:

http://www.collectors-club-of-great-britain.co.uk/Diecast-Collecting/News/_ch26

http://www.auto-und-modell.de/pages/aktuell/1645/Spielwarenmesse-2015-Die-Massstaebe-118-oder-groesser/
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: mavrodin118 din 02/01/15*, 23
o altă prezență interesantă la nurnberg:

http://miniauto.ro/forum/index.php?topic=38358.msg342568#msg342568
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: mavrodin118 din 02/02/15*, 10
1:43:

http://www.auto-und-modell.de/pages/aktuell/1644/Spielwarenmesse-2015-Der-Massstab-143/
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: johann.nunweiller din 02/02/15*, 11
http://www.auto-und-modell.de/content/image.php?Image=34720

e cu 4 roti pe osie?  :/()?!?
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: klauze din 02/03/15*, 00
superba skoda. geniala volga. alfele nu mai zic....bravo 118....
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: Dilo din 02/05/15*, 21
IXO - scara 1:8

(sursa: Diecast Romania Forum)



(http://i1068.photobucket.com/albums/u442/FlorinMihail/NEWS/ixo%20-1_zpsmdtkyuqq.jpg) (http://s1068.photobucket.com/user/FlorinMihail/media/NEWS/ixo%20-1_zpsmdtkyuqq.jpg.html)
(http://i1068.photobucket.com/albums/u442/FlorinMihail/NEWS/ixo%20-2_zps33paqhqj.jpg) (http://s1068.photobucket.com/user/FlorinMihail/media/NEWS/ixo%20-2_zps33paqhqj.jpg.html)
(http://i1068.photobucket.com/albums/u442/FlorinMihail/NEWS/ixo%20-3_zpsms2ddk8e.jpg) (http://s1068.photobucket.com/user/FlorinMihail/media/NEWS/ixo%20-3_zpsms2ddk8e.jpg.html)
(http://i1068.photobucket.com/albums/u442/FlorinMihail/NEWS/ixo%20-4_zpsslrtudvw.jpg) (http://s1068.photobucket.com/user/FlorinMihail/media/NEWS/ixo%20-4_zpsslrtudvw.jpg.html)
(http://i1068.photobucket.com/albums/u442/FlorinMihail/NEWS/ixo%20-5_zpsze9z4itn.jpg) (http://s1068.photobucket.com/user/FlorinMihail/media/NEWS/ixo%20-5_zpsze9z4itn.jpg.html)
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: AdyAero din 02/05/15*, 23
E pacat de Skode.
Hongwell stie sa produca modele bune la 1:72 si 1:43 si chiar 1:24 dar nu le prea ies detaliate la 1:18 din cate imi dau seama in poze.
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: mavrodin118 din 02/06/15*, 19
da, se pare că 120 și 603 vor fi RC -
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: Ionuț din 02/11/15*, 10
Printre discuțiile inflamabile despre Dacia, care s-au lăsat cu morți și răniți, a remarcat cineva autobuzul de dedesubt?
Pare destul de detaliat, gemulețe care se deschid separat etc. Ce scară e? Ce revistă o să-l vândă? Judecând după culori, pare ceva francez.

(http://i1068.photobucket.com/albums/u442/FlorinMihail/NEWS/dacia%202_zpspn3rd6ho.jpg) (http://s1068.photobucket.com/user/FlorinMihail/media/NEWS/dacia%202_zpspn3rd6ho.jpg.html)
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: AdyAero din 02/14/15*, 17
Autobuzul este un Renault TN6C2. Cred ca e la 1:43 din colectia de autobuze care apare acum la Hachette.
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: sorinj din 02/14/15*, 23
Nu pare sa fie 1:43. Spun asta in ideea ca Dacia in scara 1:8 are aproximativ 50 cm, iar autobuzul e vizibil mai lung... undeva pe la 70-80 cm
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: Ionuț din 02/14/15*, 23
Categoric, nu e 1/43. Estimez lungimea sa undeva în jur de 70 cm. Un ansamblu camion+remorcă la scara 1/18 (Mercedes Benz L6600) înseamnă 90 cm la scara 1/18. Iulian ne-ar fi putut lămuri mai bine, nu știu dacă mai intră pe aici.
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: AdyAero din 02/14/15*, 23
Da, aveti dreptate. Cum IXO nu produce 1:24 probabil ca este 1:18. Un test pentru montat pe piata din Franta sau o macheta de sine statatoare?
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: Dilo din 02/15/15*, 02

(http://i1068.photobucket.com/albums/u442/FlorinMihail/NEWS/ixo%2001_zpsptvdfpes.jpg) (http://s1068.photobucket.com/user/FlorinMihail/media/NEWS/ixo%2001_zpsptvdfpes.jpg.html)
(http://i1068.photobucket.com/albums/u442/FlorinMihail/NEWS/ixo%2002_zpssu65xrwm.jpg) (http://s1068.photobucket.com/user/FlorinMihail/media/NEWS/ixo%2002_zpssu65xrwm.jpg.html)
(http://i1068.photobucket.com/albums/u442/FlorinMihail/NEWS/ixo%2003_zpshtys4kyl.jpg) (http://s1068.photobucket.com/user/FlorinMihail/media/NEWS/ixo%2003_zpshtys4kyl.jpg.html)
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: ToXXiC din 02/26/15*, 00
Si acest autobuz exista la scara 1/72 AdyAero  dance
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: AdyAero din 02/27/15*, 11
Stiu, am reusit sa fac rost de el ;D
Sper sa apuc sa ii fac o perezantere cat de curand.
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: Ionuț din 02/27/15*, 11
Adevărul e că cel la 1/18 nu arată rău deloc, au reușit să reproducă și un soi de uzură sau reparații prost făcute (la cum arată tabla de pe acoperiș). Păcat că nu au ales un autobuz care să arate mai acătări, modelul ăsta interbelic cu roți și motor pe-afară nu e tocmai un etalon de design. Cu toate astea, i-aș face loc în colecție.
Titlu: Re: NURNBERG 2015
Scris de: AdyAero din 02/27/15*, 12
Treaba cu macheta sta in felul urmator:
Prima data a aparut macheta la 1:72 pentru colectia franceza de autobuze, fiind primul numar a trebuit sa apara ceva francez iar acest autobuz a fost foarte cunoscut. Avand licenta pentru el, l-au reprodus si la 1:18/43.
IXO practica treaba asta la autobuze, producandu-le la 1:72 si 1:43 pentru diferite colectii, licentierea si proiectarea fiind mai usor de facut. Se ia modelul 3D si apoi se adapteaza pentru scara respectiva si limitarile matritei .