Nu cred ca putem lasa la o parte partea financiara, chiar daca Ionut propune o alta discutie pe aceasta tema, raportul calitate/pret determina tendinta de apreciere a unei machete si hotarirea de a o include in colectie.
Dupa mine cam asa vad unele tendinte:
CMC - Talbot si Lancia D50 desi au calitati si detalii ce onoreaza numele CMC(parerea mea personala ca mai sus numitele sunt cam departe ca detalii de Maseratiurile CMC sau Ferrariurile) au un cost aproape dublu la data lansarii - asta nu ar fi o evolutie?
Autoart - Au uitat ce inseamna zamac dar au re-inventat plasticul cu proasta aplicare si au cam uitat ca in lume nu sunt doar supercaruri - evolutie cu dubii
Minichamps si Kyosho - au descoperit ca portierele si capotele pot sta si inchise-permanent precum si o noua gama de vopsele , cea cu urme, bule si alte chestii iesite din uniformitate
Exoto - astia mai fac ceva??
Autosworld si GMP/ACME - au preluat matritele vechi GMP dar au lasat deoparte cateva din detalii si fineturi - alta evolutie dubioasa
insa
Almost Real - cam ia fata oricarui Autoart clasic si fabricat pana acum 2 ani si e din zamac si are detalii si are si pret peste masura!
Welly(ramura GTA) - desi au mult plastic detaliile sunt fine si arata ca Welly poate produce nu doar machete entry-level -assta e o evolutie pe brand
si ar mai fi si altele ....
Concluzia nu e chiar roza in beneficiul calitatii...
La 1/43, intreb si eu, in afara de Matrix,GLM, si Spark mai sunt si altii care se uita la calitate?