In plus ma gandesc ca si caroseria ar trebui intarita, sa reziste la drumurile noastre. Pentru ca o masina taiata nu mai are rezistenta proiectata initial.
Si probabil ca si suspensia ar trebui modificata, si nu cred ca cei de la K9 au facut asa ceva.
Problema nu este sa reziste la drumuri ci sa reziste in cazul unui accident. De taiat, oricine poate taia orice (exista si Trabanturi taiate - ma rog, acolo nu cred ca face mare diferenta lipsa stalpilor
) si (in Romania) se poate si omologa. dar poveste nu se opreste aici. O masina "buna" trebuie sa aiba "arc de securitate", adica acel "roll bar" sau cum vreti sa-i spuneti, situat in spatele scaunelor, care sa-i protejeze pe ocupanti in cazul unei rasturnari. La unele masini (modelele mai vechi), el este fix, parte din structura croseriei, la altele el este "ascuns" si se ridica in picioare, in momentul in care niste senzori ii dau comanda, iar, mai nou, nu mai este vorba neaparat de un "arc" ci de niste bare situate in spatele scaunelor (a se vedea prima masina din film):
http://www.streetfire.net/video/343-fifth-gear-cabrio-rollover-crash-test_190936.htm, plus caroseria intarita, pentru a rezista mai bine la impactul lateral:
http://www.emercedesbenz.com/autos/mercedes-benz/e-class/the-new-mercedes-benz-e-class-cabriolet-active-safety/sau:
http://www.youtube.com/watch?v=c5ciYEWIkiAAltfel, ea va sfarsi ca 306-le din filmuletul de la Fifth Gear.
Plus, cum spunea cineva, mai devreme, mai sunt si alte aspecte de luat in seama. asa, ca exercitiu de stil, este intr-un fel. Puteau, insa, la fel de bine sa o faca din carton, daca era important doar aspectul...