3. Sd.Kfz 251 a fost un vehicul blindat produs de uzina Hanomag, in peste 15.000 de exemplare. Semi-senilata a fost utilizata intens de infanteria mecanizata, dar si ca vehicul de comandament (Romel, in campania din Africa de Nord sau Guderian, in campania pentru cucerirea Frantei). Apreciata pentru manevrabilitatea deosebita, semi-senilata Sd.Kfz 251 putea atinge viteza de peste 32 de mile pe ora. Era echipata cu celebra mitraliera MG 42, dar au existat si versiuni echipate cu tunuri anti-tanc sau tunuri anti-aeriene. In total, au existat 23 de versiuni oficiale.
4. Semi-senilata Sd.Kfz 7, ''responsabila'' pentru tractarea tunului de 88 mm, a fost utilizata pe scara larga de Wehrmacht pe toate fronturile. Vehiculul cantarea 8 tone, fiind cea mai mare semi-senilata produsa in WW2. Datorita puterii dezvoltata de motor, era utilizata si ca vehicul pentru tractarea tancurilor grele (deseori se foloseau chiar si 2-3 Sd.Kfz 7 pentru tractatea tancului Tiger). Sd.Kfz 7 era, totodata, si un eficient transportor de trupe. Putea fi utilizat si ca baza pentru tunurile anti-aeriene Flak 38. Impresionati de performantele Sd.Kfz 7 in Africa de Nord, englezii au incercat sa fabrice o copie, fara rezultate notabile, insa.