Nu ai inteles ce am zis, am zis ca masina noua este mai buna, mai putin costisitoare, mult mai durabila si prietenoasa cu bugetul familiei.
Masina noua nu are nevoie decat de casco si benzina, cine vrea sa ii faca, cine nu sa fie cu noroc e valabil si pentru cea sh, fiecare isi protejeaza bunurile cum stie.
Masina sh are multi banuti de cheltuit la prima infatisare, revizie, distributie+accesorii. Pe parcurs urmeaza un brat, o bucsa, un pivot, amortizor, vreo caseta de directie daca e cazul si tot asa.
Unei masini noi ce papuci sa ii schimbi si ce cheltuieli are, benzina si papa, pana pe la vreo 100k, dupa incep si acolo mici chitibusuri. In timp ce la cea sh cumparata la 150k si ajunsa la 250k e schimbata jumate.
Si eu mi-am luat masina sh, pentru ca nu am avut bani de noua si am vrut o masina mai tinereasca sa zic asa, in primii doi ani am bagat in ea jumatate din cat am dat pe ea, cu toate ca unele nu erau necesare dar mi-am dorit sa fie intr-o stare cat mai buna sa pot merge mai tare. Daca luam una noua ma durea la sapca si aia era, corect?
Cand am luat masina, m-a costat drumul destul, rar, taxa, revizie sau revizii ca habar nu aveam ce am luat si am facut constatare+tester, distributie. A, si ce a fost bun ca i-am pus si 4 amortizoare, ce sa ii faci, masina sh.
Pai daca era noua, ca m-am razgandit, nici la sapca nu ma durea.
*** sa fie clar ca nu ma refer la ce buget au unii si altii, pun problema strict normal si cu cap, daca bugetul permite masina respectiva noua, e vreun nebun care si-o cumpara sh de drag ca e din Germania sau a mai avut vreun proprietar inainte fie el si de sex feminin ca poate a atins volanul cu dragoste?