Autor Subiect: "Macheta de pe bord" - masini personale si machetele lor la scara redusa  (Citit de 40617 ori)

0 Membri şi 8 Vizitatori vizualizează acest subiect.

klauze

  • Vizitator
fara sa fiu privit ca un anti daciot, la banii astia se ia un audi A6 sau A4 extrem de functional si cam de 10 ori mai bun decat loganul....nu mai zic de bmw si mercedes .

Offline buruceagga

  • FINANȚATORI 2022-2024
  • *****
  • Mesaje postate: 1.376
  • Gen: Bărbat
  • Colectionar LOGAN 1:43
fara sa fiu privit ca un anti daciot, la banii astia se ia un audi A6 sau A4 extrem de functional si cam de 10 ori mai bun decat loganul....nu mai zic de bmw si mercedes .
Nu e nevoie de masina la mana a doua ... daca stii sa negociezi iei noua uite dovada




Eu de exemplu nu sunt adeptul unei masini second ... da... asa sunt eu:)
« Ultima Modificare: 03/21/14*, 21 de buruceagga »

Offline kro94f

  • Florin
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 557
  • Gen: Bărbat
  • Alfa Romeo 156 | Range Rover L322
Si eu sunt de acord cu Klauze...oricand as prefera o masina straina sh decat o Dacie, chit ca imi plac mult Daciile  ;D
VW Jetta a fost o alegere buna  ;)
EX : Dacia 1300 | Audi 100 Avant C2 1.6 & 2.0 | Dacia Nova | Opel Omega A 1.8 T | Mercedes-Benz 307D | Opel Astra F Caravan 1.6i | Rover 75 1.8 | Citroen C5 2.0 HDI

Offline buruceagga

  • FINANȚATORI 2022-2024
  • *****
  • Mesaje postate: 1.376
  • Gen: Bărbat
  • Colectionar LOGAN 1:43
Si eu sunt de acord cu Klauze...oricand as prefera o masina straina sh decat o Dacie, chit ca imi plac mult Daciile  ;D
VW Jetta a fost o alegere buna  ;)
Am avut 2 Logane noi. Din punct de vedere economic sunt super ok. Le-am vandut pe amandoua la 70000km cu un pret bun. Fiecare Logan l-am tinut 4 ani si nu am bagat nici un ban afara de revizii si consumabile. Acolo unde am ajuns cu Loganul Jetta nu poate ... am incercat  dance :) adica la Sarmisegetusa sau la Ghetarul Scarisoara . Da ... pana la urma depinde ce vrei de la o masina nu?  ;)

Offline kro94f

  • Florin
  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 557
  • Gen: Bărbat
  • Alfa Romeo 156 | Range Rover L322
Confortul este pe primul loc la mine  ;D
EX : Dacia 1300 | Audi 100 Avant C2 1.6 & 2.0 | Dacia Nova | Opel Omega A 1.8 T | Mercedes-Benz 307D | Opel Astra F Caravan 1.6i | Rover 75 1.8 | Citroen C5 2.0 HDI

Offline buruceagga

  • FINANȚATORI 2022-2024
  • *****
  • Mesaje postate: 1.376
  • Gen: Bărbat
  • Colectionar LOGAN 1:43
Confortul este pe primul loc la mine  ;D
Atul poate vrea siguranta  ;D totul e relativ. Depinde mult de cati bani ai si ce vrei ca masina aia sa faca pentru tine.
« Ultima Modificare: 03/21/14*, 17 de buruceagga »

Offline ekofresh

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.312
  • Gen: Bărbat
Sandero Stepway este o masina foarte misto la exterior, mult peste hatch-urile si multe alte masini din anii 2002/2006.
Klauze, pe langa pretul de achizitie, trebuie sa pui si costurile de intretinere, ceea ce la o masina noua gen Sandero/Logan/Duster sunt minime. Costurile de intretinere ale unui A6,A4 sh sunt mult mai mari fata de o masina noua dintr-o clasa low cost.

Offline IPR

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.275
  • Gen: Bărbat
  • Decat 10 lei la soare, mai bine 5 lei la umbra!
  Orice masina SH, mai ales cele care ajung pe la noi si sunt trecute de 200.000-300.000 km devin o adevarat loterie. Spun asta pentru ca sunt patit.  Si eu am ramas adeptul masinilor noi, dar nu Sandero la 12000 de euro, cu siguranta gasesti ceva mai bun la aceasi bani si aceleasi dimensiuni.

Offline ekofresh

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.312
  • Gen: Bărbat
Kia, Hyundai,Ford,Opel si alte masini care au modele cu de clasa mica si la pret competitiv, ca masini noi. Orice am spune masina noua nu poate fi comparata cu una sh indiferent de brand si nu ma refer la calitatea constructiei ci strict la fiabilitate si costuri de intretinere ulterioare achizitiei.

Offline MarcoPolo

  • Junior Member
  • **
  • Mesaje postate: 306
Pe de alta parte,iti poti lua o masina sh,cu care sa mergi kilometri buni,fara sa ai probleme. In timp ce la una noua reviziile si casco,care tr. facut obligatoriu te cam costa. In special cele diesel au reviziile mai scumpe,fata de una pe benzina. In fine este strict alegerea fiecaruia.

Offline ekofresh

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.312
  • Gen: Bărbat
Marcopolo, ai zis-o de parca cele sh nu au revizii si nu mai bagi bani ca au bagat deja aia dinainte.
Masina sh e paguba la piese schimbate fata de una noua si e luata la buget, hai sa fim seriosi, ce e nou e nou.

Offline adrianvasi

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 594
  • Gen: Bărbat
  • Vizitator
    • Golf Family Diecast
Eu unul prefer masina sh, am una luata sh de care sunt multumit. Am mers personal in Germania, mi-am ales-o direct din showroom, nu am asteptat sa mi-o aduca vreun samsar "generos". E adevarat ca in anul in care mi-am cumparat masina (un Golf V pe motorina) imi luam una noua Golf VI benzina. Nicaieri in lume, masinile bune cu km putini, nu sunt ieftine.
Cu asta cu masina sh e paguba la buget sunt partial de acord. Daca iti iei masina sh, adusa din germania, care dupa 5-6 ani are doar 110000km e posibil sa fie gaura in buget ca aia are sigur peste 200.000km.

Offline ekofresh

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 1.312
  • Gen: Bărbat
Nu ai inteles ce am zis, am zis ca masina noua este mai buna, mai putin costisitoare, mult mai durabila si prietenoasa cu bugetul familiei.
Masina noua nu are nevoie decat de casco si benzina, cine vrea sa ii faca, cine nu sa fie cu noroc e valabil si pentru cea sh, fiecare isi protejeaza bunurile cum stie.
Masina sh are multi banuti de cheltuit la prima infatisare, revizie, distributie+accesorii. Pe parcurs urmeaza un brat, o bucsa, un pivot, amortizor, vreo caseta de directie daca e cazul si tot asa.
Unei masini noi ce papuci sa ii schimbi si ce cheltuieli are, benzina si papa, pana pe la vreo 100k, dupa incep si acolo mici chitibusuri. In timp ce la cea sh cumparata la 150k si ajunsa la 250k e schimbata jumate.

Si eu mi-am luat masina sh, pentru ca nu am avut bani de noua si am vrut o masina mai tinereasca sa zic asa, in primii doi ani am bagat in ea jumatate din cat am dat pe ea, cu toate ca unele nu erau necesare dar mi-am dorit sa fie intr-o stare cat mai buna sa pot merge mai tare. Daca luam una noua ma durea la sapca si aia era, corect?
Cand am luat masina, m-a costat drumul destul, rar, taxa, revizie sau revizii ca habar nu aveam ce am luat si am facut constatare+tester, distributie. A, si ce a fost bun ca i-am pus si 4 amortizoare, ce sa ii faci, masina sh.
Pai daca era noua, ca m-am razgandit, nici la sapca nu ma durea.


*** sa fie clar ca nu ma refer la ce buget au unii si altii, pun problema strict normal si cu cap, daca bugetul permite masina respectiva noua, e vreun nebun care si-o cumpara sh de drag ca e din Germania sau a mai avut vreun proprietar inainte fie el si de sex feminin ca poate a atins volanul cu dragoste?

« Ultima Modificare: 03/21/14*, 21 de ekofresh »

Offline MarcoPolo

  • Junior Member
  • **
  • Mesaje postate: 306
Vali,m-ai inteles gresit. Nu recomand nimanui o masina second-hand. Cind spuneam de revizii ma refeream la cele obligatorii,care trebuiesc facute atita timp cit masina este in garantie, Nu contest valoarea lucrului nou,doar pun in discutie preturile. De altfel chestia asta este larg dezbatuta in toate revistele de profil. Masina noua vs second hand.In alta ordine,marea majoritate a parcurilor auto din Germania,sint ale turcilor,si fiind binecunoscuta reputatia masinilor folosite in Germania,au inceput sa le aduca din Italia si alte tari exotice imatriculate in Germania si vindute ca atare. Asa ca nu propun sh mai bun ca lucrul nou. Doar ca,cunoscind proprietarul poti lua si o masina buna.

Offline the1

  • Useri cu buton Modifica
  • **
  • Mesaje postate: 2.840
  • Mr. Anderson
Vesina dilema nou versus second-hand. Intotdeauna vor exista oameni care prefera un Seria 3/X3/A5/whatever SH unui Jetta/Duster nou.