Hai sa fim mai rezervati in aprecieri, ca e mai bine. Bunul simt trebuie sa-si gaseasca locul oriunde, mai ales pe un forum public.
Si "sa nu dam un exemplu" de cum trebuie analizat un producator, ci "sa ne exprimam o parere".
In principiu mi se pare OK ce ai scris, dar cu rezerva de "parere personala", nu de exemplu.
pai e clar ca e vorba de parere personala, poate trebuia sa scriu asta in loc sa folosesc cuvantul "exemplu". unii au inteles ideea, altii nu, nu e nici o problema
Highway 61, dupa mine, nu poate primi + pentru detalii foarte bune. Bune da, dar nu foarte bune. Si nici finisaje decente. Cel putin vopseaua si nichelajele lasa de dorit.
Cu vopeaua ai si nu ai dreptate. Sunt modele si modele. Unele au vopseaua ok, altele nu. Povestea cu nichelajele e un alt basm raspandit pe nu stiu ce cai. La inceput l-am crezut si eu, mai ales ca primul meu Highway 61 din colectie are o bara de-a dreptul zdrelita. ulterior m-am lamurit dupa ce am mai achizitionat alte 4 modele. Daca modelul vine intact, ramane intact daca e pastrat in conditii optime. Eu am probleme de crom si la autoart. Pullmanul nu e cu nimic mai presus fata de un H61, fiind si el nitel zgariat pe alocuri. Deficitul H61 este creat de tehnologia folosita pentru a croma. Sunt producatori mai putini populari care dau clasa producatorilor renumiti ca Kyosho, Autoart, poate chiar si CMC. (stiu, e deranjant sa spui de rau de CMC, am vazut ca e o moda in a fi luat drept subiect tabu!)
Si nici faptul ca CMC primeste -pentru ca nu are modele accesibile tuturor coectionarilor. E politica lor, cine poate, se incadreaza, cine nu, nu. Dar pentru asta n-au de ce sa primeasca minus.
tu aici ai amestecat cele doua plusuri. asa cum am spus la Sunstar si Highway 61 ca produc doar americane, excluzandu-se astfel din lista multor colectionari, asa si CMC au o gama variata de masini de F1 clasice, pe care le savureaza mai putini. E si asta un dezavantaj. Pe mine nu m-ar incalzi sa faca multe modele contemporane, dar daca ar face, ar avea mai mult succes. Cat despre pret, nu vad care e problema. Cel care isi permite la discretie CMC va zice mereu ca nu e problema, dar nu toti colectionarii isi permit sa investeasca 200-300 de euro intr-o macheta.
Ca fapt divers, pe un forum cunoscut a iesit macheta anului un Welly. A fost votat de utilizatori care au in colectie zeci sau sute de modele de top, incepand cu autoat si kyosho si terminand cu CMC si exoto. asta spune multe... e vorba de a deschide ochii sau nu. de aia m-am ambalat la rezultatul acestui poll. sincer sa fiu nici nu asteptam raspuns la ce am scris, era doar un discurs...