Soluţia constructivă cu nituri la faruri este sau nu adoptată de un producător, prezenţa lor îndepărtează puţin modelul de realitate. De ce unii le fac aşa şi alţii nu îmi scapă, probabil că e ceva legat de costuri sau de fixarea solidă a pieselor.
Astfel, AutoArt, Ricko sau Revell nu folosesc aşa ceva, în timp ce Maisto, Bburago sau Solido le etalează pe fiecare machetă. La limită există producători care deşi utilizează nituri, acestea sunt foarte discrete, aproape insesizabile. E cazul miniaturilor Norev sau Minichamps, al câtorva exemplare Signature.
CMC nu foloseşte de obicei nituri, cel puţin în prezent. Un caz aparte este modelul Ferarri 250 GT, iniţial construit cu faruri fără nituri. Au apărut însă pe diverse forumuri semnale de la cumpărători cum că geamurile farurilor se aburesc în timp. Presupun că din această cauză CMC a hotărât să refacă farurile machetei, dotându-le de această dată cu nituri. Problema este că nu le-a reuşit o intervenţie discretă în genul Minichamps sau Norev, elementele de prindere fiind destul de vizibile.
Mercedes Transporter este proiectat în 2001, când probabil acest detaliu era mai puţin important pentru colecţionari. Deşi Vlad spune că e vorba de un model îmbunătăţit, CMC au ignorat acest aspect şi au lăsat farurile aşa cum au fost gândite iniţial.
Mulţi producători, chiar dacă omit niturile farurilor, le folosesc cu succes pentru celelalte lămpi ale machetei (stopuri, semnalizatoare).