Am ridicat problema intr-un alt topic de pe forum, si mi se pare ca aici ar fi locul ei de dezbatut!
Mie mi s-ar parea normal, lucrand intr-o firma premium, sa oferi si servicii premium!
Si CMC fiind "cei mai premium", si masinile lor fiind asamblate manual, mi s-ar parea normal sa existe si piese de schimb pe care sa le poti comanda in caz de nevoie !
Pt ca, nu sunt putine cazurile cad, in urma transportului, iti ajunge un CMC "avariat" si iti vine sa iti smulgi parul, dupa ce ai dat atatia bani si te asteptai sa primesti ce e mai bun! Sau pur si simplu se poate intampla ca tu sa o scapi pe jos, sa-i rupa "fratele mai mic" vreo oglinda sau usa sau sa o zgarii cand o "parchezi" ... nu ?
Autoart stiu ca au o lista cu piese de schimb, si te ajuta daca le trimiti un mail, cu 1-2 poze care sa arate clar ce piesa ai nevoie ... ti-o trimit!
Mie unul mi s-a intamplat asa ceva, cand am primit un Maybach 62, care avea stopul spate crapat, destul de urat! Pana la urma am dat macheta altcuiva, mai putin pretentios ca mine, si eu am comandat una noua, mentionand defectul anterior pt a se verifica inainte de livrare.
Deci haideti sa facem ceva, ca de aia ne-am strans aici "sa fim mai multi" ...
CE CREDETI CA PUTEM FACE? O PETITIE ?